Σειρά πρωτοβουλιών για τη στήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας και της ελληνικής κοινωνίας
Τις πρώτες ημέρες της πανδημίας ένα μούδιασμα και στη συνέχεια η αγωνία: Θα αντέξει το Εθνικό Σύστημα Υγείας; Θα τα καταφέρουμε; Όπως αποδείχτηκε, οι αποφάσεις που πάρθηκαν ήταν οι σωστές, η συντριπτική πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας τις στήριξε και φαίνεται ότι βγαίνουμε από αυτή την απώλεια με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες, στο χώρο της υγείας.
Στην περιπέτεια αυτή δεν περίσσεψε κανείς. Φάνηκε, επίσης, ότι αυτό που λέμε εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν είναι ένας όρος του marketing. Είναι μια αποφασιστική στάση ευθύνης με ευεργετικά, πολλές φορές, αποτελέσματα για το κοινωνικό σύνολο. Όλο αυτό το κρίσιμο διάστημα που προηγήθηκε, τις μέρες που οι περισσότεροι από εμάς βρισκόμασταν σπίτι, κάποιοι έδιναν τη μάχη της πρώτης γραμμής. Τα χέρια αυτών των ηρώων της καθημερινότητάς μας «όπλισαν» με μάσκες, προστατευτικές στολές, αντισηπτικά και άλλα είδη υγειονομικού εξοπλισμού οι μεγάλες εταιρείες της χώρας μας, επιδεικνύοντας στάση ευθύνης. Με δωρεές και σε συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές, εξόπλισαν τις τόσο σημαντικές για όλους μας Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, αγόρασαν και προσέφεραν αναπνευστήρες, monitors, ό,τι χρειάζεται για να λειτουργεί σωστά μία ΜΕΘ.
Το Εθνικό Σύστημα Υγείας, οι ασθενείς, οι γιατροί, ήταν ο ένας πυλώνας που έπρεπε να στηριχθεί. Ο άλλος ήταν οι ευάλωτες ομάδες. Άνθρωποι που φιλοξενούνται σε δομές, άνθρωποι με αβέβαιη καθημερινότητα. Στηρίχθηκαν, όσο γινόταν, και αυτοί. Σε αυτή τη μάχη ο καθένας έδωσε ό,τι μπορούσε. Φαρμακευτικές εταιρείες συνέδραμαν τους ασθενείς με φάρμακα πολλές φορές πηγαίνοντάς τα στο σπίτι τους. Εταιρείες τροφίμων προσέφεραν είδη πρώτης ανάγκης. Κι όσες δεν έχουν αντικείμενο που να αφορά στα παραπάνω πεδία, έδωσαν χρήματα, για να προμηθευτούν οι αρχές τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, 865 φορείς, οργανισμοί και ιδιώτες προχώρησαν σε δωρεές συνολικού ύψους 89 εκατ. ευρώ. Επίσης, άλλοι 226 φορείς, οργανισμοί και ιδιώτες έχουν εκδηλώσει πρόθεση δωρεών, ύψους περίπου 8,8 εκατ. ευρώ. Για τι όπως είπαμε και πριν, σε αυτή τη μάχη δεν περίσσεψε κανείς.
Σε αυτούς τους ανθρώπους, γιατί πίσω και από το όνομα μιας εταιρείας άνθρωποι βρίσκονται, είναι αφιερωμένες οι σελίδες που ακολουθούν. Κάποια παραδείγματα προς μίμηση, κάποια παραδείγματα που βρήκαν μιμητές, που με δυο λόγια το περιγράφουμε Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη σε περίοδο πανδημίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ
Δωρεά εξοπλισμού για αυτούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή
Με αποτελεσματικές παρεμβάσεις βρίσκεται στο πλευρό της δημόσιας υγείας και της κοινωνίας
Η στρατηγική της φαρμακευτικής εταιρείας απέναντι στην πανδημία
Δίπλα στα νοσοκομεία αναφοράς και το ΕΚΑΒ από την πρώτη στιγμή της κρίσης
Μια δύσκολη αποστολή έφερε σε πέρας εξασφαλίζοντας χειρουργικές μάσκες για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στην πιο δύσκολη περίοδο
Η κοινωνική προσφορά αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της εταιρείας που στήριξε έμπρακτα την ελληνική κοινωνία με μία σειρά δράσεων
Στοχευμένες πρωτοβουλίες για τη στήριξη του ΕΣΥ, την ασφάλεια πελατών και εργαζομένων, την υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας
Η Γεύση του Καλού έχει τη γεύση της κοινωνικής συνεισφοράς και προσφοράς
Με μήνυμα «Μαζί, για τον άνθρωπο και την κοινωνία», η εταιρεία στηρίζει την τοπική κοινωνία της Λαμίας και το Εθνικό Σύστημα Υγείας, με μια σημαντική δωρεά €500.000
Προσφέρουν 8 εκατομμύρια ευρώ για την αντιμετώπιση της πανδημίας με σημαντικές πρωτοβουλίες
Ο πλέον καταξιωμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς για τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη
Πώς η πρωτοπόρα αλυσίδα εστίασης στάθηκε στον αγώνα του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού αλλά και δίπλα στους καταναλωτές
Δειτε περισσοτερα
Χειμώνας, η αγαπημένη εποχή της σούπας
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Εστιατόρια και bar που σε περιμένουν για να συζητήσεις όσα μόλις είδες
170 παραστάσεις διαμορφώνουν το φετινό θεατρικό τοπίο