Η γνωστή εφαρμογή εύρεσης ταξί δίνει κίνητρα για να πρασινίσει η πόλη
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Από το 1992, στην πρώτη Σύνοδο Κορυφής για τη Γη, στο Ρίο Ντε Τζανέιρο, που καθιερώθηκε η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης, μέχρι σήμερα, η ιδέα της βιωσιμότητας μετεξελίχθηκε σε ένα παγκόσμιο κίνημα. Πώς παράγουμε και κινούμαστε στον πλανήτη; Πώς πρέπει να διαχειριστούμε τις πλουτοπαραγωγικές πηγές που δεν είναι αστείρευτες; Ποιο είναι το πρότυπο παραγωγής που μπορεί να προσφέρει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα και το περιβάλλον; Πόσο φιλικό προς το περιβάλλον είναι το «αποτύπωμα» των επιχειρήσεων; Η ανάγκη για έναν βιώσιμο κόσμο δεν είναι «μόδα» αλλά ο μεγάλος στόχος του 21ου αιώνα. H ATHENS VOICE παρουσιάζει τις δράσεις και τις στρατηγικές τωνν επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και φροντίζουν για ένα αποτύπωμα φιλικό προς το περιβάλλον με γνώμονα την «καλή επιχειρηματικότητα» που συμβάλλει με πράξεις στην επίτευξη της αιεφορίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ
Ναι, γι' αυτό η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ επενδύει στη βιωσιμότητα
Η INTERSPORT επενδύει στο μέλλον με sustainable επιλογές αγοράς και στήριξη σε εκείνους που έχουν ανάγκη
Πρακτικές λύσεις για την ενεργειακή κρίση
Το ελληνικό brand καλλυντικών που επικεντρώνεται στο sustainability
Ήδη από το 2013 ολοκλήρωσε το πρώτο πλήρως πιστοποιημένο «πράσινο» κτίριο στην Ελλάδα
Το Staramaki ήρθε να αλλάξει την εικόνα που έχουμε στο μυαλό μας για τα κλασσικά καλαμάκια
Το μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικών και περιβαλλοντικών δράσεων, η βιώσιμη ανάπτυξη και το πράσινο ομόλογο για αειφόρα projects ακίνητης περιουσίας
Το ποτήρι που δεν χρειάζεται καλαμάκι, το επαναστατικό circular cup, το ίζημα του καφέ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν λίπασμα κι άλλες πράσινες ιστορίες
Η απάντηση είναι ναι κι η αρχή έγινε με τη Σαντορίνη
«Ενσωματώνοντας την κλιματική αλλαγή στον μετασχηματισμό του αναπτυξιακού μοντέλου της Ελλάδας»
Οι πρακτικές και τα προϊόντα που δίνουν λύσεις σε θέματα sustainability
Γιατί το μέλλον των εργασιακών χώρων είναι sustainable
Τι δείχνουν έρευνες για τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας
Οι αμερικανικές υπηρεσίες πληροφοριών προειδοποιούν ότι από το 2030 η σπανιότητα του νερού θα προκαλέσει πολεμικές συγκρούσεις και τεράστια μεταναστευτικά κύματα
Μια μεγάλη ευκαιρία για τα brands που είναι ειλικρινή στις προθέσεις τους και όντως καταβάλλουν προσπάθειες για βιώσιμες επιλογές
Για να αντιμετωπιστεί η υπερθέρμανση πρέπει το κάθε οικοδομικό τετράγωνο να καλύπτεται κατά 40% τουλάχιστον από δέντρα και κλαδιά.
Η συμπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος μιλάει στην ATHENS VOICE
«Η πρόσφατη πανδημία καθιστά ακόμη πιο επείγουσα την ανάγκη προστασίας και αποκατάστασης της φύσης»
Γιατί είναι τόσο σημαντικός για το μέλλον μας και ποιο είναι το διακύβευμά του
Τι μπορούμε να κάνουμε για να αντιστρέψουμε την κατάσταση
Δειτε περισσοτερα
Χειμώνας, η αγαπημένη εποχή της σούπας
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Εστιατόρια και bar που σε περιμένουν για να συζητήσεις όσα μόλις είδες
170 παραστάσεις διαμορφώνουν το φετινό θεατρικό τοπίο