Trending Now

Διαφήμιση, COVID-19, μάσκες και καλοκαίρι

Οι διαφημίσεις πλέον έχουν ξεκάθαρα υιοθετήσει την εικόνα μιας κοινωνίας που ζει με την πανδημία

Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Από τον Ρότζερ Φέντερερ και την Barilla μέχρι τα Starbucks και τα KFC, τα κορυφαία brands του κόσμου επικοινώνησαν με τις διαφημίσεις τους εναντία στον COVID-19

Ο χρόνος περνάει και η πανδημία γίνεται ολοένα και περισσότερο μέρος της καθημερινότητας μας. Μια «συνήθεια» που σίγουρα δεν αγαπάμε, ωστόσο οφείλουμε ως κοινωνία και ατομικά να είμαστε προσεκτικοί για να την περιορίσουμε. Οι κρατικοί φορείς ανά τον κόσμο έχουν στρατευτεί εναντίον του COVID-19 και τα brands έχουν αντίστοιχα ενσωματώσει αυτήν την «ευθύνη» στο επικοινωνιακό DNA τους. Οι διαφημίσεις πλέον έχουν ξεκάθαρα υιοθετήσει την εικόνα μιας κοινωνίας που ζει με την πανδημία και χαρακτηριστικό είναι πως η μάσκα πια αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι ή αλλιώς αξεσουάρ των πρωταγωνιστών στις ταινίες.

Τόσους μήνες μετά τα πράγματα σοβαρεύουν και οι διαφημιστικές ταινίες ήδη δεν μας βομβαρδίζουν με αισιόδοξα μηνύματα ή ελπιδοφόρες καμπάνιες. Είναι καθαρές, γεμάτες ειλικρίνεια και αντιμετωπίζουν κατάματα τη νόσο. Υπάρχει και ζει ανάμεσα μας, σε όλον τον κόσμο!

Organic Doggie Treats, Masks, ΗΠΑ

Backus, ¡Qué viva el Perú!, Περού 

United Nations, COVID-19/ We are at home to protect you, Κίνα 

Thailand Board Of Investment, Dear Crisis, Ταϊλάνδη 

H&M, Wearable Love, Γερμανία 

Starbucks, Thank You For Wearing A Mask In Store, Ηνωμένο Βασίλειο

CloudCart Bulgaria, Get through the hardships, get online, Βουλγαρία 

KFC, F for Family, Αργεντινή 

Jack Daniel's, Crash the Couch, ΗΠΑ 

Barilla. The Rooftop Match with Roger Federer, Ιταλία 

Heineken. Back to the Bars, Ιταλία 

Peroni, Walk with Us, Ηνωμένο Βασίλειο