- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Συνταξιούχος έκανε 24.000 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο για παράπονα
Γιατί τον συνέλαβε η αστυνομία στην Ιαπωνία - Τι έλεγε στους υπαλλήλους ο ηλικιωμένος
Συνταξιούχος συνελήφθη στην Ιαπωνία γιατί τηλεφώνησε 24.000 φορές στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού του παρόχου για να κάνει παράπονα.
Ούτε μία, ούτε δύο αλλά... 24.000 φορές τηλεφώνησε μέσα σε χρονικό διάστημα 2 ετών στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του τηλεφωνικού του παρόχου ένας ηλικιωμένος στην Ιαπωνία. Σε όλα τα τηλεφωνήματα ο συνταξιούχος κατήγγειλε ότι η εταιρεία δεν σεβάστηκε τους όρους του συμβολαίου του.
Εκτιμάται ότι κάθε εβδομάδα τηλεφωνούσε τουλάχιστον... 400 φορές στα κεντρικά της εταιρείας ΚDDI. Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψή του. Ιαπωνικά ΜΜΕ μετέδωσαν ότι ο 71χρονος συνελήφθη για το αδίκημα της «παρακώλυσης» εμπορικής δραστηριότητας.
«Ήθελε οι υπάλληλοι στην KDDI να πάνε σπίτι του και να του ζητήσουν συγγνώμη, επειδή παραβίασαν τους όρους του συμβολαίου του. Επίσης, συχνά έκλεινε το τηλέφωνο αμέσως αφού καλούσε» εξήγησε εκπρόσωπος της αστυνομίας. Παράλληλα, σύμφωνα με τον ίδιο εκπρόσωπο, δεν σταματούσε να προσβάλει τους υπαλλήλους της υπηρεσίας.