- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Apple: Η αξία της ιδιωτικότητας στη νέα ταινία
Με τη νέα διαφημιστική καμπάνια, «Tracked», καλλιεργεί περαιτέρω την εμπιστοσύνη μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή
Tracked: Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Apple που δείχνει ότι η εταιρεία βάζει σε προτεραιότητα την ιδιωτικότητα του χρήστη
Η Apple φαίνεται πως παίρνει στα σοβαρά το θέμα της ιδιωτικότητας. Αφορμή το νέο χαρακτηριστικό App Tracking Transparency στα iOS 14.5 το οποίο ξεκάθαρα βάζει ένα όριο στην ανίχνευση του internet και του χρήστη. Σύμφωνα με έρευνα το 96% των Αμερικανών χρηστών θα ήθελε να πει στις εφαρμογές του «Όχι, δεν μπορείς να με ακολουθείς παντού στο internet». Με αυτό το δεδομένο και νέα διαφημιστική καμπάνια “Tracked” θριαμβεύει και θέτει προτεραιότητα την ιδιωτικότητα του χρήστη.
Έτσι καλλιεργεί περαιτέρω το βασικό της μάρκας, που είναι η εμπιστοσύνη μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή. Μια σπουδαία αξία και σχέση η οποία έχει χτιστεί με πράξεις από τα πρώτα κιόλας βήματα της Apple, διατηρώντας πιστούς χρήστες για πολλά χρόνια.
Ωστόσο, έχοντας αναγνωρίσει την αξία που δίνει το κοινό στην ιδιωτικότητα αντίστοιχη διαφήμιση η Apple είχε κάνει και στις αρχές του χρόνου.