- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Η έξυπνη καμπάνια του Ikea: Έφτιαξε τα σαλόνια από διάσημες σειρές
Προκάλεσε αίσθηση μέσω των social media σε όλο τον κόσμο
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![ikeafriends ikeafriends](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/06/09/ikeafriends.jpg)
Εικονικά καθιστικά από τα πλατό των Friends, Stranger Things και The Simpsons δημιουργήθηκαν ξανά σε διαφημιστική εκστρατεία του IKEA.
Ο όμιλος Ikea ξαναδημιούργησε εικονικά καθιστικά από τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, Friends, Stranger Things και The Simpsons.
Είναι όλα μέρος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας με τίτλο «Ikea Real Life Series», μία συνεργασία με την Publicis Spain. Αν και η διαφημιστική εκστρατεία δημιουργήθηκε για τα Ikea στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, γρήγορα προκάλεσε αίσθηση μέσω των social media σε όλο τον κόσμο.
O σουηδικός όμιλος παρουσίασε το «εμβληματικό» μωβ καθιστικό της Μόνικα και του Τσάντλερ από την αμερικανική κωμική τηλεοπτική σειρά «Friends», το ροζ και πράσινο σαλόνι των Μάρτζι και Χόμερ από τη γνωστή οικογένεια κινουμένων σχεδίων The Simpsons και το καθιστικό της Τζόις Μπάιερ από το Stranger Things του Netflix.
Για τη δημιουργία κάθε δωματίου, οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν μερικά από τα αγαπημένα τους αντικείμενα και έπιπλα Ikea.
Επιπλέον, με τη βοήθεια έξυπνου λογισμικού υπολογιστή, η ομάδα πίσω από τη διαφημιστική εκστρατεία μπόρεσε να σχεδιάσει κάθε δωμάτιο με ακρίβεια όπως εμφανίζονταν στις τηλεοπτικές οθόνες με κάθε μικροσκοπική λεπτομέρεια.
Τα δωμάτια από τα πλατό τηλεοπτικών σειρών χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: δωμάτια για οικογένειες, δωμάτια για φίλους και δωμάτια για όλους, δίνοντας στους πελάτες την ευκαιρία να δημιουργήσουν ένα χώρο που τους ταιριάζει.
«Τα brands δεν χρειάζονται μόνο αγοραστές. Χρειάζονται θαυμαστές. Πρέπει να εισχωρήσουμε περισσότερο στην ποπ κουλτούρα και να είμαστε μέρος αυτού που αγαπούν οι άνθρωποι. Πιστεύω ότι αυτό επιτεύχθηκε στην εκστρατεία της σειράς "Ikea Real Life Series"» δήλωσε ο επικεφαλής δημιουργικού της Publicis Spain, Εντουάρντο Μάρκες σε συνέντευξή του στο adweek. «Η επιτυχία αυτής της εκστρατείας είναι πέρα από αυτό που περιμέναμε, έτσι σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε πολλά ενδιαφέροντα αιτήματα από χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.»
Ο Εντουάρντο Μάρκες τόνισε ότι η διαφημιστική εκστρατεία είναι ένας φόρος τιμής στις συγκεκριμένες τηλεοπτικές σειρές.
«Φέρνουμε νοσταλγία. Πιστεύουμε ότι όλοι είναι ευχαριστημένοι εδώ. Η Ikea είναι έμπνευση και όταν χιλιάδες οικογένειες απ' όλο τον κόσμο αναζητούν στον ιστότοπο του brand έπιπλα, αυτό είναι που θέλουμε να βρίσκουν. Θέλουμε οι άνθρωποι να βλέπουν δυνατότητες και ιδέες».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ανάρτηση του δημιουργού της διάσημης σειράς
Δείτε το viral βίντεο με τη γιαγιά Αγγέλα στο Παρίσι
Όταν πρωταγωνίστριες και πρωταγωνιστές πήγαιναν στη θάλασσα
Δείτε το βίντεο - Υποδέχθηκαν τον τραγουδιστή με πυροτεχνήματα και καπνογόνα
Χιλιάδες αεροπλάνα στον αέρα και ξαφνικά ο ουρανός άδειασε
Η Sanrio έδωσε στην δημοσιότητα στοιχεία για τον αγαπημένο χαρακτήρα
Εκτός από τους ανθρώπους και τα ζώα υποφέρουν από τον καύσωνα
Η «Στάκα με τα αυγά!» γίνεται το πιο ελκυστικό και νόστιμο πιάτο - Δείτε το βίντεο
Σχολιάζει την ηλικία της και ο οφθαλμίατρος τη... μαλώνει
Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές του viral tiktok rizz party βίντεο
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Δείτε το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Η διάσημη πρωταγωνίστρια αναρρώνει ντυμένη στα πράσινα - Το μήνυμα προς τους θαυμαστές της
Επικρίσεις εναντίον του στα social media
Το viral βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ο δισεκατομμυριούχος επικρότησε τον youtuber και ευρωβουλευτή
Το βίντεο έχει πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές σε λιγότερο από 24 ώρες
Δεν έκρυψε τη δυσφορία της για την καθυστερημένη άφιξη του Αμερικανού προέδρου
Κρατούν από το χέρι το «παρελθόν»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.