- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η viral καμπάνια εσωρούχων με τον Bad Bunny και το τρεντ στο TikTok
Ο Πορτορικανός ράπερ είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας Calvin Klein με τίτλο «Bad Bunny Is Infinite»

O Bad Bunny πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Calvin Klein και το TikTok γεμίζει με το Bad Bunny trend.
Αν είσαι ενεργός στα social και δη στο TikTok, είναι δύσκολο -σχεδόν αδύνατο- να μην έχεις πετύχει τον Bad Bunny με λευκό μποξεράκι να χορεύει στους λάτιν ρυθμούς των τραγουδιών του. Πρόκειται για τη νέα καμπάνια του δημοφιλούς brand εσωρούχων Calvin Klein, όπου ο Bad Bunny, κατά κόσμον Benito Antonio Martínez Ocasio, έγινε το πρόσωπό της, ακολουθώντας μεγάλα ονόματα της showbiz, όπως Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ, Τζάστιν Μπίμπερ, Ίντρις Έλμπα και FKA Twigs.

Η νέα καμπάνια Calvin Klein με πρωταγωνιστή τον Bad Bunny
Το κεντρικό διαφημιστικό σποτ με τίτλο «Bad Bunny Is Infinite» συνοδεύεται από το τραγούδι του ιδίου «EoO». Σε αυτό, ο Πορτορικανός ράπερ (και hitmaker) ποζάρει με τα Icon Cotton Stretch Boxer Briefs, τα νέα βαμβακερά ελαστικά εσώρουχα της CK, ενώ πίσω του αστράφτουν κεραυνοί. Οι εικόνες φωτογραφήθηκαν από τον Mario Sorrenti, γνωστό φωτογράφο με συνεργασίες με τη Vogue και το Harper’s Bazaar.
Η απήχηση είναι μεγάλη. Σε όλο το Instagram και το TikTok, η καμπάνια «Iconic from every angle» συγκέντρωσε περισσότερα από 3,7 εκατομμύρια likes ενώ τα βίντεό της συγκέντρωσαν περισσότερες από 56 εκατομμύρια προβολές. Μάλιστα, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Launchmetrics, απέφερε 8,4 εκατομμύρια δολάρια σε αξία αντίκτυπου στα μέσα ενημέρωσης σε λιγότερο από 48 ώρες. (Σημειώνεται ότι η MIV αποδίδει μια πραγματική χρηματική αξία στις στρατηγικές μάρκετινγκ σε έντυπα, διαδικτυακά και κοινωνικά μέσα για τον υπολογισμό της απόδοσης της επένδυσης).
«Ήταν στα σκαριά εδώ και αρκετό καιρό και το να γίνεται τελικά πραγματικότητα ήταν πολύ ευχάριστο» δήλωσε ο Bunny. «Αυτή η καμπάνια είναι ένας συνδυασμός της μουσικής μου και του στιλ μου. Είμαι ενθουσιασμένος και ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συμμετάσχω στην εμβληματική καμπάνια αυτού του brand, και το γεγονός ότι γυρίστηκε στο Πουέρτο Ρίκο την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή και αυθεντική», προσθέτει ο ράπερ που τον Ιανουάριο κυκλοφόρησε το έκτο του άλμπουμ «Debí Tirar Más Fotos».
Tο Bad Bunny trend στο TikTok
Αυτή η female gaze (;) καμπάνια -σπάνιο για τη βιομηχανία μόδας που συνήθως, αν και απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες, θέλει να «ικανοποιεί» το βλέμμα των ανδρών- έχει αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια, κυρίως από το γυναικείο κοινό. Πολλά βίντεο στο TikTok, άλλα χιουμοριστικά, άλλα καλόγουστα και άλλα κακόγουστα, έχουν κερδίσει εκατομμύρια likes, κάνοντας ακόμη πιο viral την καμπάνια. Ανήκουν στο Bad Bunny trend.
Με 90 δισεκατομμύρια streams στο Spotify και 47 εκατομμύρια followers στο Instagram, δεν είναι η πρώτη φορά που διαλέγουν τον Bunny για να πρωταγωνιστήσει σε καμπάνιες και διαφημίσεις. Έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές καμπάνιες της Jacquemus, έχει συνεργαστεί με την Adidas για τα signature sneakers και έχει ποζάρει με την Κένταλ Τζένερ για τη διαφήμιση 2024 της Gucci Valigeria. Το 2024, μάλιστα ο Bunny ήταν ένας από τους καλεσμένους με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Met Gala, κερδίζοντας στον Maison Margiela 9 εκατομμύρια δολάρια σε MIV με το ντύσιμό του.