Η Ρεβέκκα Καμχή γράφει για τη γνωριμία της με τον καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά και για την αναδρομική του έκθεση στην γκαλερί της
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Η νέα καμπάνια του glo, σε παρακινεί να κάνεις το δικό σου gloUp
glo: Η νέα καμπάνια που κάνει gloUp τις εμπειρίες σου και το νέο Hyper Pro που σε ανανεώνει
Πότε είναι η ιδανική στιγμή να λάμψεις; Ό, τι ώρα κι αν το διαβάζεις αυτό, η απάντηση είναι μία: τώρα! Η ζωή είναι γεμάτη ανεξάντλητα ταξίδια που σε οδηγούν σε κάτι καλύτερο, κάτι μεγαλύτερο, κάτι πιο φωτεινό κι εσύ μέσα σε αυτά καλά θα κάνεις να είσαι και να εξελίσσεσαι πάντα στην καλύτερη version σου. Φαίνεται κλισέ μα είναι πραγματικότητα. Αν δε ζήσεις την κάθε στιγμή τώρα στο έπακρο, τότε πότε; Αν δεν εκπέμπεις την πιο δυναμική σου πλευρά στο κάθε παρόν σου, τότε ποιο παρόν περιμένεις να έρθει για να το κάνεις; Αυτές είναι μόνο μερικές υπενθυμίσεις για να κάνουμε στους εαυτούς μας καθημερινά και να μην αφήνουμε τη ζωή να περνάει χωρίς να κάνουμε το κάθε σήμερα και το κάθε αύριο ακόμη ομορφότερο από τα προηγούμενα.
Το νέο Hyper Pro από τη glo, με βασική του φιλοσοφία τη συνεχή βελτίωση του εαυτού και το κυνήγι της λάμψης, πρωταγωνιστεί στη νέα empowering glo up καμπάνια. Μαζί του σε αυτό το ταξίδι ενδυνάμωσης του «εγώ», όλοι αυτοί οι «φωτεινοί» άνθρωποι που μας δίνουν έμπνευση, ωθώντας μας να κυνηγήσουμε τη δική μας καλύτερη version. Το glo και η νέα βελτιωμένη συσκευή Hyper Pro βάζουν στόχο να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες που δεν ξέρεις πως έχεις και να σου υπενθυμίσουν πως πάντα υπάρχει κάτι μεγαλύτερο που μπορείς να πετύχεις, να τολμήσεις να ονειρευτείς και η στιγμή σου είναι «τώρα».
Pre stage glo up
Στο πλαίσιο της καμπάνιας “gloUp”, το glo χορηγεί τα 9 μεγαλύτερα event parties του Athens City Festival. Με τη συμμετοχή του αυτή, το glo δημιουργεί ένα συναρπαστικό σημείο συνάντησης όπου και καλεί όλο τον κόσμο να διασκεδάσει, να χορέψει, να κάνει νέες γνωριμίες και να απολαύσει την μουσική, πάντα με την αναβάθμιση της gloUp εμπειρίας.
Πριν από τα πάρτι, στο Pre Stage glo up studio, η Δάφνη Καραβοκύρη υποδέχεται σε μια απροσδόκητη και «άβολη» glo up συνέντευξη, DJs και Performers πριν ανέβουν στις σκηνές του Athens City Festival και τους καλεί να απαντήσουν σε ερωτήσεις πέρα από τα συνηθισμένα. Συνεντεύξεις με χιούμορ, με ανατροπές και σουρεάλ ιστορίες με awkward συζητήσεις ή ραντεβού που έχει κάνει ο κάθε συνεντευξιαζόμενος και όλες καταλήγουν στο μεγαλύτερο glo up του καθένα, στη στιγμή του μοναδικού perform του.
