Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Το αγόρι που σταμάτησε να μεγαλώνει
Κάθομαι στον καναπέ με το τηλεκοντρόλ στο χέρι και αλλάζω κανάλια μέχρι να βρω κάτι ενδιαφέρον. Το μάτι μου πιάνει ένα παιδί που λέει «μαμά, μπαμπά, εγώ σταματάω να μεγαλώνω» και αφήνω το τηλεκοντρόλ. Λίγα λεπτά εικόνων αρκούν για να βουρκώσω. Είναι μια διαφήμιση που κρύβει μέσα της μια μεγάλη αλήθεια: οι νέες γενιές δε θέλουν να μεγαλώσουν σε έναν κόσμο που μοιάζει με τεράστιο σκουπιδότοπο και όλοι εμείς οι «μεγάλοι» έχουμε την ευθύνη να κάνουμε αυτό τον κόσμο καλύτερο απ' ό,τι τον παραλάβαμε.
Οι επιπτώσεις της αλόγιστης χρήσης πλαστικού τόσων χρόνων έχουν ήδη δείξει το χειρότερό τους πρόσωπο -με δεκάδες πλάσματα να πεθαίνουν καθημερινά και τα ποτάμια και τις λίμνες να μολύνονται όλο και περισσότερο. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί η σπατάλη φαγητού που καταλήγει στα σκουπίδια, ενώ τόσοι άνθρωποι στον κόσμο δεν έχουν ούτε τα βασικά για το καθημερινό τους τραπέζι. Μπορούμε να αδικήσουμε λοιπόν ένα παιδί που δε θέλει να μεγαλώσει σε έναν τέτοιο κόσμο;
Έχουμε υποχρέωση να προσπαθήσουμε, έστω και την ύστατη στιγμή, να σώσουμε ό,τι μπορούμε και να προστατέψουμε τον πλανήτη που αποτελεί το σπίτι μας. Τόσο εμείς σαν πολίτες, όσο και οι μεγάλες επιχειρήσεις, οφείλουμε να ευαισθητοποιηθούμε και να προσαρμόσουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας σε ένα πιο φιλικό προς το περιβάλλον ύφος. Αυτό θέλει να επικοινωνήσει ουσιαστικά η νέα 360° καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς, η οποία κλείνει αισιόδοξα καθώς η αρχή έχει ήδη γίνει από τη Lidl Ελλάς, η οποία πραγματοποιεί πρωτοποριακές δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Οι ενέργειες της Lidl σε αριθμούς:
- 842 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το 2017, επειδή καταργήθηκαν οι πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών
- 475 τόνοι λιγότερο πλαστικό από το τέλος του 2017, επειδή καταργήθηκε η περιμετρική σακούλα στις συσκευασίες των χαρτικών στην παλέτα
- 65 τόνοι λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μειώθηκε το πάχος στα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικού
- 42 τόνοι λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μειώθηκε το βάρος στο καπάκι του εμφιαλωμένου νερού
- Αντικατάσταση των πλαστικών καλαμακιών με χάρτινα και βιοδιασπώμενα
- Κατάργηση όλων των πλαστικών μιας χρήσης
- Περιορισμός στη σπατάλη τροφίμων με μειωμένες τιμές έως και -30% στα κοντόληκτα προϊόντα και συνεχή προσφορά προϊόντων σε οργανισμούς ΜΚΟ
Για αυτό το αγόρι που σταμάτησε να μεγαλώνει, για το δικό μας αγόρι, για το παιδί που δεν έχουμε φέρει ακόμα στον κόσμο, πρέπει να σταματήσουμε να βουρκώνουμε μπροστά στις εικόνες καταστροφής και να αρχίσουμε να προσπαθούμε για ένα #kaliteroavrio. Με πράξεις.
Δειτε περισσοτερα
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Η θρυλική Blondie ξεκίνησε πρόσφατα μία συνεργασία με τη μάρκα ένδυσης Wildfang, η οποία εστιάζει στη δημιουργία ενδυμάτων χωρίς φύλο και με δυναμικό, ασυμβίβαστο ύφος
Μιλήσαμε με τον φωτογράφο για την τέχνη της φωτογραφίας, τα ασπρόμαυρα και έγχρωμα καρέ και τον ρόλο της τεχνολογίας
Τα κοσμήματα με τα γράμματα και την περίτεχνη τέχνη της Charlotte Chesnais
Aγόρια ντυμένα γυναίκες, με εξαιρετικό μπρίο και αριστοτεχνική θηλυκότητα, προσέφεραν ένα εκρηκτικό show