Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Μικρές και καθημερινές πράξεις προς τη βιωσιμότητα
Η COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ υιοθετεί μη αποσπώμενα καπάκια σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη
«Δε θα αλλάξω εγώ τον κόσμο». Μία φράση που πιθανότατα έχουμε πει και ακόμη πιο πιθανόν έχουμε ακούσει από τους γύρω μας. Μία φράση που αποτυπώνει έλλειψη πρωτοβουλιών και φόβο ανάληψης ευθυνών. Ωστόσο, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι οι μεγάλες αλλαγές ξεκινούν από τον καθένα μας ξεχωριστά και ότι η υιοθέτηση μικρών συνηθειών φιλικών προς το περιβάλλον είναι ο δρόμος για ένα πράσινο πλανήτη. Ακόμη και μία μικρή eco-friendly και βιώσιμη πράξη μπορεί να έχει μεγάλη θετική επίδραση στην αντιμετώπιση του ολοένα αυξανόμενου φαινομένου της κλιματικής αλλαγής.
Η μεγάλη πρόκληση της κλιματικής αλλαγής αναγνωρίζεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον ως το πιο σημαντικό θέμα βιώσιμης ανάπτυξης που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στις μέρες μας. Συγκεκριμένα, όραμα της εταιρίας είναι ένας πλανήτης με μηδενικά απορρίμματα. Ένας κόσμος που δε θα καταλήγουν τα απόβλητα στις θάλασσες, τα ποτάμια ή τις κοινωνίες μας. Καθώς η εταιρία εργάζεται προς την κατεύθυνση αυτή, στόχος της είναι να βρει πιο βιώσιμους τρόπους – στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας - που θα είναι κατάλληλοι να αφομοιωθούν από εμάς τους καταναλωτές, για να συνεχίζουμε να απολαμβάνουμε ακόμη πιο υπεύθυνα τα προϊόντα της.
Μια καλή μέρα για εμάς περιλαμβάνει ένα πλούσιο πρωινό και έναν ακόμα πιο πλούσιο σε βιταμίνες χυμό. Μία καλή ημέρα για το περιβάλλον περιλαμβάνει ανακύκλωση. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον φροντίζει να μεριμνά και για τα δύο. Στα πλαίσια της βιώσιμης δράσης της, όλες οι συσκευασίες των προϊόντων που παράγει η εταιρία είναι 100% ανακυκλώσιμες. Ωστόσο, τα πλαστικά καπάκια -αν και ανακυκλώσιμα- συχνά κατά την απόρριψη διαχωρίζονται από την υπόλοιπη συσκευασία με αποτέλεσμα να μην φτάνουν ποτέ στον κάδο ανακύκλωσης. Αν το καλοσκεφτείς μπορεί να μην είναι και λίγες οι φορές που άνοιξες την Amita σου και ξέχασες κάπου το καπάκι ή σου έπεσε στο δρόμο. Για το λόγο αυτό, η εταιρία, πρώτη στον κλάδο παραγωγής αναψυκτικών, φροντίζει ώστε τα καπάκια να καταλήγουν στους σωστούς κάδους και όχι των απορριμμάτων.
Θετική ενέργεια σε εμάς και θετική επίδραση στο περιβάλλον
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον παρουσιάζει στην αγορά συσκευασίες χυμών με μη αποσπώμενο καπάκι, το οποίο είναι ελαφρύτερο κατά 8,8%, μειώνοντας έτσι τη χρήση πλαστικού. Το νέο, προσαρτημένο στη συσκευασία, καπάκι διευκολύνει τη συλλογή και ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων. Η καινοτομία βρίσκεται στο γεγονός ότι το καπάκι παραμένει συνδεδεμένο στο δαχτυλίδι ασφαλείας του μπουκαλιού, διασφαλίζοντας ένα τέλειο άνοιγμα και παρουσιάζοντας κάποια ξεκάθαρα πλεονεκτήματα. Αρχικά, βοηθά στον περιορισμό των απορριμμάτων και αυξάνει τις ποσότητες που συλλέγονται για ανακύκλωση -μάλιστα, υπολογίζονται 636 τόνοι πλαστικού ετησίως στο συνολικό χαρτοφυλάκιο της 3Ε! Ταυτόχρονα, τηρείται η υγιεινή και προσφέρεται προστασία από τα μικρόβια αφού το καπάκι δε μπορεί να πέσει στο έδαφος και να μολυνθεί ώστε να μη μπορείς να το χρησιμοποίησεις μετά και να μείνει ο χυμός σου εκτεθειμένος. Με την επιλογή αυτού του διαφορετικού πώματος, ενισχύεται και η πρακτικότητα, καθώς δεν είναι εφικτό να χαθεί και έτσι καθίσταται πιο φιλικό τόσο για τους μικρούς μας φίλους όσο και για εμάς -τα μεγάλα παιδιά. Τέλος, δίνεται μεγάλη ελευθερία κινήσεων γιατί δεν περιοριζόμαστε μόνο στο να πίνουμε, κρατώντας στο ένα χέρι το καπάκι και στο άλλο το χυμό μας. Για όλους αυτούς τους λόγους η απόλαυση μεγαλώνει!
