- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Σοφία Χατζηπαντελή επιστρέφει ως «μόνιμη» στο ριάλιτι GNTM
Νέος ρόλος για την υπέρμαχο του «unibrow»
Επιστρέφει η Σοφία Χατζηπαντελή στο GNTM
Η Σοφία Χατζηπαντελή η οποία έκλεψε την παράσταση στα πρώτα επεισόδια του GNTM επιστρέφει στο ριάλιτι. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Breakfast@Star», η επιθυμία του κοινού εισακούστηκε και η βρετανοκύπρια επιστρέφει στο GNTM.
Το μοντέλο θα βρίσκεται και στην κριτική επιτροπή, όπου μαζί με την Βίκυ Καγιά, τον Γιώργο Καράβα και τον Τάσο Σοφρωνίου θα αποφασίζουν ποια κοπέλα θα αποχωρεί.
Η Χατζηπαντελή έχει σήμερα 240 χιλιάδες ακολούθους στο Instagram, κανάλι στο You Tube, δίνει συνεντεύξεις για το unibrow και αντιστέκεται σε κάθε σκληρή κριτική από haters, που απειλούν ακόμα και τη ζωή της: «Δεν πίστευα ποτέ ότι τα φρύδια μου θα είχαν τόση επιρροή πάνω στους ανθρώπους» δηλώνει.
Το #UnibrowMovement, του οποίου η Χατζηπαντελή δηλώνει «founder» (ιδρύτρια), είναι μια online πρωτοβουλία αφιερωμένη στην ομορφιά του «ενός φρυδιού» και στην ελευθερία των γυναικών να αισθάνονται όμορφες με όποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους.
Το νεαρό μοντέλο, που έχει ποζάρει για την ιταλική Vogue και έχει συνεργαστεί με την εταιρεία καλλυντικών της Rihanna, είχε δηλώσει στη εκπομπή «Good Morning Britain»: «Δέχομαι απειλές για τη ζωή μου. Προσπαθώ να μην διαβάζω όλα τα αρνητικά μηνύματα. Είναι κρίμα όμως να θες να διαβάσεις τα θετικά μηνύματα και να πέφτεις πάνω στα αρνητικά».
Η Σοφία Χατζηπαντελή γεννήθηκε στις 25 Μαΐου 1997, είναι 25 ετών και κατάγεται από την Κύπρο. Αργότερα μετακόμισε στις ΗΠΑ μαζί με τον πατέρα της και τον αδερφό της όπου σπούδασε μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ. Τότε άρχισε να έχει και την πρώτη της επαφή με το modelling, ξεκινώντας να φωτογραφίζεται για πασίγνωστα brands.