- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
10 διαφημίσεις εν μέσω πανδημίας από όλον τον κόσμο
Το νέο κύμα στον χώρο της διαφήμισης διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing
Αισιοδοξία και social distancing στις διαφημίσεις γνωστών brands κατά της πανδημίας του κορωνοϊού
Η πανδημία συνεχίζεται και η διαφήμιση βρίσκει τον τρόπο της να «ζει» σε αυτό το νέο πλαίσιο. Το χιούμορ σταδιακά αποχωρεί ως χαρακτηριστικό και η επικοινωνία επικεντρώνεται στην προστασία των πολιτών και παράλληλα προσπαθεί να εμπνεύσει για μια καλύτερη επόμενη μέρα. Το νέο κύμα, σε σχέση με τον πρώτο που κατέγραψα στο προηγούμενο άρθρο από τον χώρο της διαφήμισης παγκοσμίως, διατηρεί ένα πνεύμα αισιοδοξίας και καλεί τις κοινωνίες να αφουγκραστούν το social distancing.
Από την Αμερική έως την Αυστραλία και από την Τουρκία έως το Ηνωμένο Βασίλειο διαπιστώνω πλέον έναν μελαγχολικό τόνο, φανερά ή μη. Οι αναγνώσεις διαφέρουν, ωστόσο σας αφήνω να το κρίνεται μόνοι σας.
Ohio Department of Health, Αμερική
Έξυπνη αναπαράσταση της εξάπλωσης του ιού χρησιμοποιώντας ποντικοπαγίδες και μπαλάκια του Ping-Pong. Με τον (τρομακτικό) τρόπο αυτό επεξηγούν στους πολίτες του Οχάιο πως πρέπει να μείνουν σπίτι.
Dove, Καναδάς
Η γνωστή μάρκα καλλυντικών αναδεικνύει με την υπογραφή της Ogilvy την πραγματική ομορφιά των ηρώων αυτής της πανδημίας, όλους αυτούς που εργάζονται στον χώρο της υγείας και να μας προστατεύσουν. Μια καμπάνια τύπου «ευχαριστούμε δημοσίως» με την οποία δείχνει την κοινωνική της υπευθυνότητα αφού προσφέρει δωρεάν προϊόντα φροντίδας στους ανθρώπους αυτούς.
Heinz, Αυστραλία
Πρόκειται για μια outdoor διαφήμιση την οποία σκέφτηκαν και δημιούργησαν οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ. Μοιάζει με κακόγουστο αστείο αφού υπονοεί πως οι παράλληλες επιπτώσεις από τα φασόλια θα βοηθήσουν στο social distancing!
Spotify, Ισραήλ
Ένα παιχνίδι του λογοτύπου με τη μάσκα μέλλει να είναι η καμπάνια της γνωστής μουσικής πλατφόρμας η οποία καλεί τους πολίτες να προστατευτούν και να προστατεύσουν.
World Health Organization, Τουρκία
Στη γειτονική χώρα παρομοιάζουν σκηνές από παραμύθια με ήρωες που βρίσκονται στο κρεβάτι τους με δυνητικούς ασθενείς του COVID-19. Πρόκειται για μια καμπάνια που ζητά από τους πολίτες να μείνουν στο σπίτι και να διαμορφώσουν με τις πράξεις τους τον επίλογο, με ένα happy end.
Honda, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Ένα διαφημιστικό εξ ολοκλήρου διαμορφωμένο χωρίς να πάει κανείς στο γραφείο του, ισχυρίζεται πως είναι το πρώτο παγκοσμίως διαφημιστικό με «γυρίσματα» χωρίς σκηνές οδήγησης… και την υπογραφή «μέχρι να οδηγήσουμε ξανά, μείνε σπίτι».
Nike, ΗΠΑ
H Nike έπιασε από νωρίς το νόημα και αξιοποίησε άμεσα αυτή τη συγκυρία για να βγει μπροστά με μια έξυπνη digital καμπάνια. LeBron James, Ramla Ali, Sara Hughes και άλλοι πολλοί παίζουν για τον κόσμο με το hashtag #PlayForTheWorld, χωρίς να παίζουν μαζί, αλλά για περίπου 8 εκατομμύρια όλων εμάς. Όλες οι συμβουλές για να παραμείνουμε fit εν μέσω πανδημίας από τους κορυφαίους αθλητές εδώ
Women’s Aid Federation, Ηνωμένο Βασίλειο
Ο εγκλεισμός φαίνεται πως βγάζει στην επιφάνεια το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Για πολλές γυναίκες και παιδιά το σπίτι δεν είναι τόσο ασφαλές περιβάλλον. Αυτό μας υπενθυμίζει η βρετανική καμπάνια και προσπαθεί να μας αφυπνίσει.
Thought Blurb, Ινδία
Οι συνωμοσίες συνεχίζουν και βρίσκουν πρόσφορο έδαφος. Αυτό σατιρίζει το γραφείο από την Ινδία και ζητά να σταματήσουμε την αλυσίδα της διάδοσης του ιού παραμένοντας σπίτι.
Durex, ΗΠΑ
Στο Μαϊάμι και συγκεκριμένα η ξακουστή για τη δημιουργικότητά της σχολή Miami Ad School δημιουργεί μια 360ο καμπάνια για να αποτρέψει ένα νέο ρεύμα υπερ-γεννητικότητας, τους νέους baby boomers. Γιατί τι άλλο πιο απολαυστικό να κάνεις σπίτι εν μέσω πανδημίας;
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Πάτσον Ντάκα χάρισε έναν πολύτιμο βαθμό στη Ζάμπια με γκολ στις καθυστερήσεις
Η πιο αμήχανη εταιρική παράδοση μπορεί επιτέλους να αντικατασταθεί από ένα παιχνίδι που έχει πραγματικά πλάκα
Τι είπε ο πρόεδρος των ΗΠΑ και προκάλεσε αμηχανία στο κοινό στη Βόρεια Καρολίνα
Πήραν τρόφιμα χιλιάδων δολαρίων και τα μοίρασαν σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη
Η αντίδραση του Ρώσου προέδρου
...και γιατί σήμερα επιστρέφει η συζήτηση γι' αυτόν τον τρόπο ζωής
Πώς μια επιστήμονας βλέπει αυτό που οι άλλοι αγνοούν
Οι εικόνες παρουσιάζουν νεαρές γυναίκες με εφαρμοστές στολές, σε προκλητικές πόζες
Τέτοιες τελετές δεν αναγνωρίζονται νομικά στη χώρα, όμως η ιδέα δεν είναι πια μεμονωμένη
Όπως κάθε χρόνο, ξεχωρίσαμε τους καλύτερους
Η εντυπωσιακή ερμηνεία της Ελληνίδας σοπράνο Χριστίνας Πέτρου
Η συνέντευξή της στους New York Times
Το post μίας επιβάτιδας για τις συνθήκες υπό τις οποίες ταξίδεψε έχει προκαλέσει αίσθηση
Ο γάτος της εκπομπής αντέδρασε έντονα στη συνάντησή του με το ανθρωποειδές ρομπότ
Η ιδιοκτήτρια της έκθεσης ξεκαθάρισε ότι δεν στρέφεται κατά του παιδιού ή της οικογένειάς του
Δυο μέτρα σκουπίδια, ποντίκια, κατσαρίδες και μια ιδιοκτήτρια στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Αμήχανα χαμόγελα και βλέμμα γεμάτο έκπληξη
Ειδικοί δίνουν συμβουλές για το μπάτζετ, τους κανόνες και τις «κόκκινες γραμμές»
Το βίντεο από τη Ρωσία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.