Οι πολλοί και διαφορετικοί τρόποι πληρωμής σε ένα E-Shop, αυτόματα γίνονται και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε Brand
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Μας απασχολεί, μας αφήνει αδιάφορους ή τελικά οδεύουμε σε μονοπάτια άλλης social κρίσης;
Ποια είναι τα τρία επίπεδα προτεραιότητας
Πραγματικός χρόνος, άμεση ή έμμεση θέαση πραγματικού περιβάλλοντος. Μια νέα πραγματικότητα.
Η ανάπτυξη στον ψηφιακό κόσμο παραμένει ακόμα ένα μεγάλο challenge που δεν σταματά
Μια χρονιά που σίγουρα θα θυμόμαστε για πολλά, αλλά κυρίως για τη νόσο Covid-19
Με δημιουργία περιεχομένου – generic – το επιθυμητό αποτέλεσμα θα είναι όλο και πιο κοντά
Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουμε ένα Website! Έχετε όμως απάντηση στην ερώτηση «τι θα το κάνω;»
Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand;
Αναλυτικός οδηγός για τα εργαλεία και τις επιλογές διαφήμισης που δίνει πλέον το Pinterest και στην Ελλάδα