Trending Now

Ciao: Οι Sopranos ξανασμίγουν για την πιο αναπάντεχη αποστολή τους

Ένα καλό παράδειγμα νοσταλγικού marketing;

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
6’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ciao: Οι Sopranos ξανασμίγουν για την πιο αναπάντεχη αποστολή τους

Οι «Sopranos» Μάικλ Ιμπεριόλι και Στιβ Σκιρίπα διαφημίζουν τη νέα σειρά αρωματισμένων sparkling νερών Ciao! της Sanpellegrino

Αν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 βλέπαμε τον Μάικλ Ιμπεριόλι και τον Στιβ Σκιρίπα να πλησιάζουν το αυτοκίνητό μας, το πιθανότερο είναι ότι θα παγώναμε από τον φόβο – και δικαίως. Σήμερα, όμως, το ίδιο δίδυμο από τους Sopranos επιστρέφει όχι για εκδίκηση, αλλά για να μας προσφέρει... ανθρακούχο νερό με ιταλική φινέτσα και μια γερή δόση αυτοσαρκασμού.

Η Sanpellegrino, με την υπογραφή της Ogilvy, λανσάρει τη νέα σειρά αρωματισμένων sparkling νερών Ciao! μέσα από μια δημιουργική καμπάνια που παίζει με την Ιταλοαμερικανική ταυτότητα, την πολιτισμική κληρονομιά και, φυσικά, τη νοσταλγία των Sopranos. Ο τίτλος της ταινίας-διαφήμισης είναι «With love, Italy» και ξετυλίγεται σαν ένα μικρό gangster caper, αλλά με ανατροπές – αντί για απειλές, χαμόγελα. Αντί για χρήμα, λεμόνι και ροδάκινο.

The Nice Guys | Michael Imperioli & Steve Schirripa | Sanpellegrino CIAO!

Από την παρανόηση… στο φινάλε με ένα «ciao»

Η ιστορία ξεκινά σε έναν απομονωμένο λιμένα, με τους Ιμπεριόλι και Σκιρίπα να βρίσκουν ένα κοντέινερ με την επιγραφή «With love, Italy». Μέσα, μια αποστολή: να μοιράσουν τις νέες γεύσεις Ciao! στην Αμερική. Με προθυμία και γνήσια διάθεση προσφοράς, ξεκινούν να προσφέρουν μπουκάλια στους ανυποψίαστους περαστικούς – μόνο που το παρελθόν τους (κι οι φυσιογνωμίες τους) δημιουργούν πανικό: κανείς δεν τους εμπιστεύεται. Ένας μηχανικός το βάζει στα πόδια όταν του λένε «σου φέραμε κάτι από την Ιταλία», φωνάζοντας «Σας παρακαλώ, έχω οικογένεια!»

Το φινάλε είναι ένας φόρος τιμής στο πολυσυζητημένο φινάλε των Sopranos: οι δυο τους κάθονται σε ένα diner, αναλογίζονται την «αποστολή», και μόλις ο Σκιρίπα λέει «Άφησα το πορτοφόλι στο αμάξι», κάποιος κλέβει το όχημα και... η οθόνη γίνεται μαύρη.

Το brand μιλά για την καταγωγή του

Η καμπάνια βασίζεται σε ένα απλό, αλλά ισχυρό insight: τίποτα δεν τραβά την προσοχή όπως λίγη gangster νοσταλγία, όταν συνδυάζεται με χιούμορ και ανατροπή.

Και όντως: η χρήση των ηθοποιών δεν γίνεται μόνο για αναγνωρισιμότητα, αλλά για να εξισορροπήσει την πολυτελή ιταλική κληρονομιά της μάρκας με τη λαϊκή κουλτούρα που αγαπά την υπερβολή και την αυτοαναφορικότητα. Ο Ιμπεριόλι και ο Σκιρίπα αυτοσαρκάζονται με ειλικρίνεια, παίζοντας τους εαυτούς τους σε μια πιο ανάλαφρη εκδοχή – και αυτό δημιουργεί αυθεντικότητα.

Ciao: Οι Sopranos ξανασμίγουν για την πιο αναπάντεχη αποστολή τους

Από το storytelling στο strategy

Η Ogilvy δημιούργησε ένα βίντεο 5 λεπτών και το «έσπασε» σε μικρά επεισόδια που προβλήθηκαν στα social media – μια στρατηγική που εστιάζει στην κατανάλωση τύπου snackable content, ιδανική για Instagram και TikTok. Παράλληλα, η παραγωγή προσαρμόστηκε για OOH και digital formats, ενισχύοντας την επαφή με διαφορετικά κοινά σε όλη την Ευρώπη.

Αυτή η πολύπλευρη καμπάνια αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα 360° brand activation που λειτουργεί τόσο σε επίπεδο awareness όσο και consideration. Και όλα ξεκινούν από έναν απλό – και διαχρονικά αποτελεσματικό – κανόνα: πες μια ιστορία που αξίζει να ακουστεί.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.