Trending Now

Οι καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες για το φετινό Χάλογουιν

10 εμβληματικές και ευφάνταστες διαφημίσεις για την πιο τρομακτική γιορτή

Αλκιβιάδης Σιαράβας
6’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το μάρκετινγκ για το Χάλογουιν μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και να δημιουργήσει νέους δεσμούς με το κοινό

Με το φθινόπωρο να έχει μπει για τα καλά και την ατμόσφαιρα να γεμίζει με το μυστήριο και τη μαγεία του Χάλογουιν, οι μάρκες απογειώνουν τη φαντασία τους για να προσφέρουν αξέχαστες καμπάνιες που ενθουσιάζουν το κοινό τους. Πλέον, το Χάλογουιν δεν περιορίζεται σε κοστούμια και καραμέλες — είναι μια μοναδική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν καθηλωτικές εμπειρίες που προκαλούν δέος, εκπλήξεις και ενθουσιασμό. Φέτος, από τις κοινωνικές προκλήσεις που γέμισαν τα social media μέχρι τις πρωτότυπες, διαδραστικές εμπειρίες στα καταστήματα, οι καμπάνιες για το Χάλογουιν έγιναν ακόμα πιο ευρηματικές και καινοτόμες. Είτε είστε επαγγελματίας του μάρκετινγκ που αναζητά νέες ιδέες είτε μια μικρή επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίσει, οι φετινές καμπάνιες έχουν κάτι να προσφέρουν σε όλους.

Ακολουθήστε μας σε αυτή την αναδρομή στις πιο πρωτοποριακές και αξιομνημόνευτες καμπάνιες μάρκετινγκ για το Χάλογουιν, οι οποίες κατέκτησαν τις εντυπώσεις και απέδειξαν πως το spooky μάρκετινγκ είναι ένας δυναμικός τρόπος να εμπνεύσεις και να προσεγγίσεις το κοινό. Απολαύστε μαζί μας τις καμπάνιες που έκαναν τη διαφορά φέτος, μετατρέποντας το 2024 σε μια χρονιά γεμάτη από… τρομακτικές επιτυχίες!

Χάλογουιν: 10 εμβληματικές και ευφάνταστες διαφημίσεις για την πιο τρομακτική γιορτή

Discover IrelandThe Home of Halloween

Αν αναζητάτε μια καμπάνια για το Χάλογουιν που θυμίζει κινηματογραφική εμπειρία, η τελευταία διαφήμιση της Discover Ireland είναι αυτό που ψάχνετε. Η διαφήμιση μας ταξιδεύει στις ρίζες του Χάλογουιν, καθώς παρουσιάζει τη σχέση της Ιρλανδίας με τη γιορτή, η οποία ξεκίνησε από την αρχαία γιορτή Samhain. Η αισθητική της διαφήμισης θυμίζει την αρχή μιας ταινίας, αποκαλύπτοντας πλούσιες παραδόσεις και τοπία της Ιρλανδίας. Με αυτό τον τρόπο, κάνει τον θεατή να θέλει να κλείσει ένα εισιτήριο για την Ιρλανδία, πριν καν προλάβει να πει «trick or treat».

Fanta X Beetlejuice 

Έτοιμοι για... τρομακτικά γουλιές; Σε συνεργασία με τη Warner Bros, η Fanta παρουσιάζει μια σειρά συναρπαστικών καμπανιών για να γιορτάσει την επερχόμενη ταινία Beetlejuice με πρωταγωνιστές την Jenna Ortega και τον Michael Keaton. Η καμπάνια “Summon What You Wanta” περιλαμβάνει μια ειδική γεύση Haunted Apple σε πράσινη συσκευασία, με την εμβληματική φιγούρα του Beetlejuice.

Αλλά δεν σταματά εκεί — και άλλες κλασικές γεύσεις της Fanta αποκτούν εορταστικές μεταμορφώσεις Beetlejuice, όπως η Fanta Orange με την Astrid (Jenna Ortega) και η Fanta Fruit Twist με τη Lydia (Winona Ryder). Κάθε κουτί διαθέτει QR κωδικό που δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν εισιτήρια για την ταινία Beetlejuice, πάσο για τα Fright Nights στο Thorpe Park και άλλες στοιχειωμένες εκπλήξεις.

