- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αυστραλία: Ρομποτικό μπαρ σερβίρει μπίρες χωρίς φυσική επαφή
Ένα ειδικό pop up κατάστημα που στήθηκε λόγω κορωνοϊού και μέσα σε 4 μέρες κατάφερε να αποκτήσει τεράστια δημοσιότητα και να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 44% τους επόμενους 6 μήνες
Ρομποτικό μπαρ στην Αυστραλία σερβίρει μπίρες χωρίς αλκόολ και χωρίς φυσική επαφή
Το experiential marketing διανύει μια σοβαρή κρίση καθώς η εξάπλωση του κορωνοϊού και οι διάφοροι περιορισμοί δεν επιτρέπουν στα brands να δημιουργήσουν εμπειρίες όπως αυτά ξέρουν. Παρ’ όλα αυτά το παράδειγμα της Heineken από την Αυστραλία μας θυμίζει πως δεν χρειάζεται κόπο, αλλά τρόπο. Ο λόγος για την τεράστια δειγματοληψία που ήθελε να κάνει για τη μπίρα χωρίς αλκοόλ Heineken 0.0 για τους αγώνες F1 GP στη Μελβούρνη. Με την Covid-19 στο προσκήνιο οι αγώνες ακυρώθηκαν και όλα δείχνανε πως «μείνανε μπουκάλα». Στόχος της Heineken ένας: να μοιράσει όλα αυτά τα μπουκάλια… με μηδενική επαφή!
Σε χρόνο dt, η εταιρεία συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ, σχεδίασαν και κατασκεύασαν ένα ειδικό pop up κατάστημα για τέσσερις μέρες το οποίο κατάφερε να αποκτήσει τεράστια δημοσιότητα και να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 44% τους επόμενους 6 μήνες.
Υπάρχουν προκλήσεις και όχι προβλήματα. Η IPG Αυστραλίας έδωσε τη λύση και κέρδισε τις εντυπώσεις. Στην υγειά τους λοιπόν!
Δείτε το case study
This browser does not support the video element.