Trending Now

10 διαφημίσεις εν μέσω πανδημίας από όλον τον κόσμο

Το νέο κύμα στον χώρο της διαφήμισης διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing

Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αισιοδοξία και social distancing στις διαφημίσεις γνωστών brands κατά της πανδημίας του κορωνοϊού

Η πανδημία συνεχίζεται και η διαφήμιση βρίσκει τον τρόπο της να «ζει» σε αυτό το νέο πλαίσιο. Το χιούμορ σταδιακά αποχωρεί ως χαρακτηριστικό και η επικοινωνία επικεντρώνεται στην προστασία των πολιτών και παράλληλα προσπαθεί να εμπνεύσει για μια καλύτερη επόμενη μέρα. Το νέο κύμα, σε σχέση με τον πρώτο που κατέγραψα στο προηγούμενο άρθρο από τον χώρο της διαφήμισης παγκοσμίως, διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing.

Από την Αμερική έως την Αυστραλία και από την Τουρκία έως το Ηνωμένο Βασίλειο διαπιστώνω πλέον έναν μελαγχολικό τόνο, φανερά ή μη. Οι αναγνώσεις διαφέρουν, ωστόσο σας αφήνω να το κρίνεται μόνοι σας.

Ohio Department of Health, Αμερική
Έξυπνη αναπαράσταση της εξάπλωσης του ιού χρησιμοποιώντας ποντικοπαγίδες και μπαλάκια του Ping-Pong. Με τον (τρομακτικό) τρόπο αυτό επεξηγούν στους πολίτες του Οχάιο πως πρέπει να μείνουν σπίτι.

Dove, Καναδάς
Η γνωστή μάρκα καλλυντικών αναδεικνύει με την υπογραφή της Ogilvy την πραγματική ομορφιά των ηρώων αυτής της πανδημίας, όλους αυτούς που εργάζονται στον χώρο της υγείας και να μας προστατεύσουν. Μια καμπάνια τύπου «ευχαριστούμε δημοσίως» με την οποία δείχνει την κοινωνική της υπευθυνότητα αφού προσφέρει δωρεάν προϊόντα φροντίδας στους ανθρώπους αυτούς.

Heinz, Αυστραλία
Πρόκειται για μια outdoor διαφήμιση την οποία σκέφτηκαν και δημιούργησαν οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ. Μοιάζει με κακόγουστο αστείο αφού υπονοεί πως οι παράλληλες επιπτώσεις από τα φασόλια θα βοηθήσουν στο social distancing!

Spotify, Ισραήλ
Ένα παιχνίδι του λογοτύπου με τη μάσκα μέλλει να είναι η καμπάνια της γνωστής μουσικής πλατφόρμας η οποία καλεί τους πολίτες να προστατευτούν και να προστατεύσουν.

World Health Organization, Τουρκία
Στη γειτονική χώρα παρομοιάζουν σκηνές από παραμύθια με ήρωες που βρίσκονται στο κρεβάτι τους με δυνητικούς ασθενείς του COVID-19. Πρόκειται για μια καμπάνια που ζητά από τους πολίτες να μείνουν στο σπίτι και να διαμορφώσουν με τις πράξεις τους τον επίλογο, με ένα happy end. 

This browser does not support the video element.

This browser does not support the video element.

This browser does not support the video element.

Honda, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Ένα διαφημιστικό εξ ολοκλήρου διαμορφωμένο χωρίς να πάει κανείς στο γραφείο του, ισχυρίζεται πως είναι το πρώτο παγκοσμίως διαφημιστικό με «γυρίσματα» χωρίς σκηνές οδήγησης… και την υπογραφή «μέχρι να οδηγήσουμε ξανά, μείνε σπίτι».

Nike, ΗΠΑ
H Nike έπιασε από νωρίς το νόημα και αξιοποίησε άμεσα αυτή τη συγκυρία για να βγει μπροστά με μια έξυπνη digital καμπάνια. LeBron James, Ramla Ali, Sara Hughes και άλλοι πολλοί παίζουν για τον κόσμο με το hashtag #PlayForTheWorld, χωρίς να παίζουν μαζί, αλλά για περίπου 8 εκατομμύρια όλων εμάς. Όλες οι συμβουλές για να παραμείνουμε fit εν μέσω πανδημίας από τους κορυφαίους αθλητές εδώ

 

Women’s Aid Federation, Ηνωμένο Βασίλειο
Ο εγκλεισμός φαίνεται πως βγάζει στην επιφάνεια το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Για πολλές γυναίκες και παιδιά το σπίτι δεν είναι τόσο ασφαλές περιβάλλον. Αυτό μας υπενθυμίζει η βρετανική καμπάνια και προσπαθεί να μας αφυπνίσει. 

Thought Blurb, Ινδία
Οι συνωμοσίες συνεχίζουν και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος. Αυτό σατιρίζει το γραφείο από την Ινδία και ζητά να σταματήσουμε την αλυσίδα της διάδοσης του ιού παραμένοντας σπίτι.

Durex, ΗΠΑ
Στο Μαϊάμι και συγκεκριμένα η ξακουστή για τη δημιουργικότητά της σχολή Miami Ad School δημιουργεί μια 360ο καμπάνια για να αποτρέψει ένα νέο ρεύμα υπερ-γεννητικότητας, τους νέους baby boomers. Γιατί τι άλλο πιο απολαυστικό να κάνεις σπίτι εν μέσω πανδημίας;