10 διαφημίσεις εν μέσω πανδημίας από όλον τον κόσμο
Το νέο κύμα στον χώρο της διαφήμισης διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing
![Αλκιβιάδης Σιαράβας Αλκιβιάδης Σιαράβας](/images/120x120/3/jpg/files/2023-05-12/alkiviadis-siaravas.jpg)
![Η διαφήμιση της Durex κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση της Durex κατά του κορωνοϊού](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/04/14/durex_caseboard_2_resized_2_1.jpg)
Αισιοδοξία και social distancing στις διαφημίσεις γνωστών brands κατά της πανδημίας του κορωνοϊού
Η πανδημία συνεχίζεται και η διαφήμιση βρίσκει τον τρόπο της να «ζει» σε αυτό το νέο πλαίσιο. Το χιούμορ σταδιακά αποχωρεί ως χαρακτηριστικό και η επικοινωνία επικεντρώνεται στην προστασία των πολιτών και παράλληλα προσπαθεί να εμπνεύσει για μια καλύτερη επόμενη μέρα. Το νέο κύμα, σε σχέση με τον πρώτο που κατέγραψα στο προηγούμενο άρθρο από τον χώρο της διαφήμισης παγκοσμίως, διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing.
Από την Αμερική έως την Αυστραλία και από την Τουρκία έως το Ηνωμένο Βασίλειο διαπιστώνω πλέον έναν μελαγχολικό τόνο, φανερά ή μη. Οι αναγνώσεις διαφέρουν, ωστόσο σας αφήνω να το κρίνεται μόνοι σας.
Ohio Department of Health, Αμερική
Έξυπνη αναπαράσταση της εξάπλωσης του ιού χρησιμοποιώντας ποντικοπαγίδες και μπαλάκια του Ping-Pong. Με τον (τρομακτικό) τρόπο αυτό επεξηγούν στους πολίτες του Οχάιο πως πρέπει να μείνουν σπίτι.
Dove, Καναδάς
Η γνωστή μάρκα καλλυντικών αναδεικνύει με την υπογραφή της Ogilvy την πραγματική ομορφιά των ηρώων αυτής της πανδημίας, όλους αυτούς που εργάζονται στον χώρο της υγείας και να μας προστατεύσουν. Μια καμπάνια τύπου «ευχαριστούμε δημοσίως» με την οποία δείχνει την κοινωνική της υπευθυνότητα αφού προσφέρει δωρεάν προϊόντα φροντίδας στους ανθρώπους αυτούς.
Heinz, Αυστραλία
Πρόκειται για μια outdoor διαφήμιση την οποία σκέφτηκαν και δημιούργησαν οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ. Μοιάζει με κακόγουστο αστείο αφού υπονοεί πως οι παράλληλες επιπτώσεις από τα φασόλια θα βοηθήσουν στο social distancing!
![Η διαφήμιση της Heinz κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση της Heinz κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/heinz_1.jpg)
Spotify, Ισραήλ
Ένα παιχνίδι του λογοτύπου με τη μάσκα μέλλει να είναι η καμπάνια της γνωστής μουσικής πλατφόρμας η οποία καλεί τους πολίτες να προστατευτούν και να προστατεύσουν.
![Η διαφήμιση του Spotify κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση του Spotify κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/3_1_resized_0_1.jpg)
![Η διαφήμιση του Spotify κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση του Spotify κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/1_1_resized_1_1.jpg)
![Η διαφήμιση του Spotify κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση του Spotify κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/2_1_resized_0_1.jpg)
World Health Organization, Τουρκία
Στη γειτονική χώρα παρομοιάζουν σκηνές από παραμύθια με ήρωες που βρίσκονται στο κρεβάτι τους με δυνητικούς ασθενείς του COVID-19. Πρόκειται για μια καμπάνια που ζητά από τους πολίτες να μείνουν στο σπίτι και να διαμορφώσουν με τις πράξεις τους τον επίλογο, με ένα happy end.
