Πώς θα αυξήσετε την πιστότητα και θα μειώσετε το churn rate
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ουδείς αναντικατάστατος (εργοδότης)
Ποια μέτρα πρέπει να πάρετε καθώς οι πελάτες σας θέλουν πάντα... τον ουρανό με τα άστρα
Τι πρέπει να κάνετε προκαταβολικά για να πάρετε σωστές συμβουλές για την επιχείρησή σας από οποιονδήποτε ειδικό
Γιατί είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας, πώς να τις αξιοποιήσετε και πώς να τις συλλέξετε
Πώς μπορούν να σας βοηθήσουν όχι μόνο στην επίτευξη των στόχων σας αλλά και στην άμεση «αλλαγή ρότας» εάν κάτι δεν πάει καλά
Πώς αλλάζει η ψυχολογία κάποιου καταναλωτή σε σχέση με το brand; Πώς επηρεάζεται; Πώς ακολουθεί; Πώς απορρίπτει;
3 τρόποι για να ανοίγουν οι πελάτες τα mail σας
Ικανοποιήστε τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακινδυνεύσετε την ικανότητα των επόμενων γενεών να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες
Το σύγχρονο καταναλωτικό ταξίδι είναι εντελώς μοναδικό