Tζίμι Φάλον προς Έλον Μασκ για τη φήμη ότι πέθανε στο Twitter: Μπορείς να κάνεις κάτι;
Παγκόσμιο trend το hashtag #RIPJimmyFallon»
Τζίμι Φάλον: Τι ζητά από τον Έλον Μασκ για το Twitter
Το hashtag, το #RIPJimmyFallon, έχει γίνει trending στο Twitter από το βράδυ της Τρίτης γεγονός που ώθησε τον παρουσιαστή του Tonight Show Τζίμι Φάλον να ζητήσει από τον CEO της εταιρείας Έλον Μασκ να κατεβάσει το hashtag.
Gone but not forgotten. Rest easy king 🕊🥀
— Eclipse Shade🍥 (@EclipseShade69) November 16, 2022
Sept 19, 1974-Nov 15, 2022 #RIPJimmyFallon pic.twitter.com/3HG2HkNSV8
Αναστατωμένος, ο Φάλον έγραψε στο Twitter: «Elon, μπορείς να το διορθώσεις αυτό;#RIPJimmyFallon».
Elon, can you fix this? #RIPJimmyFallon
— Jimmy Fallon (@jimmyfallon) November 16, 2022
Ο Μασκ, ο οποίος έχει υιοθετήσει μια ιδιαίτερα προσωπική προσέγγιση στον έλεγχο του περιεχομένου από τότε που ανέλαβε το Twitter, δεν έχει ακόμη απαντήσει στην έκκληση του Φάλον.
Όπως αναφέρει το «Hollywood Reporter», χρήστες του Twitter, ιδίως εκείνοι του εξωτερικού, που δεν συμμετείχαν στο υποτιθέμενο αστείο σοκαρίστηκαν και μπερδεύτηκαν. Ένας Κορεάτης χρήστης έγραψε στο Twitter: «Αυτό εμφανίστηκε ως hashtag, οπότε ξαφνιάστηκα. Πραγματικά. Ω, είναι αστείο. Επειδή ο Melon Musk απέλυσε όλους τους ανθρώπους στο τμήμα επιβεβαίωσης πληροφοριών, τώρα μπορούν να βγουν στην αγορά ψεύτικες ειδήσεις, οπότε αυτό το hashtag. Ω, είναι αστείο πραγματικό #RIPJimmyFallon».
Έλον Μασκ: Πήρε πίσω το Twitter Blue
Ως γνωστόν το Τwitter απέσυρε τη συνδρομητική «μπλε» υπηρεσία, η οποία επέτρεπε στους χρήστες έναντι να αποκτούν την ένδειξη επαληθευμένου λογαριασμού έναντι 8 δολαρίων μηνιαίως, καθώς υπήρξε κατάχρηση σε μιμήσεις επωνύμων και διασήμων, σύμφωνα με πηγές.
Οι υφιστάμενοι συνδρομητές θα εξακολουθήσουν να έοχυν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, όπως ανέφερε μία από τις πηγές που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της.
Χρήστες που έχουν ήδη πληρώσει για την υπηρεσία δηλώνουν έκπληκτοι ότι το μπλε διακριτικό των 8 δολαρίων εξαφανίστηκε από τον λογαριασμό τους.
Η γρήγορη απόσυρση της υπηρεσίας υποδηλώνει ότι, τουλάχιστον επί του παρόντος, το μεγάλο σχέδιο του νέου αφεντικού του Twitter Έλον Μασκ να δημιουργήσει νέα έσοδα από τους χρήστες δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν.
Η συνδρομητική υπηρεσία φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη σε πληθώρα φαρσέρ, που δημιούργησαν ψεύτικους λογαριασμούς στο Twitter. Έτσι, η πλατφόρμα βρέθηκε ακόμη πιο εκτεθειμένη στην παραπληροφόρηση, αφού πολλά μπλε τικ χρησιμοποιήθηκαν για να υποκαταστήσουν επωνύμους, υιοθετώντας μάλιστα ιδιαίτερα μη κολακευτικά μηνύματα. Μεγάλο πρόβλημα όμως φαίνεται να υπάρχει και στις διαφημίσεις, καθώς ουκ ολίγες αποσύρθηκαν από την πλατφόρμα.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησε τη νέα ρύθμιση πριν από λίγες ημέρες δίδοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να αγοράσουν την ένδειξη με το μπλε τικ, που δείχνει ότι ένας λογαριασμός είναι επαληθευμένος ή επίσημος. Από σήμερα όμως η εφαρμογή στα iPhone δεν εμφανίζει τη συνδρομητική υπηρεσία Twitter Blue.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Από το Twitter μέχρι το TikTok, ο σκύλος-καρτούν έχει γίνει παγκόσμιο viral
Ο Γάλλος σταρ του Ολυμπιακού «ξαναχτύπησε» με μια επική ανάρτηση στο Χ
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
«Ήταν δύσκολο για εμάς να έχουμε οπτική επαφή μερικές φορές λόγω της διαφοράς ύψους μας, αλλά ήταν υπέροχα»
Άντε να είσαι παιδί και να σε λένε έτσι
Ήδη βρίσκονται στην Αγγλία αναφέρουν πηγές κοντά στο περιβάλλον της
Πριν από μερικά χρόνια το πρόσωπο της 6χρονης Thylane βρισκόταν παντού
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Δακρυσμένη η παρουσιάστρια και μοντέλο μίλησε για το τέλος αυτής της σχέσης
Τι δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της
«Έχουν δυσκολέψει πολύ τα μπουζούκια»
Η Rosanna Pansino πήγε το cringe σε άλλο επίπεδο
Γιατρός ισχυρίζεται ότι τα δάχτυλα και τα νύχια μας «προειδοποιούν» για σοβαρά προβλήματα υγείας
Από την πρώτη μεγάλη δημοπρασία, στο σήμερα
Έφτασε μέχρι τη σκηνή για μια... γραβάτα
Ο εκατομμυριούχος που θέλει να μείνει για πάντα νέος μοιράζεται τα ανατριχιαστικά αποτελέσματα μίας θεραπείας στο πρόσωπό του
Πάνω από 65 χιλιάδες ακόλουθους έχει φτάσει η viral φίλαθλος του Ολυμπιακού
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.