Trending Now

Online ψώνια στο Facebook

Ο Ζούκερμπεργκ δοκιμάζει το κουμπί «buy»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Στο χώρο των διαδικτυακών αγορών φιλοδοξεί να μπει τo Facebook που δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό, το κουμπί «buy», με σκοπό να «βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω του Facebook στο News Feed και στις σελίδες του (Pages)». Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δικτύου, χρήστες desktop ή φορητών συσκευών θα μπορούν να πατήσουν το «Buy» σε διαφημίσεις και δημοσιεύσεις σε Pages για να αγοράσουν απευθείας ένα προϊόν από μια επιχείρηση, χωρίς να βγαίνουν από το κοινωνικό δίκτυο, ενώ με κύριο μέλημα την ιδιωτικότητα, «καθόλου λεπτομέρειες πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών που μοιράζονται οι άνθρωποι στο Facebook όταν ολοκληρώνουν μια συναλλαγή δεν θα κοινοποιείται σε άλλους διαφημιστές, και οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν εάν θέλουν να αποθηκεύουν λεπτομέρειες πληρωμών για μελλοντικές αγορές», αναφέρει η ανακοίνωση. Προς το παρόν οι δοκιμές έχουν να κάνουν με μερικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ, με το Facebook να διαβεβαιώνει ότι θα δημοσιοποιήσει νέες πληροφορίες καθώς συγκεντρώνει feedback.