Την περίοδο 2000-2015 σημειώθηκαν 245.404 τροχαία ατυχήματα, με 22.397 νεκρούς, 32.555 βαριά τραυματισμένους και ανάπηρους
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Σταύρος Κωνσταντινίδης
Ο Σταύρος Κωνσταντινίδης είναι Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος. Έχει εργαστεί ως επιστημονικός συνεργάτης στο ΑΠΘ και ως μελετητής δημόσιων και ιδιωτικών έργων. Εχει διατελέσει διοικητής ΥΠΑ, σύμβουλος πολλών Υπουργείων, δημόσιων οργανισμών καθώς και μεγάλων εταιρειών του ιδιωτικού τομέα. Σήμερα διευθύνει τη μελετητική εταιρεία «Σταύρος Κωνσταντινίδης & Συνεργάτες». Είναι αρθρογράφος στην Athens Voice και γράψει τα βιβλία "Ανοιχτές Πόλεις" (2010) και "Έξυπνοι δρόμοι για μια ανθρώπινη πόλη" (2014) απο τις εκδόσεις Athens Voice, "Ο έρωτας στα χρόνια του Σύριζα", (2016), «Δρόμοι σαν ιστορίες” (2016) και «Αναζητώντας την κανονικότητα» (2020) από τις εκδόσεις ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Μυθιστορηματικοί χαρακτήρες, γκραν-γκινιόλ καταστάσεις και βαθιές πολιτικές αναγνώσεις στα άδυτα της Θεσσαλονίκης
Στην πολιτική υπάρχουν υπόρρητα σχήματα και πεποιθήσεις που δεν λέγονται, και small talks της ξύλινης γλώσσας που παρλάρονται αδιαλείπτως
Στο νέο του βιβλίο «Η σκιά του κυβερνήτη» ψυχογραφεί τον εμβληματικό Ιωάννη Καποδίστρια
H πρώτη πετυχημένη απόβασή του στην πεζογραφία του μυθιστορήματος
Η μοντέρνα πολιτική των πόλεων εκφράζεται σε παγκοσμιοποιημένο πεδίο σήμερα, μέσα από το τρίπτυχο πράσινη, προσβάσιμη και έξυπνη πόλη
Πρόκειται δυστυχώς για μεγάλη ήττα, γιατί ο συμβολισμός του ήταν κρίσιμος
Ο ΟΑΣΘ είναι μια βραδυφλεγής βόμβα για τη Θεσσαλονίκη, για την οποία η νέα κυβέρνηση πρέπει να προβεί σε ενέργειες fast track
Πώς πρέπει η σύγχρονη πόλη να διαχειριστεί τις εναλλακτικές μεταφορές;
Διαφωνώ με τον χειρισμό της κ. Γενννηματά, αλλά τον σέβομαι αυτή τη στιγμή