- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η διαφήμιση στην εποχή του Covid-19
9 καμπάνιες από όλον τον κόσμο που έγιναν viral + μια ελληνική
Κυβερνήσεις και brands διαχειρίζονται τον Covid-19 βάζοντας χιούμορ, σοβαρότητα, δράμα και φαντασία στις διαφημιστικές τους καμπάνιες
Κανείς δεν περίμενε ότι τόσο σύντομα ο Covid-19 θα εξαπλωθεί με τέτοιο ρυθμό και θα αποτελέσει μια άνευ προηγουμένου πανδημία για τα σημερινά δεδομένα. Με δεδομένη την ανάγκη για προστασία των ευπαθών ομάδων, οι περισσότερες κυβερνήσεις στον κόσμο περιόρισαν την κοινωνικοποίηση των πολιτών, έκλεισαν τα σύνορά τους, αύξησαν τα μέτρα υγιεινής σε δημόσιους χώρους. Όσο η γη γυρίζει, η διαφήμιση θα συνεχίζει να βρίσκει τρόπο να προσδιορίζεται στα νέα πλαίσια και να αποτυπώνει τη δημιουργικότητα στη νέα αυτή παγκόσμια συγκυρία.
«Ταξίδεψα» σε όλον τον κόσμο για να δω πώς οι κυβερνήσεις και τα brands διαχειρίζονται τη συνθήκη του Covid-19 και ανάμεσά τους ξεχώρισα κάποια πραγματικά ενδιαφέροντα «διαμαντάκια». Χιούμορ, σοβαρότητα, δράμα και φαντασία πλέκονται και τα αποτελέσματα μοιάζουν μοναδικά.
Facebook, ΗΠΑ
Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο δείχνει τη συμπαράστασή του στη συγκυρία αυτή και μας υπενθυμίζει πως δεν θα χαθούμε ποτέ αν γνωριστούμε καλύτερα.
Kayzer Ballet, Πορτογαλία
Το γνωστό μπαλέτο της πορτογαλικής ενδοχώρας στέλνει το δικό του (χορευτικό) μήνυμα συμπαράστασης στην κοινωνία.
Biedronka, Πολωνία
Το Πάσχα πλησιάζει και το μεγαλύτερο discount super market της χώρας αποφασίζει να κάνει τη γιορτινή της καμπάνια της διατηρώντας το social distancing. Η σημασία του «μοιράζομαι» αναπτύσσεται διαφορετικά και η ευρηματικότητα βρίσκει τον δρόμο της.
McCann, #IStayHomeFor, ΗΠΑ
Ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιστικούς ομίλους στον κόσμο, η IPG, ξεκίνησε μια παγκόσμια καμπάνια για την πάταξη εξάπλωσης του Covid-19. Με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Kevin Bacon αναπτύχθηκε ένα viral στο οποίο celebrities και μη δηλώνουν κάτω από το hashtag #IStayHomeFor για ποιον μένουν σπίτι.
Nike, ΗΠΑ
Η Nike είδε από νωρίς την τάση πως η άθληση θα περιοριστεί στο σπίτι και με τη χρήση των social media θα αναδειχθεί όσο ποτέ άλλοτε.
Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών της Γεωργίας, Γεωργία
Στη Γεωργία πήραν την υπόθεση «πλένουμε τα χέρια μας» στα σοβαρά και κάνανε ολόκληρη εκστρατεία με σκεπτικό: πλύνε τα χέρια σου αλλιώς δεν παίζουμε!
Trans Lifeline, ΗΠΑ
Η παγκόσμια Trans Day of Visibility, 24 Μαρτίου, πέρασε εν μέσω καραντίνας και η ΜΚΟ Trans Lifeline και η Leo Burnett ένωσαν τις δυνάμεις τους για να αναδείξουν το θέμα της ψυχικής υγείας για τα trans άτομα.
Flower Council of Holland, Ολλανδία
Μήνυμα να ανθίσει η ελπίδα για την καταπολέμηση της πανδημίας στέλνει το Συμβούλιο Ανθοκόμων της Ολλανδίας με τον πιο «λουλουδένιο» τρόπο.
PornHub, ΗΠΑ
Το μεγαλύτερο πορνογραφικό site σατιρίζει τον εγκλεισμό και μας προσκαλεί να τον απολαύσουμε.
Humble Digital Agency, Ελλάδα
Το digital δημιουργικό γραφείο εύχεται αυτός ο ιός να μην γίνει viral.