- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Εκτινάσσονται τα εισοδήματα των influencers
Αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![selfie1 selfie1](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/11/15/selfie1.jpg)
Τα εισοδήματα των influencers των social media αυξάνονται όσο ανεβαίνει η δημοτικότητά τους.
Τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers (επιδραστικών χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης) έχουν αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με έκθεση. Η διαφημιστική εταιρεία Izea βρήκε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1.490 το 2019.
Οι μάρκες φαίνονται πρόθυμες να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, βίντεο, ιστοριών και μπλογκ, υποστηρίζει η ιστοσελίδα ενημέρωσης «Business Insider». Αλλά ένας ειδικός επιμένει ότι αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος της παραδοσιακής διαφήμισης.
«Η ψηφιακή διαφήμιση ισοδυναμεί με αυτό που γίνεται γνωστό από στόμα σε στόμα, αλλά πάντα θα συνδυάζεται με την παραδοσιακή διαφήμιση», είπε ο Γιουβάλ Μπεν - Ιτζχάκ, διευθύνων σύμβουλος διαφήμισης με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας Socialbakers.
Η συγκεκριμένη έκθεση διερεύνησε το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα ποσοστά από το 2014 έως το 2019. Από μικρο - influencers (άτομα με λιγότερους από 100.000 ακολούθους) μέχρι διασημότητες, διαπιστώθηκε ότι έβγαζαν σχετικά καλά χρήματα.
Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019. Το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε μπλογκ (ιστολόγιο) έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019. Τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019. Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019, ενώ την ίδια περίοδο αύξηση παρουσιάστηκε και στο κόστος των αναρτήσεων του Twitter και των μπλογκ. Σε ό,τι αφορά το Twitter η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019, ενω για τα μπλογκ είναι από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ.
Όσο περισσότεροι άνθρωποι σπεύδουν να γίνουν influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόσο η βιομηχανία αυτή ερευνάται από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Τον προηγούμενο μήνα τρεις influencers είχαν αναρτήσεις στο Instagram που προωθούσαν κάποια προϊόντα που βοηθούν στην απώλεια βάρους, οι οποίες απαγορεύτηκαν από την υπεύθυνη Αρχή για την τήρηση της Διαφημιστικής Δεοντολογίας, καθώς κρίθηκαν «ανεύθυνες».
Στην αρχή του έτους η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών προειδοποίησε ότι ορισμένες δημοσιεύσεις των influencers μπορεί να παραβιάζουν το νόμο της κατανάλωσης, αν δεν καθιστούν φανερό πότε τα προϊόντα που παρουσιάζουν έχουν πράγματι ως στόχο τη διαφήμιση.
Στην έρευνα που έγινε από την εταιρεία Socialbakers φάνηκε ότι μέσα στον προηγούμενο χρόνο οι δημοσιεύσεις των influencers αυξήθηκαν κατά 150%, με τη χρήση του hashtag #ad να υπερδιπλασιάζεται. Προβλέπεται ότι οι μάρκες θα συνεχίσουν να δαπανούν πολλά χρήματα στη διαφήμιση μέσω των social media μέχρι το 2020 με τα ποσά αυτά να προσεγγίζουν το ένα δισεκατομμύριο.
Το Instagram τελευταία δοκιμάζει να κρύψει τα likes από τις δημοσιεύσεις, αλλά ο Ιτζχάκ δεν πιστεύει ότι αυτό θα επηρεάσει τη νέα βιομηχανία των influencer, καθώς αυτοί θα εξακολουθούν να μπορούν να βλέπουν την απήχηση που έχουν και είναι πολύ συνήθης πρακτική να δίνουν την άδεια στις μάρκες να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα ώστε να το επιβεβαιώνουν και οι ίδιες.
«Αυτό που μένει να δούμε είναι αν οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να έλκονται από τα προϊόντα αν δεν μπορούν να δουν τα likes», κατέληξε ο Ιτζχάκ.
Πηγή: BBC
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δεν υπήρξαν τραυματισμοί, συμπεριλαμβανομένου του σκύλου
Με αφορμή του ταξίδι του Ούγγρου πρωθυπουργού στην Μόσχα
«Τίποτα να μην θέσει σε κίνδυνο το σύμβολο της δημοκρατίας»
Προσπάθησε να βαδίσει στα βήματα του ινδάλματος του Φράνκλιν Ρούζβελτ
Τι είπε για την υποψηφιότητα Χάρις και το προηγούμενο Κλίντον
Tην εποχή που η σημερινή αντιπρόεδρος ήταν γενική εισαγγελέας
Ο Βρετανός πρωθυπουργός εξήρε τη θητεία του Αμερικανού προέδρου
Τι είπε για την Τζιλ Μπάιντεν
«Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για οποιοδήποτε κενό ασφαλείας»
Η προφητική εικόνα που είχε γίνει viral 4 χρόνια πριν
Δείτε τα υπόλοιπα applications που διαγράφθηκαν φέτος
Σχεδόν όλοι οι επιφανείς Δημοκρατικοί που είχαν θεωρηθεί ως πιθανοί διεκδικητές έχουν συνταχθεί μαζί της
60.000 ένοπλοι αστυνομικοί και 20.000 στρατιώτες στους δρόμους του Παρισιού
Η σανσκριτική προέλευση και ο συμβολισμός του
Το χρίσμα έχει σχεδόν «κλειδώσει»
Για τι ακριβώς τον καταγγέλλει ο «Σύνδεσμος Συζύγων/Τέκνων Αγνοουμένων οι 1619»
«Δεν έχει ελπίδες - Είναι πολύ προοδευτική» δήλωσε ο Τζον Μόργκαν
Η κοινή φωτογραφία τους και η έκκληση για την καμπάνια της
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.