Trending Now

Το «Zari» της Μαρίνας Σάττι σε πιάνο - Η διαφορετική version του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovision

Ακούστε το

Newsroom
8’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Το «Zari» της Μαρίνας Σάττι σε πιάνο - Ακούστε τη διαφορετική version 

Η συζήτηση για το αν αρέσει ή όχι το τραγούδι «Zari», με το οποίο η Μαρίνα Σάττι θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovision 2024, έχει φουντώσει για τα καλά. Όλες οι απόψεις έχουν ακουστεί, πολλές είναι οι αντιδράσεις, αλλά οι αναρτήσεις υποστήριξης προς το πρόσωπο της τραγουδίστριας και των υπολοίπων δημιουργών του κομματιού. Πόσο διαφορετικό, όμως, ακούγεται το «Zari» αν το ακούσουμε αποκλειστικά από πιάνο;

Το «Zari» της Μαρίνας Σάττι σε πιάνο

Στο Youtube και το κανάλι Piano with Pano βρήκαμε την «piano version» του τραγουδιού. Ακούστε τη:

Αυτό είναι το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι για την Eurovision 2024 

Το τραγούδι «ZARI» της Μαρίνας Σάττι για την Eurovision:

Το τραγούδι με την ιδιαίτερη χροιά και την ξεχωριστή ερμηνεία της Μαρίνας Σάττι, παντρεύει σύγχρονα, παραδοσιακά και έθνικ στοιχεία, ενώ οι στίχοι μιλούν για την αγάπη αλλά και για τα ρίσκα που πρέπει να παίρνουμε κάποιες φορές σαν μια ζαριά που ρίχνουμε και δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει.

Μιλώντας στην εκπομπή, η νεαρή τραγουδίστρια εξήγησε αρχικά, ότι στην ΕΡΤ κατατέθηκαν περίπου 200 τραγούδια σαν προτάση για τη φετινή Eurovision. Όπως είπε, μαζί με τους συνεργάτες της δεν επέλεξε κανένα από αυτά, αλλά επηρεάστηκε από όλα μαζί, τόσο στη μελωδία, όσο και στους στίχους.

«Το κομμάτι έχει διαφορετικές ποιότητες και διαφορετικούς κόσμους, που μπορείς να δείξεις και στη σκηνή», είπε χαρακτηριστικά. 

Τη μουσική του τραγουδιού «ZARI»» συνέθεσαν οι Μαρίνα Σάττι, OGE, Kay Be, Nick Kodonas, Jay Stolar, Gino The Ghost και Jordan Palmer, ενώ τους στίχους υπογράφουν οι VLOSPA, OGE, Μαρίνα Σάττι και Solmeister. Το βιντεοκλίπ σκηνοθέτησε ο Αυστραλός Zac Wiesel.

 γυρίσματα για το βιντεοκλίπ έγιναν με φόντο εμβληματικές τοποθεσίες της Αθήνας, όπως η Ακρόπολη, η Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, ενώ ο φακός εστίασε και σε άλλες χαρακτηριστικές περιοχές της Αττικής, ανάμεσα στις οποίες η Ομόνοια, ο Λυκαβηττός, η Ραφήνα, το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Αυστραλός Zac Wiesel.

Η χορευτική ομάδα της Μαρίνας Σάττι αποτελείται από τρεις άνδρες και μια γυναίκα χορεύτρια. Ο Huso Cetintas, είναι χορευτής που μένει στη Γερμανία, με διάφορες δουλειές σε βιντεοκλίπ και ζωντανές εμφανίσεις στο βιογραφικό του. Το ίδιο ταλαντούχος είναι και ο νεαρός Βασίλης Καραγιάννης.

Να σημειωθεί πως απομένουν ακριβώς δύο μήνες πριν από τον διαγωνισμό που θα διεξαχθεί, από 7 έως 11 Μαΐου, στο Μάλμε της Σουηδίας.

Ακόμα, καλεσμένοι είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός και οι Θανάσης Αλευράς και Ζερόμ Καλούτα, οι οποίοι θα είναι οι φετινοί σχολιαστές της ΕΡΤ στους δύο Ημιτελικούς και στον Μεγάλο Τελικό της Eurovision.

«Είναι μεγάλη μου τιμή, ευχαριστώ πολύ. Η Μαρίνα Σάττι μπορεί μαγικά με τη μουσική της, να συνδέει κόσμους και ανθρώπους», είπε ο Φωκάς Ευαγγελινός. «Η ιδέα γεννήθηκε στο μυαλό μου, αμέσως μόλις άκουσα το τραγούδι. Θα είναι κάτι πολύ διαφορετικό», πρόσθεσε.

Στην εκπομπή «Eurovision σε είδον» μίλησε και η Βικτώρια Χαλκίτη, κάνοντας μία αναδρομή στις σπουδαιότερες συμμετοχές της Ελλάδας στον μουσικό διαγωνισμό.

Μαρίνα Σάττι: Ποια είναι η ερμηνεύτρια που θα μας εκπροσωπήσει στην Eurovision

Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.

Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

© ΑΠΕ - ΜΠΕ / ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.

Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.

Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.