- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ανασκόπηση 2020: Οι καλύτερες διαφημίσεις που είδαμε
Οι διαφημιστές παίρνουν τα ηνία και παρουσιάζουν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και δημιουργικό
Οι 14 καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες που είδαμε το 2020 σύμφωνα με το Marketing Week, το AdNews και το AdAge
Με ή χωρίς κορωνοϊό η διαφήμιση θα συνεχίζει να υπάρχει, να αφουγκράζεται την εποχή και να επικοινωνεί προϊόντα και υπηρεσίες. Σίγουρα φέτος δαπανήσαμε περισσότερο χρόνο μπροστά σε μια οθόνη καθώς τα διαδοχικά lockdowns μάς ανάγκασαν να μείνουμε σπίτι, να περιορίσουμε τις κοινωνικές επαφές και κατά συνέπεια να τη βγάλουμε βλέποντας με τις ώρες Netflix, YouTube κ.ο.κ.
Σε αυτή τη συνθήκη οι διαφημιστές έπρεπε να πάρουν τα ηνία και να προτείνουν κάτι διαφορετικό, πρωτότυπο και δημιουργικό. Σύμφωνα με το Marketing Week, το AdNews και το AdAge σας παρουσιάζω τις καλύτερες διαφημίσεις του 2020.
The AA - Love that feeling?
Όσο τα περισσότερα brands έσπευσαν να γυρίσουν συναισθηματικές καμπάνιες, ο Σύνδεσμος Αυτοκινητοβιομηχανιών (ΑΑ) της Βρετανίας έβαλε το χιούμορ στην πρώτη γραμμή. Λίγο πριν ο Boris Johnson ανακοινώσει το πρώτο lockdown στο Ηνωμένο Βασίλειο, η ΑΑ λάνσαρε ένα νέο μασκότ που υπενθύμιζε σε πεζούς και οδηγούς την αίσθηση ελευθερίας που σύντομα θα γευτούν ξανά.
BBC - Dracula
Η πολυ-αναμενόμενη σειρά «Dracula» του BBC διαφημίστηκε στους δρόμους της Βρετανίας με έναν ξεχωριστό τρόπο. Εμπνευσμένο από το σκοτεινό και μυστήριο θρύλο δημιουργήθηκε ειδική κατασκευή στην οποία όσο πέφτει η μέρα αναδεικνύεται η φιγούρα/σκιά του ομώνυμου Κόμη.
Budweiser - Whassup Quarantine Version
Η γνωστή καμπάνια Whassup της διάσημης μπίρας επανήρθε φέτος προσαρμοσμένη στην εποχή της καραντίνας. Μίγμα της παλιάς διαφήμισης με νέα στοιχεία υπογράμμιζε ξανά την επικοινωνία των φίλων και τις παρέες που έπρεπε να απολαμβάνουν όσα κάνανε μαζί.
Starbucks - Every name’s a story
Κάθε όνομα έχει τη δική του ιστορία. Στα Starbucks γράφουν το όνομά σου στην κούπα συμβολίζοντας ένα ζεστό, προσωποποιημένο καλωσόρισμα. Στις αρχές της χρονιάς η γνωστή αλυσίδα καφέ δημιούργησε μια LGBT+ καμπάνια για την οποία συνεργάστηκε με trans άτομα και αφηγείται μια ιστορία ενός νεαρού trans αγοριού ο οποίος διαρκώς «συγκρούεται» με το γενέθλιο όνομά του. Ακούγοντας το όνομά του στα Starbucks όμως νιώθει ορατός και ικανοποιημένος. Παράλληλα, η καμπάνια συνδυάζεται με την στήριξη σε νέους trans και gender diverse, αλλά τις οικογένειες αυτών των παιδιών.
