Πόσο σημαντική είναι η σωστή, προσωπική επικοινωνία μεταξύ όλων των στελεχών της επιχείρησης και πώς έχει μετατραπεί πλέον σε game changer.
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Πώς μπορείτε να παραμείνετε ενημερωμένοι για τις τεχνολογικές εξελίξεις
Πρακτικές συμβουλές για την συσκευασία των προϊόντων σας
Τι πρέπει να κάνουμε στις περιπτώσεις που το σύμπαν συνωμοτεί… για να αποτύχουμε επιχειρηματικά
Η δύναμη του «ευχαριστώ» και μερικοί τρόποι για να το να συντάξετε σωστά
Πώς λειτουργούν οι δημόσιες σχέσεις σε μια επιχείρηση
Προτάσεις για έξυπνες ιδέες για να ξεχωρίζει η συσκευασία του προϊόντος σας
Pώς μπορεί ένας επιχειρηματίας να είναι αρεστός, τι σημαίνει αυτό για εκείνον και την ομάδα του και πώς θα τον οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων;
Τι είναι το Rebranding και πότε χρειάζεται μια επιχείρηση
Πώς θα τραβήξετε πρακτικά την προσοχή των πελατών σας στη σημερινή εποχή.