Το δίπολο μετανάστευση-γυναικεία χειραφέτηση στο ίδιο στόρι, με μια απλή και χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις αφήγηση
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η πιο δύσκολη –ίσως και πιο δύστροπη– ταινία από όσες έχει κάνει τα τελευταία χρόνια
Το πρώτο μέρος είναι δομημένο με τα σωστά υλικά και την αντίστοιχη μέριμνα για να αποδοθεί πειστικά το νέο ξύπνημα του κακού. Η συνέχεια όμως αναλώνεται σε αχρείαστες επαναλήψεις
Η σύζευξη του προσωπικού στοιχείου με την ευρύτερη κοινωνικοπολιτική θεώρηση είναι δομικό στοιχείο στο σινεμά του Στεφάν Μπριζέ
Ο Kρεγκ Γκιλέσπι επιστρέφει για να αφηγηθεί μια ιστορία που με μια πρώτη ματιά φαντάζει εξωφρενική, αλλά είναι πέρα ως πέρα αληθινή
Το πιο πετυχημένο στοιχείο στην προκατ-υπερηρωική περιπέτεια του Ανχέλ Μανουέλ Σότο είναι το χιούμορ του
Η Λεονόρ Σεράιγ συνεχίζει το αιχμηρό σινεμά της με μια ακόμη γλυκόπικρη ιστορία ενηλικίωσης
Μιλήσαμε με τον ζωντανό θρύλο του αμερικανικού σινεμά για τη νέα του ταινία «Γυρίσματα της τύχης», την καριέρα του και τον κινηματογράφο σήμερα
Όπως σε κάθε «Saw» έτσι κι εδώ το σπλάτερ αποθεώνεται με φρικιαστικούς ακρωτηριασμούς και με έναν άκρατο σαδισμό που θα δοκιμάσει τις αντοχές μας