Όσα συζητήθηκαν στα πάνελ σε video, highlights και εικόνες
L’ORÉAL Hellas: Σχεδιάζοντας το μέλλον της επαγγελματικής ομορφιάς με τη δύναμη της τεχνολογίας
Η L’ORÉAL Hellas διοργανώνει για μια ακόμα χρονιά τον διαγωνισμό καινοτομίας Brandstorm και προσκαλεί νέους και νέες, 18-30 ετών, να δηλώσουν συμμετοχή
Η βιομηχανία της ομορφιάς ήταν, είναι και θα είναι ένας τομέας που συνεχώς εξελίσσεται και εντυπωσιάζει. Προσφέροντας προϊόντα που κάνουν με το δικό τους κάθε φορά τρόπο λίγο πιο όμορφη την καθημερινότητά μας, και μας βοηθούν να αισθανόμαστε καλύτερα, προσπαθεί να βελτιώσει τη διαδικασία αγορών, στοχεύοντας σε μια εμπειρία που ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκες του καταναλωτή. Millenials και Gen-Z αποτελούν πλέον ένα νέο απαιτητικό κοινό, με τους Gen-Ανα ακολουθούν. Οι γενιές της τεχνολογίας, των γρήγορων ρυθμών και των trends. Οι beauty-enthusiasts που ήρθαν για να αλλάξουν τον κόσμο της ομορφιάς.
Διαγωνισμός Brandstorm: Σχεδιάζοντας το μέλλον με τη δύναμη της τεχνολογίας
Η L’Oréal με αποστολή της να δημιουργεί «την ομορφιά που κινεί τον κόσμο», διοργανώνει για μια ακόμα χρονιά τον παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας Brandstorm. Φοιτητές και νέοι επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων, από 18 έως 30 ετών, καλούνται να παρουσιάσουν και να υλοποιήσουν τη δική τους πρωτότυπη ιδέα, σχεδιάζοντας το μέλλον της επαγγελματικής ομορφιάς με τη δύναμη της τεχνολογίας. Το φετινό Brandstorm εστιάζει στον κλάδο της κομμωτικής και αναζητά καινοτόμες ιδέες γύρω από 3 πεδία: υπηρεσίες επαυξημένης ομορφιάς, την εμπειρία του πελάτη στα online και offline σημεία και το ηλεκτρονικό εμπόριο του μέλλοντος. Σίγουρα όλοι χρησιμοποιούμε προϊόντα περιποίησης μαλλιών και επισκεπτόμαστε το κομμωτήριό μας, με διαφορετική ενδεχομένως συχνότητα. Ποια είναι η ιδέα που θα κάνει τη διαφορά;
Σε μια εποχή με πρωταγωνιστή την τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, η L’Oréal δίνει το παρών, αναζητώντας ιδέες βασισμένες στην τεχνολογία. Ιδέες που θα συνεισφέρουν σημαντικά σε μια πιο βιώσιμη βιομηχανία καλλυντικών, με καινοτόμες λύσεις και κατανοώντας καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών. Θα μπορούσαμε άραγε με ένα μόνο κλικ να βρούμε τα προϊόντα που είναι ιδανικά για το δέρμα μας; Να μην αισθανόμαστε αμφιβολία για την απόχρωση μέικ απ που επιλέγουμε όταν δεν μπορούμε να βρεθούμε στο φυσικό κατάστημα; Αυτά είναι μόνο μερικά από όσα μπορεί να λύσει μία επαυξημένη υπηρεσία ομορφιάς, μετατρέποντας τις αγορές πιο εύκολες και δίχως έγνοιες. Αν κάτι παρατηρήθηκε άλλωστε έντονα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ήταν το πόσο σημαντική είναι πια η παρουσία στον ψηφιακό κόσμο, πώς η αρχιτεκτονική ενός ηλεκτρονικού καταστήματος διαμορφώνει τις καταναλωτικές συνήθειες και επιλογές.
Ο διαγωνισμός Brandstorm αποτελεί μια πραγματικά δημιουργική και ξεχωριστή εμπειρία, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν την κουλτούρα τηςL’Oréal, να συνεργαστούν με ειδικούς, να ενισχύσουν το βιογραφικό τους και ίσως να ταξιδέψουν μέχρι το Λονδίνο για τους Διεθνείς Τελικούς! Ένας διαγωνισμός με ιστορία χρόνων, προσελκύοντας πάνω από 92.000 συμμετέχοντες ετησίως. Να σημειωθεί, πως περίπου 350-400 εργαζόμενοι παγκοσμίως προσλαμβάνονται από τη L’Oréal κάθε χρόνο μέσω του διαγωνισμού, ανεξαρτήτωςμε το αν έχουν κερδίσει.
Η διαδικασία συμμετοχής είναι αρκετά απλή:
1. Κάνετε εγγραφή στην σελίδα https://brandstorm.loreal.com
2. Σχηματίζετε ομάδα έως 3 άτομα ή αναζητάτε μέλη μέσω της πλατφόρμα του Brandstorm.
3. Περίγραφετε την ιδέα με 3 slidesκαι 1 pitchvideo, αναρτώντας τα στην πλατφόρμα. Προθεσμία 31 Μαρτίου 2024.
4. Οι επικρατέστερες ομάδες θα συμμετάσχουν στον τοπικό τελικό, ο οποίος θα διεξαχθεί τον Απρίλιο στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal Hellas.
Και επειδή μία από τις πιο συναρπαστικές στιγμές είναι αυτές των ταξιδιών, η νικητήρια ομάδα των εθνικών τελικών θα έχει την ευκαιρία να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό, ταξιδεύοντας μέχρι το Λονδίνο. Τα μέλη της θα παρουσιάσουν την ιδέα τους στην παγκόσμια κριτική επιτροπή και αν κερδίσουν και αυτή την «πίστα», τους προσφέρεται μία τρίμηνη εργασία στα κεντρικά γραφεία της L'Oréalστη Γαλλία, μέσω του προγράμματος Intrapreneurship, προκειμένου να εργαστούν πάνω στην υλοποίηση της δικής τους ιδέας.
Η L’Oréal συνθέτοντας μια ομάδα Έρευνας και Καινοτομίας από 4.000 επιστήμονες και περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες της τεχνολογίας, επικεντρώνεται σε ένα πραγματικά καινοτόμο όμορφο μέλλον. Αν αγαπάτε τον κόσμο του beauty και επιθυμείτε τρόπους για ένα πιο βιώσιμο και ηθικό μέλλον, ίσως ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε το ταξίδι σας στον κόσμο της L’Oréal.
Μαζευτείτε με την παρέα, δείτε ταινίες για να εμπνευστείτε, κάντε βόλτες, πάρτε χαρτί και μολύβι και ξεκινήστε το πιο όμορφο brainstorming. Και πού ξέρετε, ίσως το επόμενο μέλοςτης L’Oréal να είστε εσείς. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://www.loreal.com/en/mediaroom. Καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες.
Δειτε περισσοτερα
Το δώρισε στο Μουσείο Μπενάκη Παιχνιδιών και τώρα κυκλοφορεί και σε βιβλίο
Η λαμπερή ιστορία της γυναίκας που επαναπροσδιόρισε τη μόδα
Η Kovacs μιλάει στην Athens Voice λίγες μέρες πριν τη συναυλία της στην Αθήνα
Μια Θεσσαλονικιά ποιήτρια του Μεσοπολέμου έρχεται πάλι στο προσκήνιο
Η Ρεβέκκα Καμχή γράφει για τη γνωριμία της με τον καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά και για την αναδρομική του έκθεση στην γκαλερί της