- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
H πρώτη χριστουγεννιάτικη καμπάνια που είναι ήδη viral
O μπαμπάς, η κόρη και το βιβλίο των ονείρων
Νοσταλγία και αναμνήσεις: Η viral Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Argos που σαρώνει στο διαδίκτυο.
Για μια μέση Βρετανική οικογένεια, η χριστουγεννιάτικη έκδοση του καταλόγου των καταστημάτων Argos αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αναμνήσεις συνυφασμένη με τα δώρα των γιορτών. Ακόμη και αν δεν έχουμε ζήσει στο Leeds ή το Kent δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε τον ενθουσιασμό ενός παιδιού όταν έχει μπροστά του άπειρες σελίδες με λαχταριστά παιχνίδια και ευφάνταστα gadgets.
Το Argos κάνει αυτό το σύντομο ταξίδι στο παρελθόν, παρουσιάζοντας στη digital του καμπάνια όλους τους χριστουγεννιάτικους καταλόγους από το 1974! Το ονομάζει “Book of Dreams” και αυτοί οι κατάλογοι σήμαιναν για πολλούς την έναρξη των γιορτών. Έχει ενδιαφέρον κανείς να παρακολουθήσει τα περίεργα στολίδια και δώρα που υπήρξαν από τότε έως σήμερα εδώ. Η αδιαμφισβήτητή νοσταλγική διάθεση των βρετανών αποτυπώνεται στις περίπου 2 εκατομμύρια επισκέψεις μέσα σε δύο μέρες στο συγκεκριμένο site.
Ένας μπαμπάς βυθίζεται στο βιβλίο των ονείρων και μετατρέπει την παιδική του φαντασίωση να γίνει ντράμερ σε ένα επεισοδιακό όνειρο γεμάτο μουσική, δράση και ατμόσφαιρα άκρως συναυλιακή. Γρήγορη η έκπληκτη κόρη ακούει στο κάλεσμα του πατέρα της να την ακολουθήσει στα ντραμς και παίζουν παρέα το “Don't You Forget About Me” των Simple Minds. Στο ξεφάντωμα πρωταγωνιστεί και η Cubby, μια λούτρινη αρκούδα εξαιρετικά δημοφιλής την δεκαετία του 80.
Δείτε εδώ:
Η νοσταλγία συνεχίζεται στα social media και το διαφημιστικό πραγματοποίησε το γραφείο The & Partnership του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ το όνομα “Book of Dreams” εμπνεύστηκε από τον διάσημο κωμικό Bill Bailey.