Πώς ένας μωβ ήρωας προκαλεί «αμφισβήτηση» σε μια διαφημιστική υπόσχεση;
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Αλκιβιάδης Σιαράβας
Γεννήθηκε στα Ιωάννινα, σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων, marketing & επικοινωνία στο Λονδίνο και από το 2003 να ζει στην Αθήνα. Έχει εργαστεί σε μεγάλους πολυεθνικούς ομίλους σε θέσεις ευθύνης και έχει αποσπάσει περισσότερες από 30 διακρίσεις και βραβεία στον κλάδο της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας και των social media για καμπάνιες που έχει ηγηθεί. Μεταξύ άλλων, έχει διακριθεί με το Grand Ermis PR στα 2013 Ermis Awards κατά τη θητεία του στην Ogilvy, ενώ το 2022 βρέθηκε στη λίστα Marketers Powerlist 100 του περιοδικού Marketing Week με το ρόλο του Διευθυντή marketing, επικοινωνίας και κοινωνικής υπευθυνότητας στην KPMG. Είναι μέλος της επιτροπής CSR του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, μέντορας στο The Tipping Point και το Job-pairs, ενώ παράλληλα προσφέρει εθελοντικές υπηρεσίες σε πληθώρα πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος, τη γυναικεία ενδυνάμωση και την ανάδειξη της συμπερίληψης, την προστασία ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και τον πολιτισμό.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι σκύλοι προτιμούν να «παρτάρουν» με Beyoncé, Justin Bieber και Martin Garrix;
Με ξεχωριστό χαρακτήρα και art διάθεση στην πρωτεύουσα της Ηπείρου
Πώς οι Βέλγοι αποφάσισαν να διαιωνίσουν τα μεγάλα μυαλά της διαφήμισης;
Τεστ διαπιστώνει πως ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου βελτιώνει την υγεία μας
Παιχνίδια χρωμάτων και μαγικές εικόνες για να αναδειχθούν γεύσεις και αρώματα τσαγιού
Υπερόπλο για την ελευθερία της ενημέρωσης