Glo up HYPERCLASSES
Στο πλαίσιο του της καμπάνιας του glo με στόχο το positive transformation, το brand συνεργάζεται με 6 influencers- hyper achievers που έχουν κάνει το glo up τους και σoυ δίνουν τα tips για έμπνευση μέσω των HYPERCLASSES που περιλαμβάνουν short instagram reels που θα σε κάνουν να ξεκινήσεις ή να φτάσεις το δικό σου glo up. Το περιεχόμενο των βίντεο αφορά τα βασικά passion points του κοινού, τη μουσική, το acting, τη μόδα , το ταξίδι , την ομορφιά, την τεχνολογία, τις επιχειρήσεις.
Πρωταγωνιστές των HYPERCLASSES θα είναι ο Saske για να κάνει gloUp στη μουσική εμπειρία, ο Μιχάλης Σαράντης για το gloUp της σκηνής, η Μιρκέτα Βιδάλη για να κάνει gloUp τις ιδέες σου, ο Ηρακλής Tsuzinov για να βοηθήσει στο gloUp του στυλ σου, η Χαρά Παππά που κάνει gloUp αναβάθμιση στο beauty routine σου και η Βασιλική Ρούσσου που κάνει gloUp στο ταξίδι σου.
Hyper achievers με τον Γιώργο Καράβα
Η glo παρουσιάζει μια σειρά από short crafted επεισόδια, με τον Γιώργο Καράβα στον πρωταγωνιστικό ρόλο του glo getter. Στόχος του, να ρίξει φως στις ιστορίες αυτών που κατάφεραν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα, χωρίς να μείνουν στις δυσκολίες της διαδρομής. Ο Γιώργος συναντά τους hyper achievers στο χώρο τους και μπαίνει στα παπούτσια τους προσπαθώντας να μάθει το μυστικό που τους έχει κάνει να λάμψουν, τη μοναδική συνταγή που τους ώθησε να καταφέρουν να πετύχουν αυτό που κάνουν καλύτερα, δίνοντας έμφαση στο πώς έφτασαν μέχρι εκεί. Θέληση, αισιοδοξία και πάθος τους βοήθησαν να ξεπεράσουν τα εμπόδια που βρέθηκαν στο δρόμο τους. Μέσα από τις ιστορίες τους, η νέα καμπάνια του glo θέλει να αναδείξει την εσωτερική δύναμη που μπορεί να έχει ο καθένας μας ώστε να τον οδηγήσει εκεί που πραγματικά θέλει.
Έτσι βλέπουμε τον Γιώργο στην νέα κουζίνα του Άνταμ Κοντοβά να προσπαθεί με την καθοδήγησή του, να κάνει βούτυρο κλαριφιέ και μαγιονέζα σόγιας. Με τη Μαίρη Ταλαιπώρου να μαθαίνει να φτιάχνει cuba libre και πολλές άλλες προσωπικότητες που έκαναν το δικό τους gloUp, χωρίς να τα παρατήσουν. Μπορεί στο τέλος να μην πετυχαίνει η μπεαρνέζ ή να βγαίνει “cuba” σκέτο το “libre” αλλά η προσωπικότητα και η χαρισματικότητα των hyper achievers λάμπει και εμπνέει.
Η καλύτερη στιγμή να αποκτήσεις τον καλύτερο εαυτό σου είναι τώρα και το glo το ξέρει αυτό καλά. Για αυτό και σου δίνει έμπνευση να κάνεις το δικό σου gloUp σε όποιον τομέα του εαυτού σου θες. Μην κοιτάς την ώρα. It’ s #TimetogloUp.
Ανακάλυψε περισσότερα για τη νέα καμπάνια του glo και για το νέο HYPERpro εδώ.
Δειτε περισσοτερα
Μια Θεσσαλονικιά ποιήτρια του Μεσοπολέμου έρχεται πάλι στο προσκήνιο
«Η αρχιτεκτονική είναι η τέχνη της διάρκειας»
Η Kovacs μιλάει στην Athens Voice λίγες μέρες πριν τη συναυλία της στην Αθήνα
Οι ταινίες, οι αριθμοί, οι αλλαγές, οι διαμάχες
Ένα φαινόμενο που η παρουσία του μεταξύ ψηφιακού κόσμου και αληθινών γειτονιών καταργεί τα όρια μεταξύ κατασκευασμένου και υπαρκτού