- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Hellmann's φέρνει τη Mayo-Tivation στο NFL με τον Will Levis
H νέα ολοκληρωμένη καμπάνια συνδυάζει το ξεχωριστό χιούμορ του Will και την αγάπη του για τη μαγιονέζα, στην πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση με τη μάρκα
Η τηλεοπτική καμπάνια της Hellmann's με τον Will Levis ενώνει τους κόσμους του ποδοσφαίρου και της μαγιονέζας, διαδίδοντας τη «mayo-tivation»
Συνεχίζοντας τη συνεργασία της Hellmann's με τον εμβληματικό λάτρη της μαγιονέζας και σταρ quarterback των Tennessee Titans, Will Levis, η νέα ολοκληρωμένη καμπάνια «Mayotivations» συνδυάζει το ξεχωριστό χιούμορ του Will και την αγάπη του για τη μαγιονέζα, στην πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση με τη μάρκα.
Κάνοντας το ντεμπούτο της πρόσφατα στα δίκτυα CBS και FOX, η τηλεοπτική καμπάνια ενώνει τους κόσμους του ποδοσφαίρου και της μαγιονέζας, διαδίδοντας την "mayo-tivation" και δείχνοντας πώς η Hellmann's αναδεικνύει το καλύτερο στα πιάτα των ημερών αγώνων.
Σε διάφορα σποτ των 15 δευτερολέπτων, ο διάσημος Will Levis δίνει αστείες, εμπνευσμένες δηλώσεις με «διπλές έννοιες» ή αλλιώς λογοπαίγνια που αφορούν τόσο το φαγητό όσο και το ποδόσφαιρο, ενώ παράλληλα προβάλλεται ένα μοντάζ σκηνών που θυμίζουν νοσταλγικές ταινίες των 80s, με ατάκες όπως:
- "Mayo team reach higher, and may your Buffalo chicken dip be fire."
- "Mayo dip be creamy and your quarterback…dreamy."
- "Mayo team go for two, but your chip never be dipped twice."
Η καμπάνια "Mayotivations" της Hellmann's θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου και περιλαμβάνει μια στρατηγική πολλαπλών καναλιών, όπως τηλεοπτικά σποτ σε εθνικό επίπεδο, ραδιοφωνικές τοποθετήσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων και QR codes στα CBS Sports -μια πρώτη για την Hellmann's- και στο The Drew Barrymore Show, μια πρώτη για την εκπομπή. Επιπλέον, προωθητικές ενέργειες σε εξωτερικούς χώρους και διαφημίσεις σε ψηφιακές οθόνες θα κοσμούν τους τοίχους, τις πινακίδες και τα stands των σταδίων σε όλη τη χώρα - συμπεριλαμβανομένων των συνεργατών της Hellmann's στο ποδόσφαιρο, των Tennessee Titans, των New England Patriots και των New York Giants.
Η VML είναι η διαφημιστική εταιρεία πίσω από το "Mayotivations", ενώ ο σκηνοθέτης του τηλεοπτικού σποτ είναι ο υποψήφιος για Emmy, συγγραφέας/σκηνοθέτης σκετς Dan Opsal, γνωστός για τη δουλειά του στο The Tonight Show του Jimmy Fallon.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πήραν τρόφιμα χιλιάδων δολαρίων και τα μοίρασαν σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη
Η αντίδραση του Ρώσου προέδρου
...και γιατί σήμερα επιστρέφει η συζήτηση γι' αυτόν τον τρόπο ζωής
Πώς μια επιστήμονας βλέπει αυτό που οι άλλοι αγνοούν
Οι εικόνες παρουσιάζουν νεαρές γυναίκες με εφαρμοστές στολές, σε προκλητικές πόζες
Τέτοιες τελετές δεν αναγνωρίζονται νομικά στη χώρα, όμως η ιδέα δεν είναι πια μεμονωμένη
Όπως κάθε χρόνο, ξεχωρίσαμε τους καλύτερους
Η εντυπωσιακή ερμηνεία της Ελληνίδας σοπράνο Χριστίνας Πέτρου
Η συνέντευξή της στους New York Times
Το post μίας επιβάτιδας για τις συνθήκες υπό τις οποίες ταξίδεψε έχει προκαλέσει αίσθηση
Ο γάτος της εκπομπής αντέδρασε έντονα στη συνάντησή του με το ανθρωποειδές ρομπότ
Η ιδιοκτήτρια της έκθεσης ξεκαθάρισε ότι δεν στρέφεται κατά του παιδιού ή της οικογένειάς του
Δυο μέτρα σκουπίδια, ποντίκια, κατσαρίδες και μια ιδιοκτήτρια στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Αμήχανα χαμόγελα και βλέμμα γεμάτο έκπληξη
Ειδικοί δίνουν συμβουλές για το μπάτζετ, τους κανόνες και τις «κόκκινες γραμμές»
Το βίντεο από τη Ρωσία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Λίγο αργότερα, μια παιδίατρος που περνούσε τυχαία από το σημείο σταμάτησε, εξέτασε το μωρό και επιβεβαίωσε ότι ήταν καλά
Comfort food, εκατομμύρια views και τα ωραιότερα σημεία της Ελλάδας
Δεν είναι κάποιος που έγινε DJ και μετά σκέφτηκε να γίνει ιερέας
Πώς γλίτωσε από βέβαιο θάνατο - Βίντεο κατέγραψε τη συγκλονιστική εμπειρία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.