Πώς λειτουργεί, τι πρέπει να προσέξουμε και πώς θα γίνει αποτελεσματικά η δουλειά μας
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (marketingconsultant.gr & marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl's. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα, εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει έξι βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 & 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και δέκα ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Μια συζήτηση με την Customer Support Director της Novibet, Αφροδίτη Πίνα
Πώς θα ξεχωρίσετε μία επαγγελματική σχέση πριν αυτή γίνει τοξική και ποια είναι τα 10 σημάδια τοξικότητας.
Η αξία της δημιουργικότητας στην καθημερινότητα του επιχειρηματία
Πώς λειτουργεί το Τμήμα Πωλήσεων μιας επιχείρησης στις δύσκολες σημερινές συγκυρίες
5 μαθήματα που μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες από νωρίς
5 πράγματα που έχω μάθει μέχρι σήμερα ως άνθρωπος της αγοράς
Πώς μπορείτε να επανασυνδεθείτε με τους… χαμένους σας πελάτες
Γιατί το φυσικό κατάστημα θα είναι απαραίτητο για πολύ καιρό ακόμη
Πόσο σημαντική είναι η σωστή, προσωπική επικοινωνία μεταξύ όλων των στελεχών της επιχείρησης