Disney+: Συλλογή Haunted Home

Το Disney+ αξιοποίησε την πλούσια βιβλιοθήκη του δημιουργώντας τη συλλογή «Haunted Home», η οποία περιλαμβάνει αποσπάσματα από αγαπημένες ταινίες του Χάλογουιν, όπως το «Hocus Pocus», «The Nightmare Before Christmas» και «Haunted Mansion». Αυτή η στρατηγική τοποθέτησε το Disney+ ως τον απόλυτο προορισμό streaming για το Χάλογουιν . Όχι μόνο συνδέθηκε ιδανικά με το κοινό που αναζητά νοσταλγικές αναφορές, αλλά υπενθύμισε επίσης τις οικογενειακές επιλογές ψυχαγωγίας που προσφέρει, παρέχοντας τρομακτική, αλλά ασφαλή διασκέδαση για όλες τις ηλικίες.

Heinz 

Το Χάλογουιν πλησιάζει και ο Joker επιστρέφει στους κινηματογράφους, και η Heinz συμμετέχει με μια «χαμογελαστή» πινελιά! Η καμπάνια «Heinz Smiles» παρουσιάζει μια σειρά από διαφημίσεις που συνδυάζουν τη διασκέδαση με την αγάπη του κοινού για την ketchup, αδιαφορώντας για κάθε κανόνα εθιμοτυπίας στο φαγητό. Με το χιουμοριστικό μήνυμα «It Ha-Ha-Has to be Heinz», η καμπάνια προσφέρει μια πινελιά spooky διασκέδασης σε έναν κλασικό αγαπημένο χαρακτήρα.

e.l.f

Η καμπάνια της e.l.f. Skin «Divine Skintervention» στρέφεται με χιούμορ στην Gen Z και τις «αμαρτίες περιποίησης» τους, με την κωμικό Meg Stalter σε ρόλο μιας «Sinfluencer» που προσκαλεί τους καταναλωτές σε διασκεδαστικές επιλογές ομορφιάς. Η καμπάνια παρουσιάζεται σε Disney+, Hulu και άλλα ψηφιακά μέσα, με διαδραστική σελίδα που προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων.

Snickers 

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Snickers, ένα ζευγάρι προσπαθεί να στήσει τις διακοσμήσεις του Χάλογουιν, όταν ένα μηχανικό ζόμπι αρχίζει να χορεύει στον κήπο. Με το σλόγκαν «Confused? Maybe you just need a Snickers», η καμπάνια αιχμαλωτίζει το πνεύμα του Χάλογουιν με το διασκεδαστικό της χαρακτήρα.

Burger King 

Το Burger King επιστρέφει με ένα μενού εμπνευσμένο από την οικογένεια Addams. Με προϊόντα όπως το Wednesday’s Whopper και το Gomez’s Churro Fries, η καμπάνια «Fright or Bite» δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν βραβεία.

McDonalds: «Επιστροφή των Boo Buckets»

Η McDonald’s επανέφερε τα νοσταλγικά Boo Buckets από προηγούμενες χρονιές, αλλά δεν κατάφερε να προσφέρει κάτι νέο και συναρπαστικό. Πολλοί από τους λάτρεις των κλασικών κουβάδων εξέφρασαν απογοήτευση, θεωρώντας τα σχέδια υποδεέστερα σε σύγκριση με προηγούμενες εκδόσεις. Παρά τον προφανή παράγοντα νοσταλγίας, το κοινό αναζητούσε πιο φρέσκες, ελκυστικές οπτικές και καλύτερη ποιότητα κατασκευής, αντί για ανακυκλωμένα σχέδια που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.

 M&Ms 

Η M&M’s συνεργάζεται με την Amazon Ring για ένα διασκεδαστικό στοιχείο trick-or-treat. Οι καλεσμένοι λαμβάνουν αστεία μηνύματα από την μασκότ Red, προσκαλώντας τους να συμμετάσχουν σε ένα στοιχειωμένο σκηνικό με χορηγούς influencers και ενισχυμένη κοινωνική προβολή.

Squashies X Beetlejuice 

Η Swizzels, με συνεργασία Beetlejuice, κυκλοφορεί τα νέα Squashies Squeletons. Με προβολή σε κινηματογράφους και διαφημιστική καμπάνια στο ITVX, αυτά τα Χάλογουιν γλυκά υπόσχονται γλυκές ανατριχίλες στους φίλους του Χάλογουιν.

Αυτές οι καμπάνιες δείχνουν πως το μάρκετινγκ για το Χάλογουιν μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και να δημιουργήσει νέους δεσμούς με το κοινό, επιβεβαιώνοντας πως το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά για το… spooky μάρκετινγκ!