Honda, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Ένα διαφημιστικό εξ ολοκλήρου διαμορφωμένο χωρίς να πάει κανείς στο γραφείο του, ισχυρίζεται πως είναι το πρώτο παγκοσμίως διαφημιστικό με «γυρίσματα» χωρίς σκηνές οδήγησης… και την υπογραφή «μέχρι να οδηγήσουμε ξανά, μείνε σπίτι».
Nike, ΗΠΑ
H Nike έπιασε από νωρίς το νόημα και αξιοποίησε άμεσα αυτή τη συγκυρία για να βγει μπροστά με μια έξυπνη digital καμπάνια. LeBron James, Ramla Ali, Sara Hughes και άλλοι πολλοί παίζουν για τον κόσμο με το hashtag #PlayForTheWorld, χωρίς να παίζουν μαζί, αλλά για περίπου 8 εκατομμύρια όλων εμάς. Όλες οι συμβουλές για να παραμείνουμε fit εν μέσω πανδημίας από τους κορυφαίους αθλητές εδώ
Women’s Aid Federation, Ηνωμένο Βασίλειο
Ο εγκλεισμός φαίνεται πως βγάζει στην επιφάνεια το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Για πολλές γυναίκες και παιδιά το σπίτι δεν είναι τόσο ασφαλές περιβάλλον. Αυτό μας υπενθυμίζει η βρετανική καμπάνια και προσπαθεί να μας αφυπνίσει.
Thought Blurb, Ινδία
Οι συνωμοσίες συνεχίζουν και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος. Αυτό σατιρίζει το γραφείο από την Ινδία και ζητά να σταματήσουμε την αλυσίδα της διάδοσης του ιού παραμένοντας σπίτι.
![Η διαφήμιση του Thought Blurb κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση του Thought Blurb κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/inbound3140896248882949465_resized_2.jpg)
![Η διαφήμιση του Thought Blurb κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση του Thought Blurb κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/inbound2357920818466681100_resized_1.jpg)
![Η διαφήμιση του Thought Blurb κατά του κορωνοϊού Η διαφήμιση του Thought Blurb κατά του κορωνοϊού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/inbound1195215388842669843_resized_1.jpg)
Durex, ΗΠΑ
Στο Μαϊάμι και συγκεκριμένα η ξακουστή για τη δημιουργικότητά της σχολή Miami Ad School δημιουργεί μια 360ο καμπάνια για να αποτρέψει ένα νέο ρεύμα υπερ-γεννητικότητας, τους νέους baby boomers. Γιατί τι άλλο πιο απολαυστικό να κάνεις σπίτι εν μέσω πανδημίας;
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση του δημιουργού της διάσημης σειράς
Δείτε το viral βίντεο με τη γιαγιά Αγγέλα στο Παρίσι
Όταν πρωταγωνίστριες και πρωταγωνιστές πήγαιναν στη θάλασσα
Δείτε το βίντεο - Υποδέχθηκαν τον τραγουδιστή με πυροτεχνήματα και καπνογόνα
Χιλιάδες αεροπλάνα στον αέρα και ξαφνικά ο ουρανός άδειασε
Η Sanrio έδωσε στην δημοσιότητα στοιχεία για τον αγαπημένο χαρακτήρα
Εκτός από τους ανθρώπους και τα ζώα υποφέρουν από τον καύσωνα
Η «Στάκα με τα αυγά!» γίνεται το πιο ελκυστικό και νόστιμο πιάτο - Δείτε το βίντεο
Σχολιάζει την ηλικία της και ο οφθαλμίατρος τη... μαλώνει
Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές του viral tiktok rizz party βίντεο
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Δείτε το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Η διάσημη πρωταγωνίστρια αναρρώνει ντυμένη στα πράσινα - Το μήνυμα προς τους θαυμαστές της
Επικρίσεις εναντίον του στα social media
Το viral βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ο δισεκατομμυριούχος επικρότησε τον youtuber και ευρωβουλευτή
Το βίντεο έχει πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές σε λιγότερο από 24 ώρες
Δεν έκρυψε τη δυσφορία της για την καθυστερημένη άφιξη του Αμερικανού προέδρου
Κρατούν από το χέρι το «παρελθόν»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.