Ο Νίκος Καραθάνος ακουμπάει απολύτως στην τραγωδία του Αισχύλου και τη διαβάζει σαν παραβολή για τα πάθη του σύγχρονου ανθρώπου
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Όλγα Σελλά
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962 και κατάγεται από την Κέρκυρα. Ξεκίνησε σπουδές στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, τις οποίες δεν ολοκλήρωσε ποτέ. Το 1990 προσελήφθη στην εφημερίδα «Η Καθημερινή» και από το 1995 ως το 2016 εργάσθηκε στο Πολιτιστικό Τμήμα, όπου ασχολήθηκε με το ρεπορτάζ βιβλίου στην αρχή και στη συνέχεια με το ρεπορτάζ θεάτρου. Το ίδιο διάστημα συνεργάστηκε με πολλά περιοδικά έντυπα (Αντί, Ο Πολίτης, Διαβάζω, Το Ποντίκι, Τραμ, The Books' Journal, κ.ά.). Από το 2016 έχει συνεργαστεί με πολιτιστικά sites (monopoli.gr, artplay.gr, popaganda.gr), γράφοντας αποκλειστικά για θέατρο. Το καλοκαίρι του 2020 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Στερέωμα» το βιβλίο της «Πόσες λέξεις; Ένα πολιτιστικό μετα-ρεπορτάζ 1995-2016».
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Μια παράσταση με ρυθμό, καλές ερμηνείες και πλούσια σε πληροφορίες για σημαντικούς σταθμούς της Ιστορίας 164 χρόνων, χωρίς να γίνεται διδακτική
Ένα έργο για την έμφυλη βία, για την ομοφοβία, για όσα μας διαμορφώνουν και όσα δεν θέλουμε να αγγίξουμε
Θα έχουμε τριαρχία στην καλλιτεχνική διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου; Την υποψηφιότητα Καραζήση-Χατζόπουλου-Χιώτη προκρίνει η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης στον υφυπουργό Πολιτισμού Νικόλα Γιατρομανωλάκη
Η ευάλωτη στην παράσταση είναι κυρίως Εκείνη, η γυναίκα
Η παράσταση του Κριστόφ Βαρλικόφσκι είναι μια από τις καλύτερες εμπειρίες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών
«Είναι η ώρα να ξαναβρεθούμε. Το θέατρο είναι ένας ασφαλής χώρος, κυρίως όταν αντιμετωπίζει και τους εργαζόμενους και τους θεατές όπως τους αρμόζει», όπως δήλωσε ο Δημήτρης Τάρλοου
Ένα παραμύθι για τον μύθο και την πραγματικότητα, για το φαίνεσθαι και το είναι
Παγκόσμια πρεμιέρα στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου
Ο Κορνέλ Μούντρουτσο έκανε την οικογενειακή καθημερινότητα μια ανεπιτήδευτη, ουσιαστική και συναρπαστική παράσταση