Trending Now

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Φωτογραφία που θύμισε διάσημο πίνακα του Μονέ κάνει τον γύρο του κόσμου

Η ζωή μιμείται την τέχνη στο ενσταντανέ του Μπιλάλ Αουφέν από το αγώνισμα της ποδηλασίας

62224-137655.jpg
Newsroom
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Viral η φωτογραφία που θύμισε έργο του Κλοντ Μονέ - Το στιγμιότυπο του Μπιλάλ Αουφέν μοιάζει με ιμπρεσιονιστικό πίνακα.
Αριστερά ο πίνακας «Οδός Μοντοργκέιγ στο Παρίσι» του Κλοντ Μονέ και δεξιά η φωτογραφία του Μπιλάλ Αουφέν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 © Public Domain | Instagram/Paris 2024

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Viral η φωτογραφία που θύμισε έργο του Κλοντ Μονέ - Το στιγμιότυπο του Μπιλάλ Αουφέν μοιάζει με ιμπρεσιονιστικό πίνακα.

Με εκκίνηση τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 και «όχημα» το αγώνισμα της ποδηλασίας, τον γύρο του κόσμου έχει κάνει ένα εντυπωσιακό φωτογραφικό στιγμιότυπο, το οποίο ανακαλεί τη σχολή του ιμπρεσιονισμού.

Έχοντας αφετηρία τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 και το άθλημα της ποδηλασίας, τον γύρο του κόσμου έχει κάνει η έμπνευση του Καναδού φωτογράφου Μπιλάλ Αουφέν, ο οποίος κατέγραψε ένα στιγμιότυπο στη διάρκεια των αγώνων ποδηλασίας δρόμου στη γαλλική πρωτεύουσα που μοιάζει με τον διάσημο πίνακα «Οδός Μοντοργκέιγ στο Παρίσι», έργο του Κλοντ Μονέ από το 1878.

Ο Μονέ στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 - Η φωτογραφία που προκάλεσε συγκρίσεις

Ο Καναδός φωτογράφος κοινοποίησε τη φωτογραφία στο επίσημο προφίλ των Ολυμπιακών  Αγώνων 2024 και μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στα social media, είπε ότι χρειάστηκε προσπάθεια προκειμένου να πείσει τον ιδιοκτήτη ενός σπιτιού να τον αφήσει να παρακολουθήσει τον αγώνα από το παράθυρο της οικίας του.

Οι φωτογραφίες του Μπιλάλ Αουφέν που αναδημοσιεύονται από τον επίσημο λογαριασμό των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Instagram δείχνουν ποδηλάτες να περνούν από τον στενό χώρο στη μέση του δρόμου, ενώ το κοινό στριμώχνεται πίσω από τα κάγκελα.

Υπάρχουν ακόμη και  θεατές που «κρέμονται» από κτίρια ή απλώνουν τα χέρια τους για να προσπαθούν να χαιρετήσουν έναν αθλητή.

Ήταν όμως μία από τις φωτογραφίες που τράβηξαν την προσοχή, λόγω της ομοιότητάς της με πίνακα του Μονέ, του 1878. Ήταν η οπτική γωνία κάποιου που παρατηρούσε τον δρόμο από το παράθυρο, με τα χρώματα του τονίζονται με τη γαλλική σημαία. Η ιμπρεσιονιστική τεχνική του ζωγράφου δείχνει μια συγκεκριμένη εμψύχωση του πλήθους στον κυματισμό των σημαιών.

«Το πιο σημαντικό πράγμα πριν τραβήξει κάποιος αυτές τις φωτογραφίες ήταν να βρει το μέρος. Η ποδηλασία είναι ένα άθλημα  που παρακολουθείται από κόσμο, το βλέπουμε σίγουρα σε κάθε Tour de France, οπότε ο καλύτερος τρόπος για να αποτίσετε φόρο τιμής στο πλήθος είναι να τραβήξετε μια φωτογραφία στο εκεί που συνωστίζεται ο κόσμος», ανέφερε ο Μπιλάλ Αουφέν στην ανάρτησή του.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.