- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τα Barbie και Ken ανεβαίνουν ραγδαία στις αναζητήσεις για ονόματα μωρών
Άλλοι δίνουν στο παιδί τους το όνομα Elsa από το Frozen, Ariana για να βγει και το παιδί τους... Grande και άλλοι Barbie και Ken
Tα ονόματα Barbie και Ken επηρέασαν τις αναζητήσεις γονιών για τα ονόματα των παιδιών τους - Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία
Ονόματα ασυνήθιστα, ονόματα που έχουν μια ιδιαίτερη σημασία για κάποιον αλλά και ονόματα πρωταγωνιστών αγαπημένων ταινιών που θαυμάζουν και θέλουν να αποκτήσουν ένα ιδιαίτερο ρόλο στην καθημερινότητά τους. Το όνομα Jacob και το Isabella έφτασαν στην κορυφή των προτιμώμενων παιδικών ονομάτων το 2011, εξαιτίας της δημοτικότητας των χαρακτήρων της ταινίας «Twilight» που υποδύθηκαν ο Taylor Lautner και η Kristen Stewart αντίστοιχα. Η Galina, η Nicky και η Piper, χαρακτήρες του «Orange Is the New Black», αύξησαν τη δημοτικότητά τους καταγράφοντας αύξηση 67%, 35% και 28% το 2014, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Βabycenter.com ενώ ακόμη το όνομα Elsa, από τον δυναμικό χαρακτήρα της πρωταγωνίστριας του αγαπημένου παιδικού «Frozen», αποτέλεσε έμπνευση για πολλούς γονείς.
To 2018 πάλι οι δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές «Peaky Blinders» και «Stranger Things» επηρέασαν κι εκείνες με τη σειρά τους, τα ονόματα που επέλεξαν οι γονείς για τα μωρά τους. Σύμφωνα με έρευνα του childcare.co.uk η πρώτη προσέφερε έμπνευση στους γονείς με το όνομα του πρωταγωνιστή Tommy (Shelby) να έχει σημειώσει αύξηση 153% ενώ το 2018, 560 θηλυκά μωρά ονομάστηκαν Khaleesi, καθιστώντας το, το 549ο πιο δημοφιλές όνομα για κορίτσια στις ΗΠΑ. Η Shay μάλιστα, μητέρα κοριτσιού που πήρε το όνομα Khalessi, είχε δηλώσει στο παρελθόν στο BuzzFeed News ότι έδωσε στην κόρη της το όνομα του συγκεκριμένου χαρακτήρα επειδή θαύμαζε την πρωταγωνίστρια. «Το όνομα είναι μοναδικό και ήθελα επίσης να είναι σαν την Khaleesi, ισχυρή γυναίκα και να ταράζει τον κόσμο της και όλοι να την υπακούουν».
Ωστόσο, δεν είναι μόνο οι τηλεοπτικές σειρές και οι ταινίες του Netflix, του ΗΒΟ, της DISNEY που αποτελούν αφορμή για επιλογή αντίστοιχων ονομάτων στα παιδιά αλλά και διάσημοι τραγουδιστές και καλλιτέχνες. Συγκεκριμένα, τα 20 ονόματα που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια (έρευνα του 2019) είναι τα παρακάτω με την Ariana (ναι ναι η Grande, αν δεν έχει το παιδί Grande όνομα τότε τι) να σημειώνει 300% αύξηση. Οι αριθμολόγοι διαπίστωσαν ότι το 2009, 19 παιδιά μόνο ονομάζονταν Ariana, ενώ το 2019 έφτασαν στα 76. Στη συνέχεια, στο όνομα Jesse παρατηρήθηκε 281% αύξηση (από τους πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες της δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς «Breaking Bad»), στο Dexter - 273% αύξηση, στην Arya 259% αύξηση, στο Dustin - 228% αύξηση, στην Elsa 197% αύξηση ενώ το Tommy σημείωσε 153% αύξηση, το Blu 110% αύξηση, το Harper 89% αύξηση, το Loki 61% αύξηση, το Woody 61%, το Hermione 59%, το Margo 55%, το Kendall 55%, το Rey 49%, το Khaleesi 44%, το Ronan 40%, το Luna 38%, το Zendeya 37% και το Taron 32%.
Tα ονόματα Barbie και Ken επηρέασαν τις επιλογές παιδικών ονομάτων των γονέων
Ποιος είναι όμως ο χαρακτήρας ταινίας που έχει ήδη σημειώσει μέσα σε έναν μόνο μήνα, τον Ιούλιο του 2023, 300% αύξηση; Φυσικά η Barbie. Σύμφωνα με το TMZ, το BabyNames.com είδε μια αύξηση 300% στις αναζητήσεις για το όνομα Barbie κατά τον μήνα Ιούλιο ενώ το όνομα του συμπρωταγωνιστή της Ken σημείωσε αύξηση στις αναζητήσεις 200% τον ίδιο μήνα προκειμένου να επιλεχθεί ως το κατάλληλο όνομα για τα νέα μέλη της οικογένειας. Αντιθέτως, παρότι υπάρχει αύξηση στο eBay για εύρεση σπάνιων κούκλων Allan (ο ρόλος που υποδύεται ο Michael Cera στην ταινία), οι οποίες έχουν εκτοξευθεί στα ύψη μετά την κυκλοφορία της ταινίας, δεν έχει υπάρξει ακόμη αύξηση των αναζητήσεων για το όνομά του. Δεν πουλάει το Allan μάλλον σε παιδικό όνομα, να τα λέμε κι αυτά.
Η επίτευξη του «Barbillion» δεν ήταν καθόλου εύκολη υπόθεση αλλά η αλήθεια είναι ότι τόσο ο μονόλογος της Barbie που έγινε viral, τόσο η ταινία που έσπασε τα ταμεία και προσπάθησε να βάλει φωτιά στα κοινωνικά στερεότυπα, όσο η καλή διαφήμιση και το barbiecore trend έβαλαν το χεράκι τους. Η ταινία «Barbie» που έφτασε το όριο του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων, μέσα σε 17 ημέρες από την έναρξη της κυκλοφορία της, σύμφωνα με τη Warner Bros δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστους και τους νέους γονείς. Για να δούμε μήπως αυξηθούν και τα ονόματα των πρωταγωνιστών, Margot Robbie και Ryan Gosling μέσα στο 2023, ποιος ξέρει;