Πώς η στρατηγική σκέψη που εφαρμόζετε στην επιχείρησή σας μπορεί να είναι και το κλειδί για την προσωπική σας ζωή
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Γιατί η επικοινωνία του brand προς τους πελάτες του δεν πρέπει να σταματά ποτέ. Τα οφέλη, η μέθοδος και τα δύο πιο συνηθισμένα λάθη των επιχειρηματιών
Το 86% των millennials πιστεύει ότι οι εταιρείες θα πρέπει να κρίνονται με κριτήρια που πηγαίνουν πολύ πέρα από την οικονομική τους υγεία
Δείτε πώς και εάν ταιριάζει στην επιχείρησή σας και σκεφτείτε το μάρκετινγκ… διαφορετικά
Τι είναι η εμπειρία πελάτη και πώς μπορείτε να την αναβαθμίσετε δημιουργώντας πιστούς και φανατικούς πελάτες
Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε τις συνθήκες ώστε το προσωπικό σας να έχει πάντα αυξημένη παραγωγικότητα
Πόσο σημαντική είναι για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας
Πώς θα ενισχύσετε την κοινωνική ευαισθησία της επιχείρησής σας εντός και εκτός
Πώς πρέπει να αντιμετωπίσετε με επιτυχία την αλλαγή επιχειρηματικής πλεύσης, κλάδου ή/και εργασίας
Πώς η σχέση της ΕΚΕ και των πωλήσεων είναι άμεση