Ένα μεγάλο ερώτημα που όσο τα πράγματα εξελίσσονται πρέπει να δίνουμε την ανάλογη προσοχή.
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τι είναι το Brand Promise και γιατί έχει σημασία για την ιστοσελίδα σας
Τέσσερα tasks που πρέπει να γνωρίζει κανείς
Δημιουργώντας μια σελίδα μοναδική, βελτιώνετε άμεσα την αλληλεπίδραση των επισκεπτών σας και αυξάνετε τις πιθανότητες πώλησης
Πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις σας
Οδηγός: Δείτε σε ένα βίντεο βήμα-βήμα πως δημιουργούμε ένα blog στο WordPress
Τα πλεονέκτημα για τα brands και η διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθήσει κανείς βήμα-βήμα
Μια δωρεάν δύναμη που κάθε brand πρέπει να αξιοποιήσει
Ναι, υπάρχει κόστος στην επένδυση για να πραγματοποιηθεί. Όμως πόσα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα υπάρχουν; Αμέτρητα