Μιλήσαμε με τον Σουηδό Πόντους Λίντμπεργκ για την ανατρεπτική χορογραφία του με το μπαλέτο της ΕΛΣ
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Λένα Ιωαννίδου
Μεγάλωσε στα 60s, σε μια οικογένεια, καλλίφωνη μεν, άσχετη δε με την όπερα. Παρόλα αυτά, μόλις απέκτησε πικάπ, το δεύτερο LP που της έκανε δώρο ο μπαμπάς της ήταν οι εισαγωγές από τις όπερες του Μότσαρτ (το πρώτο ήταν ο Al Bano…). Η «πετριά» με την όπερα προέκυψε στα 12, εξαιτίας μιας 90άρας κασέτας με αποσπάσματα από τον «Τροβατόρε». Αυτό ήταν… Άρχισε μανιωδώς να μαζεύει δίσκους, ανακαλύπτοντας μία-μία τις όπερες και τις μεγάλες φωνές, στη συνέχεια πέρασε στα CD και φοιτήτρια πια, παρακολούθησε live, την πρώτη της «Κάρμεν». Από τότε έχει δει πολλές καλές, μέτριες, αριστουργηματικές και κάκιστες παραστάσεις, έχει λατρέψει και έχει μισήσει φωνές κι έχει δει επί σκηνής μεγάλα ονόματα στην ακμή τους – και κάποια στη δύση τους. Δεν είναι μουσικοκριτικός, δεν γνωρίζει όλες τις άριες απέξω, είναι απλώς μια ταπεινή mélomane, που ακούει όπερα στο ipod, ο Ροσσίνι της φτιάχνει το κέφι, συνεχίζει να κλαίει στη «Μποέμ» και στην «Τραβιάτα» και ζηλεύει όσους είδαν την Κάλλας να τραγουδά…
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Είδαμε πρόβα στο ΜΜΑ και μας άνοιξε την όρεξη για την όπερα του Μοντεβέρντι
Η Αγνή Μπάλτσα κάνει πρεμιέρα στο νέο της σπίτι της ΕΛΣ
Ο Βασίλης Χριστόπουλος είναι ο πρώτος αρχιμουσικός που ανεβαίνει στο πόντιουμ της σκηνής, στο ΚΠΙΣΝ. Μας μετέφερε την εμπειρία του
Η Εθνική Λυρική Σκηνή και το Μέγαρο Μουσικής τίμησαν τη μνήμη της Diva
Είδαμε την όπερα του Βέρντι από την ΕΛΣ στο Ηρώδειο
Δείτε το βίντεο από τα παρασκήνια της παραγωγής που ανεβάζει η ΕΛΣ στο Ηρώδειο