Κοσμος

Κυριακίδου - ΑstraZeneca: Η ΕΕ έχει τα μέσα να μάθει τι συμβαίνει

Προσπάθειες ΕΕ για την επίλυση του ζητήματος με την ΑstraZeneca

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
AstraZeneca
AstraZeneca © EPA/DRAGO PRVULOVIC

Στέλλα Κυριακίδου: Οι εταιρείες δεν πρέπει να έχουν ψευδαισθήσεις ότι η ΕΕ δεν έχει τα μέσα να μάθει τι συμβαίνει.

Τις προσπάθειες που καταβάλλει η ΕΕ για την επίλυση του ζητήματος που έχει προκύψει με την ΑstraZeneca τόνισε η επίτροπος Υγείας, Στέλλα Κυριακίδου, σε συνέντευξη Τύπου, ενώ μίλησε για «ανεπαρκείς εξηγήσεις από την εταιρεία» οι οποίες προκάλεσαν «βαθιά δυσαρέσκεια στα κρατών μελών».

«Τα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι ενωμένα στο ότι η AstraZeneca πρέπει να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις της στη συμφωνία μας» υπογράμμισε η Ευρωπαία επίτροπος και προσέθεσε ότι «οι φαρμακευτικές εταιρείες, όσοι παράγουν εμβόλια, έχουν ηθικές, κοινωνικές ευθύνες και ευθύνες συμβολαίων, τις οποίες πρέπει να τηρήσουν».

Επισήμανε ότι η «άποψη (της ΑstraZeneca) ότι δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει παραδόσεις, επειδή υπογράψαμε μια συμφωνία "βέλτιστης προσπάθειας" δεν είναι ούτε σωστή ούτε αποδεκτή», ενώ σημείωσε ότι «οι εταιρείες δεν πρέπει να έχουν ψευδαισθήσεις ότι η ΕΕ δεν έχει τα μέσα να μάθει τι συμβαίνει».

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου
Ουκρανία: Ο Γιώργος Σταμάτης και η Κατερίνα Σπυριδάκη βίωσαν τη σκληρή πραγματικότητα του πολέμου

Οι Έλληνες βουλευτές συνομίλησαν με τοπικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της ελληνικής ομογένειας, κατανοώντας τις καθημερινές προκλήσεις της ουκρανικής κοινωνίας

Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;
Η έκρηξη των podcast στις αμερικανικές εκλογές 2024: Πλατφόρμα ενημέρωσης ή πολιτικής επιρροής;

Οι στρατηγικές και των δύο υποψηφίων υπογραμμίζουν πως το podcasting είναι πλέον ένα κρίσιμο μέρος της εργαλειοθήκης των πολιτικών μέσων

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.