Μια γαλλίδα στην Ίμπιζα
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας γεννήθηκε στα Ιωάννινα, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία στο Λονδίνο και από το 2003 ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έχει διανύσει μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία σε θέσεις ευθύνης σε κορυφαίους πολυεθνικούς ομίλους, αποσπώντας περισσότερες από 40 διακρίσεις και βραβεία στους τομείς της διαφήμισης, της στρατηγικής επικοινωνίας και των social media, για καμπάνιες τις οποίες έχει ηγηθεί.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα βραβεία του συγκαταλέγεται το Grand Ermis PR στα Ermis Awards 2013 κατά τη θητεία του στην Ogilvy. Το 2022 εντάχθηκε στη λίστα Marketers Powerlist 100, ενώ το 2024 αναγνωρίστηκε με δύο ακόμα σημαντικές διακρίσεις: στη Corporate Communication Directors 100 Powerlist του Marketing Week και στη Diversity & Inclusion 50 Powerlist του HR Professional, από τον ρόλο του ως Διευθυντής Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Κοινωνικής Υπευθυνότητας στην KPMG Ελλάδας.
Είναι ενεργό μέλος της Επιτροπής CR του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, της Επιτροπής Συμπερίληψης & Ισότητας του ΣΕΒ, ενώ προσφέρει τις γνώσεις και την εμπειρία του ως μέντορας στις πρωτοβουλίες The Tipping Point και Job-Pairs. Παράλληλα, συμμετέχει εθελοντικά σε πλήθος δράσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη γυναικεία ενδυνάμωση, την ανάδειξη της συμπερίληψης, τη στήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και τον πολιτισμό.
Αρθρογραφεί στην Athens Voice από το 2015 κυρίως για θέματα που αφορούν τις προκλήσεις στο σύγχρονο marketing και διαφημιστικές καμπάνιες από όλον τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τα σπουδαιότερα brands φόρεσαν τον πιο χρωματιστό τους εαυτό και «παίξανε» συνδυάζοντας το ουράνιο τόξο με το λογότυπο τους
Μια συγκινητική καμπάνια αναδεικνύει μικρούς και μεγάλους ήρωες με φόντο τη δύναμη της θέλησης
Πείραμα αγάπης στην Αργεντινή που έγινε παγκόσμιο viral
Δείτε τις γιγαντοαφίσες της Intel για τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης
Όταν τα brands βάζουν τις ιστορίες τους στη ζωή μας
Δείτε την καμπάνια που άγγιξε το διαδίκτυο
Ταινίες που προκαλούν τον επαναπροδιορισμό της παραδοσιακής οικογένειας
#AskTwice: Μια καμπάνια του «Time to Change» για όσους δεν λένε την αλήθεια με την πρώτη