Εντυπώσεις από την πρόβα τζενεράλε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Όλγα Σελλά
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962 και κατάγεται από την Κέρκυρα. Ξεκίνησε σπουδές στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, τις οποίες δεν ολοκλήρωσε ποτέ. Το 1990 προσελήφθη στην εφημερίδα «Η Καθημερινή» και από το 1995 ως το 2016 εργάσθηκε στο Πολιτιστικό Τμήμα, όπου ασχολήθηκε με το ρεπορτάζ βιβλίου στην αρχή και στη συνέχεια με το ρεπορτάζ θεάτρου. Το ίδιο διάστημα συνεργάστηκε με πολλά περιοδικά έντυπα (Αντί, Ο Πολίτης, Διαβάζω, Το Ποντίκι, Τραμ, The Books' Journal, κ.ά.). Από το 2016 έχει συνεργαστεί με πολιτιστικά sites (monopoli.gr, artplay.gr, popaganda.gr), γράφοντας αποκλειστικά για θέατρο. Το καλοκαίρι του 2020 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Στερέωμα» το βιβλίο της «Πόσες λέξεις; Ένα πολιτιστικό μετα-ρεπορτάζ 1995-2016».
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Είχε τόσο γέλιο που ζέσταινε την τεράστια πλατεία του Αμφι-Θεάτρου
Ο Τάκης Τζαμαργιάς σκηνοθετεί το μυθιστόρημα του Ηλία Βενέζη για τη Μικρασιαστική Καταστροφή
Μια παράσταση με το απολύτως αναγνωρίσιμο ύφος της Λένας Κιτσοπούλου κι ένα έργο με πολλούς αυτοσχεδιασμούς, πολλές συνθηματολογικές ατάκες και εξαιρετικά χαλαρό κειμενικό άξονα, που έθιξε όσα αναμέναμε να θίξει
Μπορούσες να κλείσεις τα μάτια και να παρακολουθείς απολύτως την ιστορία που μας πρωτογνώρισε ο Φρανκ Κάπρα
Mια διαδρομή εγκλωβισμών και απεγκλωβισμών, μια διαδρομή πάλης και αναζήτησης του φωτός
Γιατί να δούμε το 2021 έναν μύθο που γράφτηκε τον 17ο αιώνα; Γιατί μας ανατριχιάζει σήμερα, με τις 17 γυναικοκτονίες μέσα στο 2021, να βλέπουμε ακριβώς την ίδια διαδρομή της ζήλειας
Ο Στάθης Λιβαθινός δίνει μια παράσταση δουλεμένη, πληθωρική όσο και ακαδημαϊκή
Το έργο του Χάρολντ Πίντερ παρουσιάζεται στο Ίδρυμα Κακογιάννη
«Όλα τα ζώα είναι ίσα, αλλά μερικά ζώα είναι πιο ίσα από τα άλλα»