Direct Line - We’re on it
Ο Donatello από τα χελωνονιτζάκια και ο RoboCop γίνονται οι ήρωες που θα σηκώσουν το βάρος για την επικοινωνιακή επανατοποθέτηση της ασφαλιστικής Direct Line ως μια εταιρεία που προλαμβάνει και λύνει το πρόβλημα του πελάτη (πριν μεγεθυνθεί).
Expedia - Let’s take a trip
Ο τουριστικός κλάδος έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από τον COVID-19. Για να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες και να τους βάλει να σκεφτούν το επόμενό τους ταξίδι, του χρόνου, δημιούργησαν ένα σχεδόν ονειρικό περιβάλλον με ένα ζευγάρι να ταξιδεύει εικονικά από την κρεβατοκάμαρά του. Ο γνωστός σκηνοθέτης κινουμένων σχεδίων Victor Haegelin επιστρατεύεται και το αποτέλεσμα είναι απίθανο.
Ikea - The Hare
Τον μύθο του Αισώπου με τον λαγό και τη χελώνα υιοθετεί η Ikea για να αναδείξει τα αγχολυτικά οφέλη του βραδινού ύπνου
ITV - Britain Get Talking
Το τηλεοπτικό δίδυμο Ant και Dec έδωσαν φέτος συνέχεια στην καμπάνια Britain Get Talking’ του 2019, η οποία επικεντρώνεται στην ψυχολογική υποστήριξη και παρακινεί το κοινό να μιλήσει στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας τα hashtag #AntandDec #BritainGetTalking.
Just Eat - Did somebody say Just Eat? feat Snoop Dogg
Ο φανατικός foodie της μουσικής Snoop Dogg έλαβε αμοιβή £5.3 εκατ. για να εμφανιστεί στην καμπάνια του κολοσσού «Just Eat» (κάτι σαν το δικό μας e-food). Εν μέσω πανδημίας οι online παραγγελίες σχεδόν διπλασιάστηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με το 2019 και ο βετεράνος rapper φαίνεται πως μας τρολάρει με τις μελωδίες του!
KFC - KFC is back
Για να επικοινωνήσει το άνοιγμα (ξανά) των καταστημάτων της η KFC τον Μάιο ζήτησε από το κοινό να ανεβάσει στα κοινωνικά δίκτυα με το hashtag #RateMyKFC τα δικά τους αγαπημένα KFC γεύματα στο σπίτι! Με κάποιον τρόπο διασκεδαστικό και σίγουρα χάραξε το δρόμο για να καλωσορίσει το κοινό ξανά στα καταστήματά του.
Lifebuoy - Bish Bash Bosh
Η Lifebuoy μπαίνει δυναμικά ξανά στη βρετανική αγορά για να πατάξει τον κορωνοϊό. Μαζί με την animated διαφήμιση πραγματοποιεί στα σχολεία εκπαιδεύσεις για τα οφέλη των καθαρών-πλυμένων χεριών και τους κανόνες υγιεινής.
National Centre for Domestic Violence - Abusers always work from home
Η οικογενειακή βία διαπράττεται κυρίως από το σπίτι ενώ, σύμφωνα με τον Οργανισμό National Centre for Domestic Violence, τα κρούσματα έχουν αυξηθεί κατά 49% εν μέσω πανδημίας.
Tesco - Some little helps for safer shopping
Η γνωστή αλυσίδα υπεραγορών είχε σίγουρα μια καλή χρονιά! Η καμπάνια «Some little helps for safer shopping» θεωρήθηκε από τους συναδέλφους του κλάδου μία από τις αποτελεσματικότερες ως προς την ενημέρωση των καταναλωτών για την ασφάλεια και προστασία ενάντια στην πανδημία.
Yorkshire Tea - Introducing… The Social Distancing Teapot
Η επιστροφή στο γραφείο και η αγαπημένη συνήθεια των Άγγλων για τσάι συνδυάζονται διασκεδαστικά στην καμπάνια του Yorkshire Tea με άξονα τη διατήρηση των κοινωνικών αποστάσεων.