Η Hellmann's φέρνει τη Mayo-Tivation στο NFL με τον Will Levis
H νέα ολοκληρωμένη καμπάνια συνδυάζει το ξεχωριστό χιούμορ του Will και την αγάπη του για τη μαγιονέζα, στην πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση με τη μάρκα
Η τηλεοπτική καμπάνια της Hellmann's με τον Will Levis ενώνει τους κόσμους του ποδοσφαίρου και της μαγιονέζας, διαδίδοντας τη «mayo-tivation»
Συνεχίζοντας τη συνεργασία της Hellmann's με τον εμβληματικό λάτρη της μαγιονέζας και σταρ quarterback των Tennessee Titans, Will Levis, η νέα ολοκληρωμένη καμπάνια «Mayotivations» συνδυάζει το ξεχωριστό χιούμορ του Will και την αγάπη του για τη μαγιονέζα, στην πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση με τη μάρκα.
Κάνοντας το ντεμπούτο της πρόσφατα στα δίκτυα CBS και FOX, η τηλεοπτική καμπάνια ενώνει τους κόσμους του ποδοσφαίρου και της μαγιονέζας, διαδίδοντας την "mayo-tivation" και δείχνοντας πώς η Hellmann's αναδεικνύει το καλύτερο στα πιάτα των ημερών αγώνων.
Σε διάφορα σποτ των 15 δευτερολέπτων, ο διάσημος Will Levis δίνει αστείες, εμπνευσμένες δηλώσεις με «διπλές έννοιες» ή αλλιώς λογοπαίγνια που αφορούν τόσο το φαγητό όσο και το ποδόσφαιρο, ενώ παράλληλα προβάλλεται ένα μοντάζ σκηνών που θυμίζουν νοσταλγικές ταινίες των 80s, με ατάκες όπως:
- "Mayo team reach higher, and may your Buffalo chicken dip be fire."
- "Mayo dip be creamy and your quarterback…dreamy."
- "Mayo team go for two, but your chip never be dipped twice."
Η καμπάνια "Mayotivations" της Hellmann's θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου και περιλαμβάνει μια στρατηγική πολλαπλών καναλιών, όπως τηλεοπτικά σποτ σε εθνικό επίπεδο, ραδιοφωνικές τοποθετήσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων και QR codes στα CBS Sports -μια πρώτη για την Hellmann's- και στο The Drew Barrymore Show, μια πρώτη για την εκπομπή. Επιπλέον, προωθητικές ενέργειες σε εξωτερικούς χώρους και διαφημίσεις σε ψηφιακές οθόνες θα κοσμούν τους τοίχους, τις πινακίδες και τα stands των σταδίων σε όλη τη χώρα - συμπεριλαμβανομένων των συνεργατών της Hellmann's στο ποδόσφαιρο, των Tennessee Titans, των New England Patriots και των New York Giants.
Η VML είναι η διαφημιστική εταιρεία πίσω από το "Mayotivations", ενώ ο σκηνοθέτης του τηλεοπτικού σποτ είναι ο υποψήφιος για Emmy, συγγραφέας/σκηνοθέτης σκετς Dan Opsal, γνωστός για τη δουλειά του στο The Tonight Show του Jimmy Fallon.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από την πρώτη μεγάλη δημοπρασία, στο σήμερα
Έφτασε μέχρι τη σκηνή για μια... γραβάτα
Ο εκατομμυριούχος που θέλει να μείνει για πάντα νέος μοιράζεται τα ανατριχιαστικά αποτελέσματα μίας θεραπείας στο πρόσωπό του
Πάνω από 65 χιλιάδες ακόλουθους έχει φτάσει η viral φίλαθλος του Ολυμπιακού
Η μεγάλη και πολυδιαφημισμένη «μάχη» έφτασε
Την αρχή μιας... υπέροχης φιλίας ανέλαβε να σχολίασει η Tεχνητή Νοημοσύνη μετά το καλό κλίμα στη μεταξύ τους συνάντηση
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Όταν κανείς από τους φίλους της δεν εμφανίστηκε στον γάμο, χωρίς δικαιολογία, εκείνη ήξερε πώς να αντιδράσει
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Η παρουσία της στο ΣΕΦ σχολιάστηκε εκτενώς - Τα πλάνα που κατέγραψε ο φακός
Ο μουσικός περιγράφει τα συναισθήματά του για τη ξεχωριστή στιγμή με τον σπουδαίο συνθέτη
Περίπου 35 τετραγωνικά μέτρα, αλλά με έξτρα φουτουρισμό και όλα τα κομφόρ
Το βίντεό της έχει γίνει viral στο TikTok
Η τραγουδίστρια ακολουθεί εδώ και καιρό τον πρώην πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ
Κατά του εκλεγμένου προέδρου και η Μπίλι Άιλις: «Μισεί τις γυναίκες βαθιά»
Μπορεί η τοποθέτηση ενός βατράχου στο γάλα να το κρατήσει φρέσκο; Ας δούμε πώς προέκυψε αυτή η εξωφρενική πεποίθηση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.