Πώς μπορείτε να κρατάτε τους συνεργάτες - υπαλλήλους σας ενεργοποιημένους εύκολα και αποτελεσματικά
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Πώς θα προετοιμαστείτε κατάλληλα ώστε να δώσετε μια σωστή συνέντευξη σε ΜΜΕ στα πλαίσια του επιχειρηματικού σας ρόλου!
Πώς θα επαναφέρετε στην επικαιρότητα ένα προϊόν σε 3 απλά βήματα.
Πώς θα γράψετε ένα email που φέρνει… αποτελέσματα!
Η σημασία του σωστού λανσαρίσματος και πώς μπορείτε να το πραγματοποιήσετε για το προϊόν ή την υπηρεσία σας
Πώς θα αναπτύξετε την επιχείρησή σας
Πώς να δημιουργήσετε word of mouth για την επιχείρησή σας εύκολα και αποτελεσματικά
Τα πιο συνηθισμένα λάθη και πώς να τα αποφύγετε
Aκούτε στα αλήθεια τους πελάτες σας;
Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ τους