Η διαδικασία είναι απλή. Ξεβιδώνεις, ανοίγεις, πίνεις, απολαμβάνεις και «κλικάρεις» το καπάκι. Θες μία δεύτερη γουλιά; Επαναλαμβάνεις! Και μην ξεχνάς, ανακύκλωσε τη συσκευασία μαζί με το καπάκι στον πλησιέστερο κάδο ανακύκλωσης. Μπορεί να πρόκειται για μια νέα συνήθεια, που έρχεται να συμπληρώσει την all time classic αγαπημένη συνήθεια, αλλά η γεύση και εμπειρία που περιμένετε από τα προϊόντα παραμένει η ίδια, απλώς ανανεωμένη σε μια καινούργια, υγιεινή, πρακτική και λειτουργική σχεδίαση.
Η «πράσινη» αλλαγή ξεκίνησε αρχές Νοεμβρίου σε όλη τη σειρά των χυμών 1.5lt, 1lt, και 330ml Amita, Amita Motion και Frulite -ίσως τις έχεις δει ήδη και γευτεί- και μέσα στο 2023 θα υλοποιηθεί σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της εταιρείας. Με την κίνηση αυτή, η Coca-Cola Τρία Έψιλον εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική Ελληνική νομοθεσία (αρκετά νωρίτερα από το 2024 που προβλέπεται), συμβάλλοντας έτσι ώστε 256 εκατομμύρια μη αποσπώμενα καπάκια να μπορούν να αξιοποιηθούν και να μην καταλήξουν στο περιβάλλον. Φαίνεται λοιπόν πως τα νέα καπάκια αποτελούν μία καινοτόμο λύση και σηματοδοτούν ένα σημαντικό ορόσημο στο εν εξελίξει πλήρως οργανωμένο σχέδιο δράσης της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη.
Δρόμος προς τη βιωσιμότητα
Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον που ευθυγραμμίζεται με τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στην πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνεται η χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης στους Δήμους. Παράλληλα, έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.
Ένας πλανήτης με θετική ενέργεια
Φυσικά, στην προσπάθεια αυτή η Coca-Cola Τρία Έψιλον δεν πρέπει να είναι μόνη της. Όλοι, ανεξαιρέτως, είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι μιας ευρύτερης αλυσίδας αξίας που με τις μικρές, αλλά μεγάλες καθημερινές μας πράξεις θα συνεισφέρουμε στο συλλογικό έργο της βιώσιμης ανάπτυξης, ώστε μαζί να παραδώσουμε έναν καλύτερο πλανήτη στις επόμενες γενιές με ημέρες μόνο θετικής ενέργειας. Η στιγμή για να δράσουμε είναι τώρα. Με εγρήγορση, ευελιξία και προσαρμοστικότητα.Τι λες; Είσαι μέσα;
Δειτε περισσοτερα
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Η θρυλική Blondie ξεκίνησε πρόσφατα μία συνεργασία με τη μάρκα ένδυσης Wildfang, η οποία εστιάζει στη δημιουργία ενδυμάτων χωρίς φύλο και με δυναμικό, ασυμβίβαστο ύφος
Μιλήσαμε με τον φωτογράφο για την τέχνη της φωτογραφίας, τα ασπρόμαυρα και έγχρωμα καρέ και τον ρόλο της τεχνολογίας
Τα κοσμήματα με τα γράμματα και την περίτεχνη τέχνη της Charlotte Chesnais
Aγόρια ντυμένα γυναίκες, με εξαιρετικό μπρίο και αριστοτεχνική θηλυκότητα, προσέφεραν ένα εκρηκτικό show