«Μια ιστορία που μου συνέβη πριν μερικά χρόνια»
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η τεχνική με την οποία μπορείτε να κατεβάσετε ή να ανεβάσετε τιμές… χωρίς αντιδράσεις από τους πελάτες σας
Πώς οι ριζικές αλλαγές μπορούν να προκαλέσουν την εξέλιξη μιας επιχείρησης
Η αξία του segment (τμήματος) στο πελατολόγιό σας και για το πώς αυτό μπορεί να γίνει πραγματικά κερδοφόρο
Tεχνικές για να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας μέσω Messenger, Viber και όλων των apps
Πώς θα εντοπίσετε το Brand Identity και το Brand Voice στην επιχείρησή σας
Tεχνικές για να προσεγγίσετε καλύτερα τους πελάτες σας μέσα από των εξανθρωπισμό της επικοινωνίας της επιχείρησής σας
Μια ιστορία επιχειρηματικής αισιοδοξίας για να βλέπετε τα προβλήματα… διαφορετικά
Το μυστικό που θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα οικονομικά της επιχείρησής σας αποτελεσματικά σε δύσκολους καιρούς
Πώς θα προ(σ)καλέσετε τους πελάτες σας να αφήσουν μια θετική κριτική για εσάς