Μια από τις καλύτερες στιγμές του Φεστιβάλ Επιδαύρου
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Όλγα Σελλά
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962 και κατάγεται από την Κέρκυρα. Ξεκίνησε σπουδές στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, τις οποίες δεν ολοκλήρωσε ποτέ. Το 1990 προσελήφθη στην εφημερίδα «Η Καθημερινή» και από το 1995 ως το 2016 εργάσθηκε στο Πολιτιστικό Τμήμα, όπου ασχολήθηκε με το ρεπορτάζ βιβλίου στην αρχή και στη συνέχεια με το ρεπορτάζ θεάτρου. Το ίδιο διάστημα συνεργάστηκε με πολλά περιοδικά έντυπα (Αντί, Ο Πολίτης, Διαβάζω, Το Ποντίκι, Τραμ, The Books' Journal, κ.ά.). Από το 2016 έχει συνεργαστεί με πολιτιστικά sites (monopoli.gr, artplay.gr, popaganda.gr), γράφοντας αποκλειστικά για θέατρο. Το καλοκαίρι του 2020 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Στερέωμα» το βιβλίο της «Πόσες λέξεις; Ένα πολιτιστικό μετα-ρεπορτάζ 1995-2016».
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ένα πολύ ωραίο θεατρικό κλείσιμο αυτής της πρώτης φάσης της Πειραιώς 260
Ένα έργο που σπανίως παίζεται
Ποια ή ποιος θα εγκατασταθεί στο κτίριο Τσίλερ της Αγίου Κωνσταντίνου;
Ένα δύσκολο έργο που μεταμορφώθηκε σε ένα ευφρόσυνο παραμύθι με τον τρόπο του θεάτρου
Ένα δημιουργικό πλέξιμο και μπλέξιμο ερμηνειών, λέξεων, μουσικής και χιούμορ, που ανέδειξε μ' έναν πολύ φρέσκο τρόπο το κείμενο του Μολιέρου
Σαν συνολική εικόνα, η παράσταση είχε ένα άνισο πάντρεμα νεωτεριστικών και κλασικών εικόνων, με αποτέλεσμα να χάνεται η συνολική γεύση της τραγωδίας του Ευριπίδη
Οι «Βάτραχοι» του Αριστοφάνη: «ένας λυγμός του κωμικού» στην Επίδαυρο
Η πρώτη προσπάθεια του Κωνσταντίνου Ρήγου στην Επίδαυρο είχε υπεύθυνη προετοιμασία, είχε κέφι, είχε καλές ερμηνείες. Και κυρίως είχε έναν απολαυστικό χορό
Μια παράσταση που σέβεται το έργο, σέβεται το κοινό, σέβεται το θέατρο