- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση
Το φιλμ που προωθεί τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα
![Αλκιβιάδης Σιαράβας Αλκιβιάδης Σιαράβας](/images/120x120/3/jpg/files/2023-05-12/alkiviadis-siaravas.jpg)
![Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση](/images/1074x600/jpg/files/2024-03-12/coca-cola-ramazani.jpg)
Coca - Cola: Το animation διαφημιστικό σποτ με το οποίο γιορτάζει το Ραμαζάνι
Σε μια εποχή όπου η ανάγκη για συμπερίληψη γίνεται όλο και πιο επιτακτική, η Coca-Cola έρχεται να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα ενότητας με την τελευταία διαφήμισή της για το Ραμαζάνι. Η καμπάνια «Ramadan is Coming», υλοποιημένη σε συνεργασία με τα γραφεία Mill+ και AKQA, αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν την δημιουργική αφήγηση για να προωθήσουν σημαντικές αξίες.
![Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση](/images/w734/jpg/files/2024-03-12/coca-cola-ramazani__1_.jpg)
![Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση](/images/w734/jpg/files/2024-03-12/coca-cola-ramazani__2_.jpg)
Αυτή η εντυπωσιακή, animation διαφήμιση προσπαθεί να αποτυπώσει το πνεύμα των πλούσιων παραδόσεων του Ραμαζανιού, εστιάζοντας σε μικρές στιγμές σύνδεσης, ενότητας και χαράς. Ξεκινάμε ακολουθώντας ένα κομβόι από φορτηγά της Coca-Cola. Έπειτα, καθώς κάθονται για να φάνε και να απολαύσουν μια Coca-Cola, η αφήγηση πλέκει τις ιστορίες διαφορετικών οικογενειών και ατόμων, απεικονίζοντας ένα «συναισθηματικό κομμάτι» μιας ποικιλόμορφης κοινωνίας που γιορτάζει το Ραμαζάνι σε όλο του το μεγαλείο. Συγκινητικές οικογενειακές επανενώσεις, απρόσμενες φιλίες, εκπλήξεις με selfies και ένα κύμα καρεκλών που μετακινούνται για να χωρέσουν όλοι.
![Coca-Cola Ramadan 2024 | Jahaan Dil Milain Wahaan | Atif Aslam Coca-Cola Ramadan 2024 | Jahaan Dil Milain Wahaan | Atif Aslam](/images/1440x810/3/jpg/files/YouTube/9JMkA-Ik_bY.jpg)
Η διαφήμιση της Coca-Cola για το Ραμαζάνι αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την υιοθέτηση μιας πιο συμπεριληπτικής και δίκαιης κοινωνίας. Η υιοθέτηση αντίστοιχων πρακτικών από ολοένα και περισσότερες εταιρείες αποτελεί μια ελπιδοφόρα εξέλιξη προς ένα μέλλον όπου η διαφορετικότητα όχι μόνο γίνεται αποδεκτή, αλλά και έχει θέση στην κοινωνία μας.
![Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση](/images/w734/jpg/files/2024-03-12/coca-cola-ramazani__3_.jpg)
![Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση Η Coca-Cola γιορτάζει το Ραμαζάνι με μια animation διαφήμιση](/images/w734/jpg/files/2024-03-12/coca-cola-ramazani__4_.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Επεισοδιακό Σαββατοκύριακο για την παρουσιάστρια
Η Χέιλι Γουέλτς αναμένεται να γίνει πλούσια, αν αποφασίσει να κινηθεί σωστά
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Η επιστροφή του Δημήτρη Καζάνα από τον Καναδά και η διαφορετική κτηνοτροφική μονάδα
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Τώρα όλοι ψάχνουν αυτό το κορίτσι και όχι για καλό
Τo viral βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Το reality show παρουσιαστριών έληξε νωρίτερα του αναμενόμενου, κάπως άδοξα και με γκρίνιες
Κατά τη διάρκεια του Colourday Festival
«Δεν έχει γίνει επίσημη πρόταση αλλά είμαστε σε συζητήσεις» ανέφερε η τραγουδίστρια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.