Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Πώς είναι να κάνεις τη διαφορά στην καθημερινότητα εκατομμύρια ανθρώπων;
P&G: Εκεί που η δουλειά συναντά τα πιστεύω και τις ανάγκες μας
Σε μια καθημερινότητα που τρέχουμε και δεν φτάνουμε και χανόμαστε μέσα στις αμέτρητες ρουτίνες που έχουμε δημιουργήσει, μπας και καταφέρουμε να νιώσουμε λιγάκι παραγωγικοί, δεν εκτιμάμε συνήθως τις μικρές καθημερινές στιγμές. Την γεύση της αγαπημένης μας οδοντόκρεμας, την μυρωδιά του σαμπουάν που κάνει τα μαλλιά μας να λάμπουν και γενικότερα όλα αυτά τα προϊόντα που έχουμε στην καρδιά μας και που μεταξύ μας θα θέλαμε μια χορηγία, όπως οι influencers, γιατί θα τα διαφημίζαμε και εμείς με πηγαίο και ειλικρινή ενθουσιασμό! Αφού τόσο μας αρέσουν. Πόσες φορές έχουμε πιάσει τον εαυτό μας να λέει αντί για σαμπουάν - «Pantene», αντί για απορρυπαντικό ρούχων - «Ariel», αντί για οδοντόκρεμα - «Oral B» κλπ. Αυτά είναι τα προϊόντα με τα οποία μεγαλώσαμε και δεν αποχωριζόμαστε με τίποτα. Είναι οι καθημερινοί μας σύμμαχοι. Όταν αναγκαζόμαστε σε ταξίδια για παράδειγμα να χρησιμοποιήσουμε μια άλλη μάρκα μας κακοφαίνεται, καθώς έχουμε συνηθίσει να απολαμβάνουμε τις μικρές στιγμές της ημέρας μαζί τους.
Μια εταιρεία με αμέτρητα brands που λατρεύουμε, τόσα που πολλές φορές δεν συνειδητοποιούμε πόσες λύσεις μας δίνει κάθε στιγμή της ημέρας, είναι η P&G. Με πάνω από 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν τα προϊόντα της καθημερινά, η Procter & Gamble βρίσκεται μέσα σε κάθε σπίτι, σε κάθε νοικοκυριό, σε κάθε μορφής οικογένεια. Τα προτιμάς εσύ, ο μπαμπάς σου, η γιαγιά σου, η γειτόνισσα ακόμα και η φίλη σου στο Παρίσι - γιατί υπάρχουν παντού! Όταν ήθελες να ξυριστείς ήταν εκεί, όταν καθάριζες το σπίτι ήταν εκεί, ακόμα και όταν έκανες εκείνο το τεστ εγκυμοσύνης… Πάλι ήταν εκεί.
Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί αγαπάμε τόσο πολύ αυτά τα brands; Ίσως γιατί και αυτά μας επιστρέφουν την αγάπη τους με το να γίνονται όλο και καλύτερα. Ενδιαφέρονται για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μας, σαν να είναι δικοί μας άνθρωποι. Και τα καλύτερα με αυτά τα love brands είναι ότι βάση στην έρευνα, την τεχνολογία και την καινοτομία με αποτέλεσμα να μας εκπλήσουν θετικά κάθε φορά. Για παράδειγμα, το Ariel έφερε επανάσταση στον τομέα των απορρυπαντικών για τα ρούχα, προσφέροντας πρώτη τις προμετρημένες δόσεις σε μορφή κάψουλας, για να μην χρειάζεται να υπολογίσεις και αυτό. Σκέφτονται για εμάς πριν από εμάς!
Τι σημαίνει όμως να εργάζεσαι σε αυτήν την εταιρία ή για αυτά τα brands;
Σημαίνει να τρυπώνεις στο σπίτι του καθένα και να συμμετέχεις έμμεσα σε όλες του τις δραστηριότητες. Συμβάλεις σε όλες τις μικρές στιγμές του και αυτό είναι μεγάλη ευθύνη! Μπορεί ακόμα και να τον διευκολύνεις στις δουλειές του σπιτιού, να του δίνεις ένα κίνητρο να βάλει πλυντήριο ρούχων απλά και μόνο για να μυρίσει το υπέροχο μαλακτικό, να ξεσκονίσει γρήγορα και εύκολα «όσα βλέπει η πεθερά» ή να αφαιρέσει τα λίπη από τα πιάτα σε μηδενικό χρόνο - γιατί ποιός περιμένει το πλυντήριο όταν πεινάει; Για αυτό το λόγο, πρέπει να αναζητάς την καλύτερη λύση για τους καταναλωτές, την πιο ποιοτική, οικονομική αλλά και καινοτόμα. Ένα σαμπουάν για παράδειγμα πρέπει να είναι θρεπτικό για την τρίχα, να έχει οικολογική συσκευασία, αλλά να είναι και οικονομικό. Όταν εκπροσωπείς μια εταιρεία είσαι ο καθρέφτης της στον έξω κόσμο, οπότε πέραν του πρακτικού, πρέπει να έχεις μια παρόμοια ιδεολογία, να σε εκφράζει αυτό που αντιπροσωπεύεις. Το Pantene όπως προείπαμε είναι ταυτόσημο με την λέξη σαμπουάν, αλλά με καμπάνιες όπως η πρόσφατη με τίτλο #hairhasnogender - με πρωταγωνιστές πέντε queer πρόσωπα της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας - μας έκανε να καταλάβουμε και κάτι παραπάνω με ακόμη βαθύτερο νόημα: ότι η περιποίηση και τα ωραία μαλλιά, δεν έχουν διακρίσεις. Δεν ακολουθούν νόρμες και κοινωνικές επιταγές. Πέρασε ένα μήνυμα τόσο δυνατό, αντίστοιχο με το brand του.
