ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

121705-272694.jpg
8ο XINIS education festival

Θέτοντας στο επίκεντρο τη ζωή και την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, το XINISEDUCATIONFESTIVAL, το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό φεστιβάλ σε Ελλάδα και Ευρώπη που αποτελεί μοναδική πρωτοπορία του MediterraneanCollege, έρχεται φέτος να μας… προκαλέσει να ονειρευτούμε έναν κόσμο δωρεάν, ποιοτικής εκπαίδευσης!

121703-272692.jpg
H SOL και φέτος Premium Partner στο In Edit Festival στην Αθήνα

Η SOL, η μπίρα με το «ελεύθερο πνεύμα», συμμετέχει και φέτος, στο IN– EDIT, Φεστιβάλ Μουσικού Ντοκιμαντέρ, που έρχεται για δεύτερη χρονιά στην Αθήνα, από τις 24 έως τις 28 Φεβρουαρίου στον κινηματογράφο ΑΣΤΟΡ. Η μπίρα SOL, ως «premium partner» του φεστιβάλ, καλεί τους λάτρεις της μεγάλης οθόνης, να παρακολουθήσουν αποκλειστικά 11 μοναδικά μουσικά ντοκιμαντέρ, που καλύπτουν όλο το φάσμα της παγκόσμιας μουσικής και αποτελούν τα σημαντικότερα των τελευταίων χρόνων. Αυτό γίνεται ακόμα πιο συναρπαστικό, με μία παγωμένη SOL!

121702-272691.jpg
Το νέο ZPUMPFusion 2.0 της Reebok είναι εδώ!

Εξοπλισμένο με τη τεχνολογία pump, για να εφαρμόζει σε κάθε τύπο ποδιού 25 Φεβρουαρίου 2016 – Η Reebok,πρωτοπόρος στις καινοτομίες γύρω από το fitness, συνεχίζει την επιτυχία της σειράς ZPUMP, λανσάροντας το νέο ZPUMPFusion 2.0. Πρόκειται για ένα κομψό παπούτσι τρεξίματος, το οποίο, χάρη στην τεχνολογία pump, εφαρμόζει τέλεια σε κάθε πόδι. Τα ZPUMPFusion 2.0 συνδυάζουν την επαναστατική pump τεχνολογία της Reebok, με το νέο κι ελαφρύ PowerFrame, που διατηρεί το θάλαμο του αέρα κλειδωμένο γύρω από το πόδι, εξασφαλίζοντας εξατομικευμένη εφαρμογή σε κάθε runner.

121700-272689.jpg
To Πρόγραμμα Υιοθεσίας Pedigree® ξεπέρασε το ορόσημο των 3.000 υιοθεσιών

Με την πραγματοποίηση χιλίων υιοθεσιών μέσα στο τελευταίο χρόνο, το Πρόγραμμα Υιοθεσίας Pedigree® έφτασε το στόχο των 3.000 υιοθεσιών σκύλων χωρίς σπίτι από την έναρξή του, και συνεχίζει για 4η χρονιά την έμπρακτη προσπάθεια περιορισμού του φαινομένου εγκατάλειψης σκύλων, μέσω της παροχής κινήτρων στους αναδόχους. Συγκεκριμένα, το Πρόγραμμα Υιοθεσίας Pedigree® υποστηρίζει όσους υιοθετούν σκύλο από καταφύγια 47 φιλοζωικών οργανώσεων σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντάς τους δωρεάν τροφή για 6 μήνες, σε ποσότητα αντίστοιχη του βάρους και της ηλικίας του υιοθετούμενου σκύλου.

121699-272688.jpg
Η Λουξ στη διεθνή έκθεση HORECA

Η Λουξ συμμετείχε με το περίπτερο Hall 1 A01 στην HORECA 2016, την μεγάλη διεθνή έκθεση για τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό και τη μαζική εστίαση που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 15 Φεβρουαρίου στο MetropolitanExpo. Στη φετινή έκθεση η Λουξ παρουσίασε τη νέα γενιά ολιγοθερμιδικών αναψυκτικών Plus&Light, μόνο με φυσικά γλυκαντικά, ανατρέποντας τα μέχρι τώρα δεδομένα με τον πλέον υγιεινό και ταυτόχρονα απολαυστικό τρόπο στην κατηγορία αυτή, δίνοντας όπως πάντα έμφαση στην προστιθέμενη αξία για τον καταναλωτή.

121698-272685.jpg
Το F2G παρουσιάζει το #crew το πρώτο πακέτο αποκλειστικά για νέους έως 20 ετών!

Το F2Gπαρουσιάζει το πρώτο πακέτο ολοκληρωμένης επικοινωνίας σχεδιασμένο αποκλειστικά για νέους έως 20 χρονών. Το F2G #crewδίνει τη δυνατότητα σε όλους τους νέους να μιλούν ελεύθερα με όλους τους φίλους τους, και να μοιράζονται κάθε όμορφη και ανέμελη στιγμή της καθημερινότητας τους στα socialmedia, με τις εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες του νέου 4Gδικτύου της WIND. Οι νέοι που θα έρθουν στο F2G #crew, μπορούν πλέον να απολαμβάνουν αποκλειστικά:

121693-272679.jpg
Το νερό είναι πηγή ζωής

Χρήσιμες πληροφορίες για το νερό απο τον κ. Τσαλδάρη Μανώλη, ιδιοκτήτης της εταιρείας WATERFRESHHELLAS. Πόσο σημαντικά ειναι άσα αναγράφονται στην ετικέτα; Οι πληροφορίες της ετικέτας αποτελούν την ταυτότητα του νερού. Το νερό διέρχεται απο κάποια πετρώματα τα οποία το εμπλουτίζουν με κάποια συστατικά, απο αυτά εξαρτάται η ανάλυση του νερού, η οποία αναγράφεται πάντα στο πίσω μέρος της ετικέτας.

121690-272674.jpg
«My Starbucks Rewards™»

Ένας κόσμος γεμάτος προνόμια και μοναδικά δώρα σας περιμένει! Η αγαπημένη μας prepaid κάρτα Starbucks, αλλάζει μέσα από το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης «My Starbucks Rewards™» και προσφέρει ευχάριστες εκπλήξεις, δώρα και άλλα προνόμια στους κατόχους της όλο τον χρόνο, ανταποδίδοντας την αγάπη και προτίμηση των φίλων της Starbucks.