Η επίσημη πρόταση της Δανίας για το φετινό διεθνές Όσκαρ είναι ένα παλιομοδίτικο μεν, ενισχυμένο δε με μια πυκνή δραματουργία έργο εποχής
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Εργάζεται επαγγελματικά ως κριτικός κινηματογράφου από το 1996. Είναι τακτικό μέλος των ΕΣΠΗΤ, ΠΕΚΚ και FIPRESCI. Έχει εργαστεί σε δεκάδες περιοδικά, εφημερίδες, site, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Είναι Πειραιώτης και Ολυμπιακός.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ εντοπίζει τις ρωγμές ενός κόσμου που ευνοεί την τοξική αρρενωπότητα και βάζει στο περιθώριο την κουβέντα για την γυναικεία απόλαυση
Στη δεύτερη μόλις ταινία –και πρώτη αγγλόφωνη– του Χρήστου Νίκου το ζήτημα είναι η αναζήτηση της πραγματικής αγάπης μέσω της τεχνολογίας
«Ένα μάθημα Ιστορίας» γύρω από τη γέννηση του φασισμού στην Ιταλία.
Το γνωστό σινεμά του Νάνι Μορέτι, ένα κράμα ιδιότυπης αυτοβιογραφίας και μυθοπλασίας, είναι ξανά στην πρώτη γραμμή. Αυτή τη φορά όμως το προσωπικό στοιχείο είναι πιο έντονο από ποτέ
Η ταινία του Μιλάντ Αλαμί είναι η επίσημη συμμετοχή της Σουηδίας για το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας
Tι θέλει να «πει ο ποιητής» Ντέιβιντ Φίντσερ με την ιστορία του δολοφόνου;
Αποκλειστικό ρεπορτάζ για τις ταινίες που χρησιμοποιούν ως εργαλείο το animation για να αφηγηθούν συναρπαστικές ιστορίες
Μια διεισδυτική ματιά στα μοντέλα κοινωνικής διαστρωμάτωσης, με ένα σενάριο υπόδειγμα για τις σχέσεις εξουσίας στο σχολείο το οποίο αποτελεί καθρέφτη της κοινωνίας
Ο Αμερικανός σκηνοθέτης βρίσκεται σε μία από τις ωριμότερες περιόδους της καριέρας του