Με παρουσία 180 χρόνων παγκοσμίως και πάνω από 60 στην Ελλάδα, είναι μια εταιρεία με περισσότερους από 350 εργαζόμενους που συνεχίζει να χτίζει mega-brands. H P&G είναι ένα βήμα μπροστά στο παιχνίδι της αγοράς γιατί έχει ως άσσο στο μανίκι της την αξιοπιστία. Οι εργαζόμενοι της αναλαμβάνουν το «τιμόνι» των αποφάσεων από την αρχή, βάζουν στόχους και τους πετυχαίνουν, και δεν μιλάμε για ευκαιριακά μπόνους αλλά στόχους για μια εταιρεία πιο βιώσιμη και πιο ανθρώπινη. Και τι πιο cool από μια εταιρεία που μένει up-to-date, αντιλαμβάνωντας τι συμβαίνει σήμερα στον κόσμο- καθόλου delulu.
Για όλα αυτά, μας μίλησαν και οι ίδιοι οι άνθρωποί της.
Η Γιάννα Φλωράτου, Senior Director Baby & Feminine Care Leader South East Europe, μας εξηγεί πως είναι να δουλεύεις για μια μάρκα σαν τα Pampers:
«Τα Pampers είναι ένα brand που μοιράζει αγάπη. Δημιουργήθηκαν από έναν παππού στην προσπάθεια του να βρει έναν πιο εύκολο τρόπο να αλλάξει την πάνα στον εγγονό του. Αυτό μας δίνει έμπνευση και θέληση να βοηθήσουμε τους γονείς σε όποιον τρόπο μπορούμε και να είμαστε δίπλα τους όσο μεγαλώνουν το παιδί τους. Μια από τις ενέργειές μας, που με κάνει προσωπικά πολύ περήφανη από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησα στην εταιρεία είναι η συμβολή μας στην υγιή ανάπτυξη των πρόωρων μωρών, έχοντας σχεδιάσει τη μικρότερη πάνα ειδικά για τις ανάγκες τους, και διαθέτοντάς τη δωρεάν σε όλα τα Μαιευτήρια της Ελλάδας».
Η Παναγιώτα Κουτσοπούλου, Senior Brand Manager Ariel, South East Europe, μοιράζεται μαζί μας τι είναι αυτό που την εμπνέει να εργάζεται για μια μάρκα όπως το Ariel:
«Η κινητήριος δύναμή μου είναι η καινοτομία που βρίσκεται πίσω από τα προϊόντα μας, η διαρκής αναζήτηση να προσφέρουμε εκπληκτική καθαριότητα ακόμα και στα πιο απλά καθημερινά αλλά αγαπημένα σας ρούχα. Καθένα από αυτά μπορεί να σημαίνει για εσάς κάτι ξεχωριστό: χαρούμενες αναμνήσεις, αξέχαστες ιστορίες, υπέροχες στιγμές, και αυτό είναι το στοίχημα, να απαντάμε στις πιο σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών μας, λαμβάνοντας υπόψη το περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα, αλλά και φροντίζοντας για τις επόμενες γενιές».
Στον κόσμο της P & G, όπου η καινοτομία συναντά την παράδοση, μια θέση εργασίας δεν είναι μια απλή ευκαιρία καριέρας ή ένα bonus στο CV, αλλά μια ευκαιρία ζωής. Μια ευκαιρία να κάνεις μια απτή διαφορά στη καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλη την υφήλιο, να γνωρίσεις κόσμο, να συνεργαστείς με τους καλύτερους και πάνω από όλα να έχεις λόγο σε ένα προϊόν και μια εταιρεία που σε εκφράζει. Να μαθαίνεις καθημερινά και να έχεις τα πινέλα να ζωγραφίσεις εσύ τη πορεία σου όπως θες, όντας μέλος μιας ομάδας που δεν δημιουργεί προϊόντα αλλά στιγμές. Από το τι μυρωδιά θα έχει το καινούριο item, έως τον πιο εύκολο τρόπο ξυρίσματος, μπορείς να βοηθήσεις και εσύ τον καθένα να μπουστάρει την αυτοπεποίθηση του, να νιώσει όμορφος, ποθητός αλλά και ασφαλής. Σίγουρα και ξέγνοιαστος. Μπορεί ως μονάδα λοιπόν, να μην μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο αλλά μέσα από την P&G, ίσως μπορέσεις να κάνεις τις μικρές καθημερινές χαρές μυριάδων εκεί έξω, ακόμη περισσότερες και πιο απολαυστικές. Are you with me?
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
Δειτε περισσοτερα
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Η θρυλική Blondie ξεκίνησε πρόσφατα μία συνεργασία με τη μάρκα ένδυσης Wildfang, η οποία εστιάζει στη δημιουργία ενδυμάτων χωρίς φύλο και με δυναμικό, ασυμβίβαστο ύφος
Μιλήσαμε με τον φωτογράφο για την τέχνη της φωτογραφίας, τα ασπρόμαυρα και έγχρωμα καρέ και τον ρόλο της τεχνολογίας
Τα κοσμήματα με τα γράμματα και την περίτεχνη τέχνη της Charlotte Chesnais
Aγόρια ντυμένα γυναίκες, με εξαιρετικό μπρίο και αριστοτεχνική θηλυκότητα, προσέφεραν ένα εκρηκτικό show