Κριτική για τη νέα ταινία της τρίτης γυναίκας σκηνοθέτριας που βραβεύεται στην ιστορία των Καννών με το κορυφαίο έπαθλο
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Κινηματογραφος
Η ανατομία μιας πτώσης: O συναρπαστικός Χρυσός Φοίνικας της Ζιστίν Τριέ
Κινηματογραφος
«Demeter: Η αφύπνιση του Κακού»: Το Κακό ταξιδεύει στο νέο κόσμο
Κριτική για τη νέα ταινία του Αντρέ Οβρενταλ
Κινηματογραφος
Οι 2 Αλφρέντ: Η εργασία του παραλόγου
Κριτική για τη νέα ταινία του Μπρουνό Πονταλιντές
Κινηματογραφος
Οπενχάιμερ: Το δέος της Ιστορίας διά χειρός Νόλαν
Κριτική για την ταινία που αφηγείται την ιστορία του «πατέρα της ατομικής βόμβας» Τζ. Ρόμπερτ Οπενχάιμερ
Κινηματογραφος
Έρευνα πάνω σε ένα κρατικό σκάνδαλο: Το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Δίωξης Ναρκωτικών της Γαλλίας
Κριτική για την ταινία του Τιερί ντε Περετί
Κινηματογραφος
Blue Jean: Ομοφοβία στη θατσερική Αγγλία
Κριτική για τη νέα ταινία της Τζόρτζια Όκλεϊ
Κινηματογραφος
Ο Θεός είναι μια σφαίρα: Στο έλεος των σατανιστών
Κριτική για τη νέα ταινία του Νικ Κασσαβέτη
Κινηματογραφος
Τμήμα απολεσθέντων Μαδρίτης (Objetos): Ο «Ελ προφεσόρ» επιστρέφει
Κριτική για τη νέα ταινία του Χόρχε Δοράδο