Trending Now

The North Face: Πέταξε με ελικόπτερο για να βρει δυσαρεστημένη πελάτισσα

«Δεν θέλω επιστροφή χρημάτων. Θέλω απλά μια εξπρές παράδοση αδιάβροχου μπουφάν στη Νέα Ζηλανδία»

Ελένη Βαρδάκη
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

«The North Face»: Έγινε viral πετώντας μέχρι τη Νέα Ζηλανδία ως απάντηση στα παράπονα νεαρής κοπέλας για το (μη) αδιάβροχο μπουφάν

Η εταιρία «The North Face» τα τελευταία χρόνια ξεχωρίζει για την ποιότητα, τα χρώματα αλλά και τις τιμές της. Είτε αναζητάτε κάτι που θα σας κρατήσει ζεστούς σε χαμηλές θερμοκρασίες, είτε θα σας προστατεύσει από αντίξοες καιρικές συνθήκες, το συγκεκριμένο brand υπόσχεται να σας το προσφέρει. Αυτός άλλωστε είναι και ένας από τους λόγους, που το φθηνότερο μπουφάν του ξεκινάει από την τιμή των 100 ευρώ, ωστόσο παρά το υψηλό κόστος, όλο και περισσότερος κόσμος εμπιστεύεται την εταιρία. Όμως πίσω στον Νοέμβριο του 2023, η νεαρή δημοσιογράφος Jenn Jensen αποφασίζει να δημοσιεύσει ένα βίντεο στην πλατφόρμα του TikTok, εκφράζοντας έντονα την απογοήτευσή της για το αδιάβροχο μπουφάν που αγόρασε πρόσφατα, ξεπερνώντας σήμερα τις 14 εκατομμύρια προβολές.

Στο βίντεο που αναρτήθηκε στις 17 Νοεμβρίου, η Jenn Jensen φοράει ένα μαύρο, θεωρητικά αδιάβροχο, μπουφάν κάνοντας πεζοπορία στη λίμνη Hooker Valley της Νέας Ζηλανδίας ενώ βρέχει. Δεν πρόκειται για κάποια influencer ή δεινή δημιουργό περιεχομένου, μια και στο προφίλ της σπάνια μοιράζεται βίντεο. Ωστόσο πρόκειται για μια πολύ δυσαρεστημένη πελάτισσα, η οποία αποφάσισε να επικοινωνήσει μέσω των social media με την εταιρία «The North Face», κάνοντάς τη tag στο βίντεο παραπόνων της. Με χιούμορ και μια δόση εκνευρισμού, η δημοσιογράφος αναφέρει πως παρόλο που υποτίθεται ότι φοράει ένα αδιάβροχο μπουφάν, αυτή την στιγμή είναι παντού βρεγμένη. Δεν την ενδιαφέρει να γίνει κάποια επιστροφή χρημάτων. Αυτό που πραγματικά θα ήθελε, θα ήταν να γίνει ένας ανασχεδιασμός του συγκεκριμένου προϊόντος ώστε να προσφέρει όντως την προστασία που υπόσχεται. Το βίντεο τελειώνει με την ίδια να «προκαλεί» την εταιρία να πραγματοποιήσει μια εξπρές παράδοση του κατάλληλου μπουφάν στην κορυφή της λίμνης, όπου και θα περιμένει, ακόμα βρεγμένη, κάποιον υπάλληλο να φτάσει.

Αρκετοί χρήστες στα σχόλια υποστήριξαν τη Jenn Jensen, εκ των οποίων ένας με το όνομα @timbrodini έγραψε «The North Face has left the chat». Και πάνω σε αυτό ακριβώς το σχόλιο, η εταιρία ήρθε να δώσει ένα τέλος στα παράπονα, απαντώντας πως ήταν απασχολημένη παραδίδοντας στη Jenn το νέο της μπουφάν στην κορυφή του βουνού. Και πράγματι, αυτό ακριβώς συνέβη. Στις 21 Νοεμβρίου 2023, δημοσιεύθηκε ένα TikTok στο οποίο υπάλληλος της εταιρίας παίρνει ένα κόκκινο μπουφάν, μπαίνει σε ελικόπτερο, προσγειώνεται στη Νέα Ζηλανδία βρίσκοντας τη Jenn Jensen και της παραδίδει το νέο μπουφάν.

Πολλοί παρομοίασαν την κίνηση αυτή με την περίπτωση Stanley cup, της μάρκας που έγινε γνωστή χαρίζοντας σε μια γυναίκα ένα αυτοκίνητο. Ο λόγος; Το δικό της είχε καεί ολοσχερώς και το μόνο που έμεινε σχεδόν άθικτο ήταν το ποτήρι της Stanley. Την ιστορία αυτή μοιράστηκε σοκαρισμένη στο TikTok, διαφημίζοντας έτσι έμμεσα την ποιότητα της εταιρίας. Όπως φαίνεται, οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν περάσει πλέον σε άλλο επίπεδο, ενισχύοντας με κάθε τρόπο την σχέση μεταξύ μάρκας και καταναλωτή.

Πώς γυρίστηκε όμως το βίντεο της «The North Face» και πόσο εύκολα εντόπισαν τη Jenn Jensen; Η ίδια στον λογαριασμό της στο Instagram δημιούργησε ένα highlight από βίντεο στα οποία εξηγεί όλο το παρασκήνιο. Έχοντας εκφράσει τα παράπονα της η εταιρία την προσέγγισε προτείνοντάς της δύο επιλογές: α) να επισκεφτεί ένα κατάστημα και να αγοράσει δωρεάν ό,τι θέλει, β) να τη βρουν με ελικόπτερο στην κορυφή της λίμνης, δίνοντάς της το νέο μπουφάν. Φυσικά επέλεξε τη δεύτερη ιδέα, μια και αυτό ήταν το αίτημα της εξ αρχής, ενώ ταυτόχρονα φαινόταν αρκετά πιο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική. 

Η νεαρή δημοσιογράφος χαρακτήρισε όλο αυτό που συνέβη μια απολύτως τρελή και απροσδόκητη περιπέτεια, χωρίς να έχει αποκαλυφθεί ακόμα αν το νέο μπουφάν ήταν όντως αδιάβροχο. Παρόλα αυτά, η εντυπωσιακή διανομή του και η προθυμία του brand την έκαναν να υποσχεθεί πως θα δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. Στην εποχή του TikTok, ένα βίντεο παραπόνων διάρκειας 40 δευτερολέπτων είναι μάλλον αρκετό για να στηθεί μια viral και σίγουρα διαφορετική προώθηση προϊόντος.